Де купити медійну рекламу на Яндексі в Україні

13 cічня 2016, 11:03

Із початку року Яндекс в Україні передав спеціалізованим агентствам право на продаж частини медійної реклами — на головній сторінці та на сервісі «КиноПоиск». Першою тепер займається компанія T-Sell (у тому числі в мобільній версії), а другою —Admixer. Обидві компанії давно працюють на українському ринку, а з Яндексом — із 2014 року. Тим часом наша служба продажів зможе зосередитися на контекстній рекламі, що розміщується через Яндекс.Директ.


До речі, схема продажу Аукціону (RTB) та медійно-контекстних банерів (МКБ) не змінилася — їх і надалі можна розміщувати через менеджерів Яндекса та агентства.

Інна Повнич,
бажаю партнерам хороших клієнтів