Нові правила життя Яндекс.Директа

31 серпня 2015, 11:34

Ринок інтернет-реклами змінюється на очах. Якщо раніше рекламодавці боролися за найкращі місця, то тепер вони частіше зважають на вартість залучення клієнтів. Зараз у Директі вищі позиції не завжди дають найбільший економічний ефект, і користувачі вибирають скромніше розміщення, втрачаючи кліки. Тому щоб залучати додатковий трафік було вигідно, з 1 вересня Яндекс змінює модель аукціону та правила відбору оголошень.

Пояснити роботу нового механізму найпростіше на прикладі. Скажімо, реклама просто під пошуковим рядком збирає у середньому на 15% більше кліків, ніж вона отримала б на другому місці. У пропонованій моделі аукціону у разі переходу такого оголошення з другої позиції на першу подорожчає лише ця частка кліків, а не всі, як раніше. А отже, середня ціна за клік ростиме пропорційно збільшенню трафіку, і рекламодавцям стане вигідніше конкурувати за додаткову аудиторію.

Нова модель заснована на механізмі Вікрі-Кларка-Гровса, іноді її називають «щирим аукціоном». Вважається, що оптимальна ставка у ньому ― це чесна ціна за клік, тобто максимум, який рекламодавець насправді готовий заплатити.

Крім того, розміщення тепер більше залежатиме і від якості самої реклами. Відзавтра оголошення усередині блоку ранжуватимуться з урахуванням кількох факторів — клікабельності, ставки за клік і коефіцієнта якості. Таким чином трафік буде розділено на користь тих, хто робить хорошу рекламу і заохочуватиме інших чинити так само. Під час оцінювання Яндекс аналізуватиме текст, відповідність запиту, а також сторінку, на яку веде реклама. Це для того, щоб показувати користувачам оголошення, які вирішують їхні завдання, ― приміром, щось купити або отримати послугу.

Аукціон Вікрі-Кларка-Гровса та нова схема сортування діятимуть у разі розміщення у пошуку Яндекса (у блоках «Спецрозміщення» і «Гарантовані покази»), а також на пошукових майданчиках РСЯ. Дізнатися, чи працюватиме автоброкер, що взагалі тепер робити та багато іншого можна у блозі рекламних технологій.

Олена Сергєєва і команда Яндекс.Директа,
підтримуємо ідею суспільного блага

0 коментарів
Підписатися на коментарі до посту