Вимоги до рекламних матеріалів Яндекс.Директ

Рекламні матеріали, що розміщуються через Яндекс.Директ, повинні насамперед відповідати загальним вимогам (https://yandex.ua/legal/general_adv_rules) до рекламних матеріалів, що розміщуються на Яндексі.

Оголошення повинне складатися із:

  • заголовка (до 33 символів, включаючи пробіли та розділові знаки);

  • власне тексту (до 75 символів, включаючи пробіли та розділові знаки);

  • посилання на сайт (URL сторінки сайту, що містить рекламну пропозицію) та/або контактні дані.

Заголовок і текст оголошення повинні бути написані грамотно, без описок. Вибрані ключові слова та рубрики каталогу повинні відповідати темі оголошення.

URL, що використовується в оголошенні, повинен відповідати темі оголошення та стабільно працювати. Не допускається використання IP-адреси замість імені домену.

Контактні дані повинні бути зазначені коректно та без описок, а пропозиція, озвучена телефоном, повинна відповідати тексту оголошення.

У заголовку та тексті оголошення не допускається:

  • використання розрядки (написання слів із пробілами між л і т е р а м и) та використання слів, набраних великими літерами. Виняток становлять абревіатури, що складаються з початкових літер скорочених слів (СРСР, ДСТУ тощо);

  • зазначення номерів телефонів, адрес e-mail, поштових адрес, номерів icq або інших систем онлайн-пейджингу;

  • використання html-коду.

У Яндекс.Директі не допускається реклама, яка може вводити споживачів в оману щодо споживчих властивостей, якості та кількості товарів, містить неправдиві відомості або некоректні порівняння з товарами інших виробників/продавців (це явно заборонено в Законі «Про рекламу»).

Якщо в рекламі використовуються найвищі ступені порівняння прикметників та/або містяться відомості про переваги рекламованого товару перед товарами, що знаходяться в обігу, то рекламне посилання повинне вести на сторінку сайту рекламодавця, де ця інформація підтверджена відповідними дослідженнями (висновками тощо) третіх осіб.

Не допускається реклама, що веде на сайт, основною метою якого є показ реклами. До таких, наприклад, відносяться сайти, що містять сторінки, де більше половини площі першого екрана займають рекламні блоки. Рекомендуємо також ознайомитися з документом «Чим відрізняється якісний сайт від неякісного з точки зору Яндекса?» (http://help.yandex.ua/webmaster/?id=995298#995342).

Створення великої кількості однакових оголошень (з ідентичним текстом, сайтом, ключовими фразами), у тому числі й у різних кампаніях, розглядається як спроба спаму. Такі оголошення відхилятимуться як на етапі модерації, так і після початку роботи кампаній.

Зверніть увагу:

Компанія Яндекс залишає за собою право відхилити будь-який рекламний матеріал під час постмодерації без пояснення причин.