Звіт Метрики: переходи українців із соціальних мереж

20 листопада 2013, 11:55

Лічильники Яндекс.Метрики встановлено на величезній кількості ресурсів. Вони збирають найрізноманітнішу інформацію, наприклад, з якого сайту користувач потрапив на поточний і яким при цьому пристроєм послуговувався. Проаналізувавши її, ми виявили, що 4 % відвідувань починаються з посилань у соцмережах. На основі цієї статистики можна припустити, які з мереж відносно популярніші за інші серед українців.

Значна частина трафіку із соцмереж припадає на переходи із ВКонтакті, Однокласників, Фейсбука та «Моего Мира». На їхньому тлі Твіттер, LiveJournal і Google+ зовсім губляться ― у них лише по 1,1, 0,9 та 0,14 % відповідно.

Звичайно, активність користувачів у різних регіонах різна. Приміром, найвища частка візитів із ВКонтакті у Чернігівській області (77 %), а найнижча – в сусідній Київській (62 %). Натомість ця область лідирує за кількістю переходів із Фейсбука (18 %), а з Однокласників регулярно відвідують сайти жителі Хмельниччини (23 %).

Згідно з даними Метрики, кількість переходів з російських соцмереж практично не залежить від дня тижня, натомість кількість візитів із Фейсбука і Твіттера падає у вихідні більш ніж на третину. Що ж до часу доби, то і тут аудиторія поводиться по-різному. Так, трафік із ВКонтакті росте протягом дня у міру того, як у школярів і студентів закінчується навчання. Пік переходів із «доросліших» Однокласників і «Моего Мира» припадає на вечір. А от з Фейсбука і Твіттера протягом дня приходять рівномірно.


Ми з’ясували також, що майже 7 % усіх переходів із соцмереж на сайти користувачі здійснюють із мобільних пристроїв. При цьому розподіл мереж дуже залежить від платформи. Приміром, власник телефона на Java або Symbian найімовірніше заходить на сайти із ВКонтакті, а користувач пристрою на iOS, схоже, робить це або з ВКонтакті, або з Фейсбука, або з обох мереж.

Уявити повну картину можна прочитавши весь звіт (PDF).


Денис Ткаліч, аналітик Яндекса,
згадав про ще одне «соцмережне» дослідження

0 коментарів
Підписатися на коментарі до посту