Про ІМУ та Яндекс.Директ за нових часів

25 травня 2009, 13:34

Минулого тижня пройшла щорічна п’ята конференція «Інтернет-маркетинг в Україні», на якій ми вже традиційно розповідали про контекстну рекламу, можливості Директа для нових умов ринку (Микола Шестаков), а також про зміни в інформаційному попиті (Євген Ломізе). Однією з ознак нового часу стало те, що рекламодавці почали більш уважно придивлятися до своїх клієнтів,

ретельніше рахувати та аналізувати – частка клієнтів Директа, які використовують Яндекс.Метрику, за рік зросла більше, ніж удвічі, зараз вона сягнула 43%. Крім того, зараз в Директі можна побачити набагато більше приватних клієнтів. У результаті загальна сума платежів у Директі не знижується, кількість активних рекламодавців росте, але сума середнього рахунку в Директі скоротилася. Про інші ознаки нового часу та антикризові пропозиції від Яндекс.Директа можна дізнатися більше з презентації Миколи Шестакова. Організатори ІМУ також обіцяють згодом викласти на сайт конференції всі інші матеріали. Тож всі, хто не потрапив на подію, матимуть змогу їх переглянути. Загалом конференція зібрала достатньо цікавих людей, хоча й менше, ніж могла би. Проте якість важливіша за кількість, чи не так? ;)

Оксана Мандрика, досліджую ознаки нового часу

4 коментарі
Підписатися на коментарі до посту

Микола Шестаков буде зворушений цим постом :-)
А якість важливіша, звісно. Дякую за презентацію!

кроме

Дякую за презентацію!

и

Микола Шестаков

ничего не понял :)))

так это же самое главное и есть :)
я так и знал :) воды налили :)