Нова модель співпраці Маркету з інтернет-магазинами

8 жовтня 2013

Яндекс.Маркет пропонує українським інтернет-магазинам нову модель розміщення товарних пропозицій — із оплатою за дію (Cost Per Action, CPA). Користувачі зможуть оформлювати покупки просто на Маркеті, а магазини — платити за отримане замовлення. Нова модель почне працювати у листопаді, підключатися до неї можна вже сьогодні.

Розміщення за CPA скоротить відстань між вибором товару та купівлею. Людина зможе вибрати на Маркеті товар і відразу зробити замовлення, не залишаючи сторінку. Це спростить процес купівлі та допоможе магазинам збільшити кількість замовлень. За отримане замовлення магазин платить 1% від його суми незалежно від категорії товарів.

«Моделі розміщення реклами з оплатою за дію популярні в усьому світі, і ми бачимо інтерес до них з боку наших партнерів, — говорить керівник сервісу Олексій Авдєй. — Запустивши на Маркеті модель CPA, ми вирішуємо завдання і продавців, і покупців. Інтернет-магазини зможуть платити за реальний результат, а користувачам буде простіше купити те, що вони хотіли».

Нова модель розміщення запускається на додаток до вже наявної (з оплатою за перехід на сайт, Cost Per Click). Підключитися до CPA можуть українські та російські магазини, які не менше трьох місяців працюють із Маркетом і мають рейтинг не нижче трьох зірок. Підключення відбувається через API та займає певний час, тому краще розпочати його заздалегідь. Інструкцію можна отримати на сайті new.market.yandex.ua.

Яндекс.Маркет — сервіс для пошуку та вибору товарів, від планшетів і смартфонів до автозапчастин та одягу. Зараз до сервісу підключено близько 13 тисяч інтернет-магазинів із різних країн, понад 600 — це українські магазини.

Контакти
Компанія «Яндекс.Україна»
Електронна пошта: pr@yandex-team.com.ua
Кол-центр: +380 44 586-41-48

Логотип
/Завантажити(EPS, 764 КБ)
/Завантажити(EPS, 898 КБ)
Будь ласка, дотримуйтеся правил використання