Захищайтесь, добродію!

17 вересня 2015, 13:30

Безпека ― це друга базова потреба за пірамідою Маслоу (перша, як відомо, ― це Wi-Fi). Ми в Яндексі завжди були особливо уважні до захисту користувачів ― приміром, Браузер попереджає про шахрайські сайти і перевіряє завантажувані файли. Але інтернет розвивається, а з ним хитрішають і крадії. Сьогодні ми представляємо активну систему захисту Protect, яка зупинить злодіїв ще на підступах до вашої інформації.

Насамперед у ній є захист від викрадання паролів. Іноді шахраї використовують фішинг ― прикидаються знайомим сайтом, соцмережею або інтернет-банкінгом. Вони надсилають лист зі “служби підтримки” і просять підтвердити пароль, інакше станеться щось погане. Увівши свої дані, користувачі передають їх прямісінько у лапи зловмисників. Яндекс.Браузер помітить, якщо ви раптом почнете вводити пароль від важливого сайту на якомусь іншому. Пароль при цьому він не зберігає, а використовує лише його відбиток (хеш).

Також Protect захистить вас у відкритій мережі Wi-Fi. Шахрай може сидіти за сусіднім столиком у ресторані та перехоплювати своїм пристроєм усі ваші дані. Будьте уважні, якщо використовуєте один пароль для всього: навіть якщо сайт працює за безпечним протоколом HTTPS, дані його акаунту зловмисник може підгледіти на іншому ресурсі, із простим HTTP. Щоб це попередити, Яндекс шифруватиме ваші дані, якщо вам трапиться зайти в інтернет через незахищений Wi-Fi.

Protect вбудована у Яндекс.Браузер для Windows, OS X і Android та має й інші корисні технології. Прочитати про них можна у клубі Яндекс.Браузера та у блозі Яндекса.

Олена Сергєєва,
почувайтесь у безпеці

8 коментарів
как избавится от мегого нет?
yureninu,
а можете подробнее описать, что случилось? Можно здесь в комментарии или письмом на почту pr@yandex-team.com.ua. Спасибо!
yureninu,
получили ваше письмо и передали правильным коллегам, они вам ответят. Еще раз спасибо!
Зачем розмещаете у себя в директе сайты мошенников???
Василий,
получили ваше письмо на почту - спасибо, передадим коллегам из Директа
Діма Коріняк
7 жовтня 2015, 13:45
оооо
Доброго времени суток !
Обращаюсь с проблемой на Яндекс фотках ( браузер Гугл Хром ) - если в письме на почте содержится ссылка на мой альбом ,то я по ней прохожу ,но при уменьшении картинки пишут так : Страница m.fotki.yandex.ru не работает
Сайт m.fotki.yandex.ru выполнил переадресацию слишком много раз.
Попробуйте сделать следующее:
Обновите страницу.
Удалите файлы cookie.
ERR_TOO_MANY_REDIRECTS
и я могу только листать один конкретный альбом ,а перейти в другой альбом ,загрузить фото или перенести ,конечно не получается ,то есть никакой работы не выходит Sad .
Какое-то время могла работать через Мозиллу ,а сегодня и там такая же история ,пишут
Неверное перенаправление на странице
Firefox определил, что сервер перенаправляет запрос на этот адрес таким образом, что он никогда не завершится.
Эта проблема может возникать при отключении или запрещении принятия кук.
Куки ,кеш чистила уже 100 раз - никакого эффекта .
Буду очень благодарна за помощь .
aleksandra-serdyuk
23 червня 2016, 15:28
BobinkiPryagha,
Добрый день! Пожалуйста, обратитесь в нашу службу поддержки через общую форму обратной связи: https://yandex.ru/support/common/troubleshooting/load.xml
Александра Колесникова, Яндекс.Украина