Про машинки та кризу-2 – дослідження ринку авто в Уанеті

1 липня 2009, 13:46

Нещодавно ми замислилися над тим, які зміни сталися на сайтах з автомобільними оголошеннями. Чи вплинула криза на продаж та купівлю машин? Зібрати такі дані нам допомогла служба Яндекс.Авто, яка займається пошуком оголошень із продажу автомобілів. Так, ми дізналися, що після початку кризи та відповідного стрибка курсу долара українці почали купувати більше дешевих машин (до 61 тис. грн). Проте, як не дивно, зросла й частка проданих машин вартістю від 196 до 294 тис. грн. Взагалі, не все так погано в нашому королівстві. Якщо на початку кризи частка авто, на які знайшлися покупці, впала, то вже у січні вона повернулася на рівень жовтня і з того часу продовжує впевнено зростати. У березні оборот вторинного автомобільного ринку (тобто ринку машин, які вже були у використанні) в Уанеті становив 1,8 млрд грн. Щодня у нас з’являється близько 2000 оголошень про продаж автомобілів.

Що ж до преференцій наших земляків: найбільшу перевагу віддають машинам класичних кольорів – чорного (17% серед авто, виставлених на продаж) або сріблястого (15%), хоча до списку більш-менш популярних потрапили навіть фіолетовий (2%), золотий та рожевий (по 1%). Серед типів кузова впевнено лідирує седан – 37%. Цікаві також факти щодо походження машин – 77% з них припадає лише на 4 країни: Німеччину, Росію, США та Японію. Найохотніше купують японські автомобілі, а продають - німецькі. Залюбки купують і американські машини, проте пропонують їх рідше. Найпопулярнішими брендами серед покупців є «Міцубісі», «Опель», «Тойота», «Фольксваген» та російський «ВАЗ».

Детальніше про ці та інші факти з життя нашого автомобільного інтернет-ринку можна дізнатись із повної версії дослідження.


Наталія Журавльова, Юрій Ананьєв і аналітична група відділу маркетингу «Яндекса»

0 коментарів
Підписатися на коментарі до посту