Про Яндекс.Директ в Україні

15 жовтня 2010, 12:32

Ми нечасто розповідаємо в блозі про контекстну рекламу, але сьогодні вирішили поділитися фактами з нового дослідження Яндекс.Директа в Україні.

Отже, в червні цього року оголошення Директа на сторінці з результатами пошуку та на сайтах, що входять до Рекламної мережі Яндекса, щодоби переглядали 2,4 млн користувачів. За рік аудиторія Директа в Україні зросла в 1,5 раза.

За перше півріччя цього року рекламою в Директі скористалися понад 6350 українських рекламодавців – на 83% більше, ніж  рік тому. Відповідно, зросла і конкуренція між рекламодавцями – середня ставка за клік користувача на оголошенні зросла на 12%. За нашими даними на першу половину 2010-го, середня плата за клік користувача з Києва та Київської області була в півтора раза вищою, ніж за клік користувача з регіону.

Цікаво, що середній щомісячний бюджет українського рекламодавця (за перше півріччя 2010, не враховуючи податки та знижки) становив 264 гривні – на 9% більше, ніж минулого року. При цьому в регіонах середньомісячний бюджет зріс ще більше – на 12%. Здається, криза потихеньку минає ;)

Щодо конкретних регіонів, то найвищий середньомісячний бюджет рекламодавця – не в Києві, як можна було б подумати, а в Криму. Він становить 427 грн (у Києві – 277). А найнижчий – у північних областях (Чернігівській та Сумській) – 54 грн.

А кількість рекламодавців на тисячу осіб аудиторії Директа в Україні на кінець першого півріччя цього року становила 2,4. Для порівняння: в Росії цей показник – 6,6. Тож потенціал для збільшення кількості рекламодавців контекстної реклами в Україні величезний.

Якщо вас зацікавило, що ще залишилося в дослідженні, подивіться повну версію (PDF).

Наталія Журавльова, осягаю тонкощі контекстної реклами

3 коментарі
Підписатися на коментарі до посту
Значит ли приведенные данные, что оборот по Директу в Украине составил 10млн.грн?
6350 * 264 * 6 = 10млн.
Или же среднемесячный бюджет (264грн) вычислялся не за полгода, а за период РК (ведь были кампании, которые не крутились все 6 месяцев)?

Среднемесячный бюджет вычислялся за все полгода – т.е., если за этот период у рекламодателя была одна кампания, которая длилась два месяца и на которую он потратил 200 гривен, то, по нашим расчётам, среднемесячный бюджет такого рекламодателя будет равен 200 / 6 = 33,3 гривни.


С другой стороны, неправильно вычислять полугодовой оборот Директа в Украине как 6350 *264* 6 = 10 млн грн (и тем более, делать из этого даже приблизительные выводы о доходах украинского Яндекса за 2010 год). В исследовании учитывалось только оказание услуг, номинированных в условных единицах Директа, с переводом в гривни, без налогов и скидок; это не имеет ничего общего с оборотом в бухгалтерском понимании. Следует помнить и то, что часть платежей украинских клиентов проходит непосредственно через московский офис. И, напротив, российские клиенты иногда заказывают рекламу на Директе через украинские агентства.

Спасибо за ответ!

Совершенно с Вами согласен - даже я знаю примеры кампаний, когда рекламодатель из Польши размещался в Директе (через нас) с таргетингом на Россию :)