Яндекс.Браузер, версія 1.5

29 cічня 2013, 15:09

Сьогодні стала доступною для завантаження нова версія локалізованого для України Яндекс.Браузера. У ній багато чого поліпшено та виправлено, але головне — додано три нові функції.

По-перше, в Табло з’явилась можливість змінювати кількість сайтів — тепер їх може бути не рівно вісім, а стільки, скільки вам потрібно.


По-друге, нова функція "Швидкі посилання" дозволяє орієнтуватися на сайтах популярних інтернет-магазинів, авіакомпаній, банків, аеропортів, мобільних операторів тощо. Перебуваючи на такому сайті, праворуч в адресному рядку ви знайдете посилання на найпопулярніші серед користувачів розділи. Для інтернет-магазину, наприклад, це посилання на кошик, умови оплати та доставки. Список сайтів постійно розширюватиметься.

І, нарешті, щоб потрапити на популярний сайт, не обов’язково пам’ятати його адресу. Достатньо ввести назву або навіть її частину в розумний рядок і натиснути Enter. Так, можна ввести "вконтакті" або лише "вко", щоб потрапити на сайт ВКонтакті vk.com. Наразі функція краще працює для назв російською, проте ми постійно поповнюємо список сайтів, щоб назви можна було вводити обома мовами. Спробуйте, наприклад, написати "українська правда", "нова пошта" чи "сільпо".

 

А ще в цій версії ми перейшли на 22-гу версію Chromium.

Завантажити Яндекс.Браузер 1.5.

Наталія Журавльова та команда браузеробудівників,
оновлюйтесь!

5 коментарів
Підписатися на коментарі до посту

Обновиться из нынешней версии модно или надо качать?

Пока что нужно скачать заново. Возможность обновления появится, но несколько позже.

Максим Козуб
10 лютого 2013, 21:42

Наталія Журавльова та команда браузеробудівників,
оновлюйтесь!

Якийсь трохи дивний заклик: хто має оновлюватися, читачі чи Наталія Журавльова та команда браузеробудівників? ;)

Ми вже "оновилися", тож це таки до читачів :)

Максим Козуб
11 лютого 2013, 10:05

Та насправді можна зрозуміти, але погодьтеся, що вийшла трохи смішна конструкція :).

Це про форму. А по суті — логіка створення подібних модифікацій зрозуміла (лояльність до бренду тощо), але складається враження, що під прапором "підвищення зручності" їх автори сприяють лінощам і невігластву користувачів... Грубо кажучи, все розвивається в напрямі великої червоної кнопки "Мій найулюбленіший сайт" тощо. Подібні тенденції бувають і в оригінальних версіях, але у брендованих модифікаціях відчуваються ще сильніше.