Баннерна реклама. Вимоги до рекламних матеріалів

1. Підтримувані формати: GIF, JPEG, PNG, SWF (http://advertising.yandex.ru/requirement/media/flash.xml).

2. Розмір файлу банера залежно від розміру в пікселях:

Розмір банера в пікселях

Розмір файлу банера

728х90

до 30 КБ

600x90

до 30 КБ

336x280

до 30 КБ

240х400

до 30 КБ

200x300

до 30 КБ

3. Альтернативний текст для банера не може мати більше 100 символів.

4. Рекламний банер повинен мати видимі межі (обведений у рамку, що не збігається з кольором тла), тло банера не повинне бути прозорим.

5. Не приймаються банери з миготливими великими графічними або текстовими елементами та/або тлом, з різкими переміщеннями елементів, що дуже відволікають користувача від взаємодії зі сторінкою сайту (вивчення змісту сторінки або введення запиту) [1].

6. Не приймаються банери, в яких використовуються сторонні інструменти для підрахунку статистики (крім лічильників TNS та UTM-міток).

7. До банера на Головній сторінці Яндекса ставляться додаткові вимоги. Сценарій flash-банера та послідовність кадрів у gif-банері мають бути виконані (програні) максимум за 10 секунд. Повтор анімації можливий, але не раніше, ніж за 1 хвилину. Також у flash-банер може бути додана кнопка «Подивитися ще раз», натиснення якої призводить до повторного запуску сценарію. Сам flash-банер може бути інтерактивним і може реагувати на рух курсора миші та/або клік на банер, змінюючи зображення на банері залежно від виконаної дії..

 

_____________________________

[1] Миготінням, наприклад, можна вважати зміну кольору елемента (тобто будь-якого з параметрів за шкалою hue-saturation-brightness) більше ніж на 40%, що відбувається регулярно з частотою понад 1 раз у 2 секунди. Різким переміщенням можна вважати зміну розташування елемента на банері, що відбувається неодноразово зі швидкістю, більшою ніж на 100% від розміру елемента (чи на 50% від розміру банера) за 1 секунду.

 

Дата публікації 14.12.2012 г.

Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/20092011/.