Яндекс запускає георекламу в Україні

15 квітня 2011, 09:29

Інтернет допомагає знайти будь-що, навіть перукарню на розі власного будинку. Багатьом користувачам пошук за організаціями на Яндекс.Картах (тепер він називається Яндекс.Довідник) допомагає знайти найближчі автомайстерні, кінотеатри, готелі та багато іншого в Одесі, Києві, Львові й інших містах України.


Відсьогодні за допомогою українського Яндекс.Довідника можна ще й розміщувати георекламу. Це рекламний формат, у якому організації показують свою рекламну пропозицію безпосередньо на карті саме тим, кому їхні послуги потрібні тут і зараз, в цьому місті чи навіть на цій вулиці.



Геореклама розповідає людям докладніше про компанію, а саму компанію робить у Довіднику помітнішою. Ось, наприклад, як виглядає реклама на Яндекс.Картах для людини, якій потрібні шини в Києві:




або

подарунок для коханої в Одесі:



Так будь-хто, навіть невелика компанія, може залучати більше покупців з інтернету.

А ще геореклама по кишені будь-якому бізнесу.

Пріоритетне розміщення можна замовити у відділах продажів «Яндекс.України» через інтерфейс Довідника або через наших партнерів
в Україні наразі це «Желтые страницы Украины», «Золотые страницы Харькова», «Золотые страницы Донецк и Донецкая область», «Ділове Закарпаття ЗС» і «Золоті сторінки Рівне».

Марія Булгакова, Анастасія Федорова і група сейлз-маркетингу Яндекса

12 коментарів

А якщо в мене тут вже розміщенні дві організації, як їм замовити пріорітетне розміщення?

Доброго дня, Сергію!
Щоб замовити пріоритетне розміщення, необхідно заповнити форму на сторінці http://sprav.yandex.ua/org/pr і клікнути на «Искать в справочнике». Якщо організація є в довіднику, необхідно клікнути на «Заказать приоритетное размещение» і далі діяти за інструкцією.
Наприклад:

А чого добавлені організації не можуть бути зразу на цій сторінці?
В деяких людей по 20-ть і більше магазинів, це ж можна задовбатись їх всіх шукати.

Якщо у вас кілька магазинів, для кожного з них потрібно заповнити окремі заявки; вартість розміщення зазначено для однієї точки на карті. Це правило стосується і торговельних мереж (див. http://help.yandex.ua/sprav/?id=1116184#1116187)

От я й про це говорю, задовбешся всі відшукувати заповняючи форми, чому не можна вивести зразу весь список на одну сторінку, адже цього місяця логічно рекламувати одну точку, а в інший период — іншу.
тим більше, якщо все вже давно заповнене і підтверджене.
Дякую за пропозицію, передам колегам.

буду вдячний (-:


Чи можливо дізнатись статистику запитів по карті. Наприклад, як часто шукають юристів у певному місті?

Ми не надаємо статистику показів вашого оголошення чи вашої організації на картах. Проте зацікавлення користувачів пошуку Яндекса у певному регіоні можна оцінити, скориставшись інструментом http://wordstat.yandex.ua.

Для цього виберіть регіон, що вас цікавить, та введіть запит. Наприклад, ось статистика за запитом [юрист] для Києва.

Постривайте, тепер звичайна контексна реклама Яндекс.Директ більше не показуватиметься Яндекс.Карті?

Чому ж не показуватиметься - ось, наприклад: http://maps.yandex.ru/-/CBQeIX6b