Банерна реклама. Вимоги до рекламних матеріалів

1. Підтримувані формати: GIF, JPEG, PNG, SWF, FLV (http://advertising.yandex.ru/requirement/media/flash.xml).

2. Розмір файлу банера залежно від розміру в пікселях:

Розмір банера в пікселях

Розмір файлу банера

728х90

до 35 КБ

300х250

до 35 КБ

600x90

до 35 КБ

600x60

до 20 КБ

468x60

до 15 КБ

336x280

до 35 КБ

240х400

до 35 КБ

240x200

до 20 КБ

240x100

до 15 КБ

234x120

до 15 КБ

200x300

до 35 КБ

220x50 [1]

до 4 КБ

320x67 [1]

до 10 КБ

180х200

до 20 КБ

120x600

до 20 КБ

100x100

до 8 КБ

88x88

до 8 КБ

82x82

до 8 КБ

60x60

до 6 КБ

32x32

до 3 КБ

320x50

до 10 КБ

160x600

до 35 КБ

3. Альтернативний текст для банера не може мати більше 100 символів.

4. Рекламний банер повинен мати видимі межі (обведений у рамку, що не збігається з кольором тла), тло банера не повинне бути прозорим. Для банера на мобільній версії ширина рамки не повинна перевищувати 1 піксел; колір рамки повинен бути використаний з прозорістю не менше 50%.

5. Не приймаються банери з миготливими великими графічними або текстовими елементами та/або тлом, з різкими переміщеннями елементів, що дуже відволікають користувача від взаємодії зі сторінкою сайту (вивчення змісту сторінки або введення запиту) [2].

6. Не приймаються банери, в яких використовуються сторонні інструменти для підрахунку статистики (крім лічильників TNS та UTM-міток). Лічильники TNS на банерах, що розміщуються на сервісі Яндекс.Пошта, повинні підтримувати протокол https.

7. До банера на Головній сторінці Яндекса ставляться додаткові вимоги. Сценарій flash-банера та послідовність кадрів у gif-банері мають бути виконані (програні) максимум за 10 секунд. Повтор анімації можливий, але не раніше, ніж за 1 хвилину. Також у flash-банер може бути додана кнопка «Подивитися ще раз», натиснення якої призводить до повторного запуску сценарію. Сам flash-банер може бути інтерактивним і може реагувати на рух курсора миші та/або клік на банер, змінюючи зображення на банері залежно від виконаної дії..

8. З 01.07.2011 р. до банера на Яндекс.Картах і Заторах ставляться додаткові вимоги. Сценарій flash-банера та послідовність кадрів у gif-банері повинні бути виконані (програні) максимум за 30 секунд. Повтор анімації неможливий, останній кадр flash- і gif- банера повинен бути статичним, без повторної прокрутки кадрів.

9. Максимальна кількість знаків в посиланні, що міститься в банері (URL), не повинна перевищувати 500 знаків.

10. Не приймаються банери з включеними в них посиланнями, які містять редирект, тобто такі, що автоматично/примусово переадресують користувача на іншу адресу в мережі Інтернет (Редирект), за винятком наступних випадків:

10.1. Редирект в рамках ресурсу, на який веде початкове посилання (наприклад, дозволений редирект з msk.site.ru на spb.site.ru; заборонений редирект з x.narod.ru на y.narod.ru);

10.2. Редирект на доменні дзеркала;

10.3. Редирект зі зміною протоколу (наприклад, з http:// https://).

У зазначених в пп. 10.1 - 10.3 випадках забороняється виконувати Редирект більше трьох разів.

11. До максимальної ваги банера 240х400 на kinopoisk.ru ставляться наступні вимоги:

  • 75 кб для формату swf

  • 50 кб для формату gif

 

_____________________________

[1] Банери зазначеного формату розміщуються лише на мобільній версії Яндекса (http://advertising.yandex.ru/media/banner/pda.xml). Тому для розміщення приймаються тільки *.gif файли.

[2] Миготінням, наприклад, можна вважати зміну кольору елемента (тобто будь-якого з параметрів за шкалою hue-saturation-brightness) більше ніж на 40%, що відбувається регулярно з частотою понад 1 раз у 2 секунди. Різким переміщенням можна вважати зміну розташування елемента на банері, що відбувається неодноразово зі швидкістю, більшою ніж на 100% від розміру елемента (чи на 50% від розміру банера) за 1 секунду.

Наведені оцінки не є критерієм відповідності банера вимогам Яндекса, а скоріше, ілюстрацією нашої системи оцінок. Банер з описаними вище проблемами креативу практично гарантовано буде відхилений як такий, що не відповідає вимогам Яндекса. Проте можливі ситуації, коли банер з набагато меншими «чисельними» значеннями змін, буде визнаний дратівливим, і навпаки, буде допущений банер з більшими значеннями змін. Остаточне рішення приймає Рада Головного Редактора з рекламної політики в кожному окремому сумнівному випадку індивідуально.

 

Дата публікації 24.01.2014 г.

Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/15112013/.

Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/05092013/.

Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/02082013/.

Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/12072013/.

Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/29042013/.

Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/01042013/.

Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/15032013/.

Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/14122012/.

Попередня версія документа https://yandex.ua/legal/banner_adv_rules/20092011/.