Умови розміщення

Яндекс.Розклади

Яндекс.Розклади (http://rasp.yandex.ua/) — інформаційно-довідковий сервіс, що містить відомості про актуальний розклад руху літаків, потягів, електричок та автобусів. Сервісом користуються люди, які планують поїздку та шукають актуальну інформацію про маршрути та рейси.

Яндекс.Розклади надають у тому числі й зручну систему вибору авіаквитків за датами, часом вильоту або прибуття, авіакомпаніями та іншими параметрами.

Агентства з продажу авіаквитків можуть показувати на Яндекс.Розкладах свої пропозиції користувачам, які підбирають зручний авіарейс.

Умови розміщення

Формат та зміст рекламних матеріалів:

Рекламно-інформаційні матеріали, що містять відомості про ціни, характеристики, наявність у продажу авіаквитків, пропонованих рекламодавцем у поточний період.

Формат рекламних матеріалів:

• Блок, що містить інформацію про вартість авіаквитка.

• Логотип (банер):

  • максимальний розмір 150*50 пікселів;

  • розмір файлу: 5 Кб;

  • підтримувані формати: PNG, AI, EPS.

Рекламне місце:

1.1. Сервіс Яндекс.Розклади.

На сторінках «Купити авіаквитки» сервісу Яндекс.Розклади (під інформацією про авіарейс) – усі рекламні пропозиції.

Умови показу:

Рекламні пропозиції розміщуються на Рекламних місцях у порядку збільшення вартості авіаквитка.

Вимоги до рекламних матеріалів:

Рекламні матеріали повинні відповідати нормам та вимогам чинного законодавства України, а також вимогам, викладеним у документі «Загальні положення. Вимогам до рекламних матеріалів», що розміщений у відкритому доступі в мережі інтернет за адресою: https://yandex.ua/legal/general adv rules/.

Ціни:

Ставка за клік встановлена у фіксованому розмірі – 2,40 грн. (з ПДВ).

Розміщення на Яндекс.Розкладах

Яндекс показує відвідувачеві пропозиції про перельоти в потрібному напряму, коли він шукає авіарейс на Яндекс.Розкладах у вкладці «Купити квиток»:

Користувач клікає на посилання в результатах пошуку:

і потрапляє на сторінку з докладною інформацією про вибраний рейс:

Якщо користувача влаштовують усі умови, він натискає кнопку «Купити» і опиняється на сторінці введення персональних даних на сайті рекламодавця. У формі вже зазначені параметри, вибрані на Яндекс.Розкладах, — користувачеві залишається ввести лише свої дані та оформити замовлення.

Як розмістити матеріали

Для розміщення потрібно пройти реєстрацію в клієнтському веб-інтерфейсі Яндекс.Розкладів (http://partner.rasp.yandex.ru/).

Слід зазначити назву компанії, контактну інформацію, платіжні реквізити та пароль. На основі цих даних заводиться обліковий запис та видається логін.

Інформація про поточний баланс, наданий кредитний ліміт (у разі укладення договору на умовах відстрочення платежу) і статистику кліків є у клієнтському веб-інтерфейсі.