Новий відділ клієнтського сервісу Яндекса в Україні

29 червня 2016, 12:38

Ми змінюємо схему підтримки рекламодавців Яндекса в Україні. Замість двох окремих структур ‒ персональних менеджерів і служби підтримки, ‒ буде створено новий відділ клієнтського сервісу. У єдиному вікні будь-який рекламодавець отримає не лише відповідь на запитання, а й поради щодо оптимізації кампаній.

Завдяки такому об’єднанню зросте швидкість роботи, а вплив людського фактору зменшиться – на ваше звернення відповість будь-який вільний компетентний спеціаліст. Крім того, більше рекламодавців зможе отримати аналіз кампаній і додаткові консультації, які тепер залежатимуть не від бюджету, а від того, наскільки складним є запитання.

Частину особистих консультацій замінять персонально підібрані матеріали: вебінари та розсилки з особистими рекомендаціями. До речі, дещо ви уже можете дізнатися із нашого каналу «Навчання рекламним технологіям» на YouTube.

Що ж зміниться? Ми перестанемо ділити рекламодавців на тих, за якими закріплені персональні менеджери, і на тих, кому варто звернутися до служби підтримки. Усі запитання розподілятимуться усередині відділу: у нас є спеціалісти з налаштування першої рекламної кампанії, є ті, хто вирішують питання модерації, підказують щодо медіаплану і допомагають у складних випадках, коли бізнес шукає свою нішу.

Якщо клієнт лише стає на ноги і потребує регулярних порад спеціаліста, він їх обов’язково отримає. Якщо ж рекламодавець сам контролює кампанії і хоче вирішити конкретну проблему, зможе одержати відповідь оперативніше. Питання розбиратимуться протягом 9:00―21:00 за київським часом з понеділка до п'ятниці.

В Україні відділ відкриється орієнтовно у липні. Усіх клієнтів ми додатково попередимо та підкажемо, куди і з якого часу звертатися.

Олександра Колеснікова, Андрій Свінцицький і відділ клієнтського сервісу Яндекс.України,
будемо раді допомогти

2 коментарі
Підписатися на коментарі до посту
Раздражение достигло точки кипения:я не ХОЧУ НИКАКИХ Ваших реклам на моём компе. Если мне что-либо понадобится я умею спрашивать и не стесняюсь спросить.ПЕРЕСТАНЬТЕ МЕНЯ ДОСТАВАТЬ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aleksandra-serdyuk
3 серпня 2016, 15:01
nikolai.patsula,
Николай, просим прощения, если сервисы Яндекса доставили вам неудобства. Вас не затруднит описать проблему подробней, чтобы я смогла вам помочь? Вот мой электронный адрес: sandra@yandex-team.com.ua

Александра Колесникова
Яндекс.Украина