Банерна реклама. Вимоги до рекламних матеріалів
1. Підтримувані формати: GIF, JPEG, PNG, SWF, FLV (http://advertising.yandex.ru/requirement/media/flash.xml).
2. Розмір файлу банера залежно від розміру в пікселях:
Розмір банера в пікселях | Розмір файлу банера |
728х90 | до 35 КБ |
300х250 | до 35 КБ |
600x90 | до 35 КБ |
600x60 | до 20 КБ |
468x60 | до 15 КБ |
336x280 | до 35 КБ |
240х400 | до 35 КБ |
240x200 | до 20 КБ |
240x100 | до 15 КБ |
234x120 | до 15 КБ |
200x300 | до 35 КБ |
220x50 [1] | до 4 КБ |
320x67 [1] | до 10 КБ |
180х200 | до 20 КБ |
120x600 | до 20 КБ |
100x100 | до 8 КБ |
88x88 | до 8 КБ |
82x82 | до 8 КБ |
60x60 | до 6 КБ |
32x32 | до 3 КБ |
320x50 | до 10 КБ |
160x600 | до 35 КБ |
Розмір банера в пікселях | Розмір файлу банера |
728х90 | до 35 КБ |
300х250 | до 35 КБ |
600x90 | до 35 КБ |
600x60 | до 20 КБ |
468x60 | до 15 КБ |
336x280 | до 35 КБ |
240х400 | до 35 КБ |
240x200 | до 20 КБ |
240x100 | до 15 КБ |
234x120 | до 15 КБ |
200x300 | до 35 КБ |
220x50 [1] | до 4 КБ |
320x67 [1] | до 10 КБ |
180х200 | до 20 КБ |
120x600 | до 20 КБ |
100x100 | до 8 КБ |
88x88 | до 8 КБ |
82x82 | до 8 КБ |
60x60 | до 6 КБ |
32x32 | до 3 КБ |
320x50 | до 10 КБ |
160x600 | до 35 КБ |
3. Альтернативний текст для банера не може мати більше 100 символів.
4. Рекламний банер повинен мати видимі межі (обведений у рамку, що не збігається з кольором тла), тло банера не повинне бути прозорим. Для банера на мобільній версії ширина рамки не повинна перевищувати 1 піксел; колір рамки повинен бути використаний з прозорістю не менше 50%.
5. Не приймаються банери з миготливими великими графічними або текстовими елементами та/або тлом, з різкими переміщеннями елементів, що дуже відволікають користувача від взаємодії зі сторінкою сайту (вивчення змісту сторінки або введення запиту) [2].
6. Не приймаються банери, в яких використовуються сторонні інструменти для підрахунку статистики (крім лічильників TNS та UTM-міток). Лічильники TNS на банерах, що розміщуються на сервісі Яндекс.Пошта, повинні підтримувати протокол https.
7. До банера на Головній сторінці Яндекса ставляться додаткові вимоги. Сценарій flash-банера та послідовність кадрів у gif-банері мають бути виконані (програні) максимум за 10 секунд. Повтор анімації можливий, але не раніше, ніж за 1 хвилину. Також у flash-банер може бути додана кнопка «Подивитися ще раз», натиснення якої призводить до повторного запуску сценарію. Сам flash-банер може бути інтерактивним і може реагувати на рух курсора миші та/або клік на банер, змінюючи зображення на банері залежно від виконаної дії..
8. З 01.07.2011 р. до банера на Яндекс.Картах і Заторах ставляться додаткові вимоги. Сценарій flash-банера та послідовність кадрів у gif-банері повинні бути виконані (програні) максимум за 30 секунд. Повтор анімації неможливий, останній кадр flash- і gif- банера повинен бути статичним, без повторної прокрутки кадрів.
9. Максимальна кількість знаків в посиланні, що міститься в банері (URL), не повинна перевищувати 500 знаків.
10. Не приймаються банери з включеними в них посиланнями, які містять редирект, тобто такі, що автоматично/примусово переадресують користувача на іншу адресу в мережі Інтернет (Редирект), за винятком наступних випадків:
10.1. Редирект в рамках ресурсу, на який веде початкове посилання (наприклад, дозволений редирект з msk.site.ru на spb.site.ru; заборонений редирект з x.narod.ru на y.narod.ru);
10.2. Редирект на доменні дзеркала;
10.3. Редирект зі зміною протоколу (наприклад, з http:// https://).
У зазначених в пп. 10.1 - 10.3 випадках забороняється виконувати Редирект більше трьох разів.
_____________________________
[1] Банери зазначеного формату розміщуються лише на мобільній версії Яндекса (http://advertising.yandex.ru/media/banner/pda.xml). Тому для розміщення приймаються тільки *.gif файли.
[2] Миготінням, наприклад, можна вважати зміну кольору елемента (тобто будь-якого з параметрів за шкалою hue-saturation-brightness) більше ніж на 40%, що відбувається регулярно з частотою понад 1 раз у 2 секунди. Різким переміщенням можна вважати зміну розташування елемента на банері, що відбувається неодноразово зі швидкістю, більшою ніж на 100% від розміру елемента (чи на 50% від розміру банера) за 1 секунду.
Наведені оцінки не є критерієм відповідності банера вимогам Яндекса, а скоріше, ілюстрацією нашої системи оцінок. Банер з описаними вище проблемами креативу практично гарантовано буде відхилений як такий, що не відповідає вимогам Яндекса. Проте можливі ситуації, коли банер з набагато меншими «чисельними» значеннями змін, буде визнаний дратівливим, і навпаки, буде допущений банер з більшими значеннями змін. Остаточне рішення приймає Рада Головного Редактора з рекламної політики в кожному окремому сумнівному випадку індивідуально.
Дата публікації 15.11.2013 г.
Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/05092013/.
Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/02082013/.
Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/12072013/.
Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/29042013/.
Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/01042013/.
Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/15032013/.
Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/14122012/.
Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/20092011/.