Банерна реклама. Вимоги до рекламних матеріалів

1. Підтримувані формати: GIF, JPEG, PNG, SWF, FLV (https://yandex.ua/adv/requirements/flash).

2. Розмір файлу банера залежно від розміру в пікселях:

Розмір банера в пікселях

Розмір файлу банера

728х90

до 60 КБ

300х250

до 60 КБ

240х400

до 60 КБ

300x300

до 60 КБ

200x300 [1]

до 35 КБ

220x50 [2]

до 60 КБ

320x67 и 320х50 [2]

до 60 КБ

100%х250 [3]

до 200 КБ

2.1. Розмір файлу банера залежно від розміру в пікселях для банера на Головній сторінці Яндекса:

Розмір банера в пікселях

Розмір файлу банера

728х90до 120 КБ
728х90/от 640×360 до 1200×675до 120 КБ/до 200 КБ

2.2. Розмір файлу банера залежно від розміру в пікселях для Графічного оголошення:

Розмір банера в пікселяхРозмір файлу банера
240х400, 728х90, 300х250, 300х600, 336х280, 300х500, 970х250, 640х100, 640x200, 640x960, 960х640до 10 Мб

3. Альтернативний текст для банера не може мати більше 100 символів (не застосовується до Графічного оголошення).

4. Рекламний банер повинен мати видимі межі (обведений у рамку, що не збігається з кольором тла банера), тло банера не повинне бути прозорим. Для банера на мобільній версії ширина рамки не повинна перевищувати 1 піксел; колір рамки повинен бути використаний з прозорістю не менше 50% (не застосовується до Графічного оголошення).

5. Не приймаються банери з миготливими великими графічними або текстовими елементами та/або тлом, з різкими переміщеннями елементів, що дуже відволікають користувача від взаємодії зі сторінкою сайту (вивчення змісту сторінки або введення запиту) [4].

6. Лічильники повинні підтримувати протокол https.

7. До банера на Головній сторінці Яндекса ставляться додаткові вимоги. Сценарій flash-банера та послідовність кадрів у gif-банері мають бути виконані (програні) максимум за 15 секунд [5]. Повтор анімації можливий, але не раніше, ніж за 1 хвилину. Також у flash-банер може бути додана кнопка «Подивитися ще раз», натиснення якої призводить до повторного запуску сценарію. Сам flash-банер може бути інтерактивним і може реагувати на рух курсора миші та/або клік на банер, змінюючи зображення на банері залежно від виконаної дії..

8. Максимальна кількість знаків в посиланні, що міститься в банері (URL), не повинна перевищувати 1024 знаки.

9. Посилання (URL) на сайт (адреса сторінки, яка відкривається при натисканні на банер) приймаються тільки в кодуванні UTF-8.

10. Не приймаються банери з включеними в них посиланнями, які містять редирект, тобто такі, що автоматично/примусово переадресують користувача на іншу адресу в мережі Інтернет (Редирект), за винятком наступних випадків:

10.1. Редирект в рамках ресурсу, на який веде початкове посилання (наприклад, дозволений редирект з msk.site.ru на spb.site.ru; заборонений редирект з x.narod.ru на y.narod.ru);

10.2. Редирект на доменні дзеркала;

10.3. Редирект зі зміною протоколу (наприклад, з http:// https://).

У зазначених в пп. 10.1 - 10.3 випадках забороняється виконувати Редирект більше трьох разів.

 

_____________________________

[1] Банери зазначеного формату і розміру розміщуються тільки на інтернет-медійній позиції Медійно-контекстний банер (https://yandex.ua/adv/products/context/contextdisplay).

[2] Банери зазначеного формату розміщуються лише на мобільній версії Яндекса (https://yandex.ua/adv/products/mobile/mobile-mainpage). Тому для розміщення приймаються тільки *.gif файли.

[3] Вся суттєва інформація повинна бути відцентрована із збереженням охоронних полів по 210 пікселів зліва і справа.

[4] Миготінням, наприклад, можна вважати зміну кольору елемента (тобто будь-якого з параметрів за шкалою hue-saturation-brightness) більше ніж на 40%, що відбувається регулярно з частотою понад 1 раз у 2 секунди. Різким переміщенням можна вважати зміну розташування елемента на банері, що відбувається неодноразово зі швидкістю, більшою ніж на 100% від розміру елемента (чи на 50% від розміру банера) за 1 секунду.

Наведені оцінки не є критерієм відповідності банера вимогам Яндекса, а скоріше, ілюстрацією нашої системи оцінок. Банер з описаними вище проблемами креативу практично гарантовано буде відхилений як такий, що не відповідає вимогам Яндекса. Проте можливі ситуації, коли банер з набагато меншими «чисельними» значеннями змін, буде визнаний дратівливим, і навпаки, буде допущений банер з більшими значеннями змін. Остаточне рішення приймає Рада Головного Редактора з рекламної політики в кожному окремому сумнівному випадку індивідуально.

[5] Для сценаріїв flash-банера і послідовності кадрів gif банера, що включають інформацію, наявність якої є обов'язковою відповідно до Закону України «Про рекламу» максимальний час може бути збільшено до 18 секунд.

 

Дата публікації 19.07.2016 р.

Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/16032016/.

Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/20112015/.

Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/27112014/.

Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/15102014/.

Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/08082014/.

Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/26062014/.

Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/26052014/.

Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/27032014/.

Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/24012014/.

Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/15112013/.

Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/05092013/.

Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/02082013/.

Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/12072013/.

Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/29042013/.

Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/01042013/.

Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/15032013/.

Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/14122012/.

Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/20092011/.