Смарт-банери тепер доступні в Україні

24 жовтня 2016, 16:37

Ми розширили можливості геотаргетингу для смарт-банерів — медійних рекламних оголошень, які показують користувачам різні товари залежно від їхніх інтересів. Тепер смарт-банери можна показувати потенційним клієнтам в Україні, ціни на товари або послуги в них відображатимуться у гривні.

Смарт-банер — це «розумний» банер, який знає, яке саме оголошення зацікавить користувача. Одному користувачеві він покаже фритюрницю, іншому — квадрокоптер, для третього сьогодні підбере діловий костюм , а завтра — краватку і пальто.

При підбиранні аудиторії такого медійного оголошення система Директа враховує цілий комплекс даних про користувача: його інтереси, історію запитів у пошуку, передбачувану стать, вік тощо. Дані обробляються технологією машинного навчання Матрикснет, за її допомогою визначається, яка реклама може зацікавити людину.

Смарт-банери можна показувати людям, які шукали якийсь товар в інтернеті або цікавилися ним у магазині, але так нічого і не купили. Банер збирається автоматично, тому рекламодавцеві не потрібно створювати безліч видів оголошень для кожного окремого товару. Система сама підбере потрібні позиції із заданого асортименту і покаже їх у гарному шаблоні.

Рекламодавці можуть вибирати, які групи товарів вони хочуть рекламувати, фільтруючи їх за категоріями, цінами, виробниками або наявністю на складі. Для кожної групи товарів можна встановити свою середню ціну за клік або за цільову дію.

Смарт-банери створюються через інтерфейс Директа, показуються в Рекламній мережі Яндекса та оплачуються за кліки, а не за покази. Підключити смарт-банери рекламодавцям допоможуть менеджери відділу клієнтського сервісу у Яндексі або фахівці агентства, які займаються розміщенням у Директі. Подробиці про смарт-банери можна дізнатися з Допомоги.

Олександра Колеснікова та команда Яндекс.Директа