Вимоги до рекламних матеріалів Яндекс.Директ

Рекламні матеріали, що розміщуються через Яндекс.Директ, повинні насамперед відповідати вимогам, викладеним у цьому документі, а також вимогам, викладеним у документі «Загальні положення. Вимоги до рекламних матеріалів», опублікованому на Яндексі за адресою: https://yandex.ua/legal/general_adv_rules/.

Оголошення повинне складатися із*:

  • заголовка (до 33 символів, включаючи пробіли та розділові знаки);

  • власне тексту (до 75 символів, включаючи пробіли та розділові знаки);

  • посилання на сайт (URL сторінки сайту, що містить рекламну пропозицію) та/або контактних даних.

Заголовок і текст оголошення повинні бути написані грамотно, без описок. Вибрані ключові слова та рубрики каталогу повинні відповідати темі оголошення.

URL, що використовується в оголошенні, повинен відповідати темі оголошення та стабільно працювати. Не допускається використання IP-адреси замість імені домену.

Контактні дані повинні бути зазначені коректно та без описок, а пропозиція, озвучена телефоном, повинна відповідати тексту оголошення.

У заголовку та тексті оголошення не допускається:

  • використання розрядки (написання слів із пробілами між л і т е р а м и) та використання слів, набраних великими літерами. Виняток становлять абревіатури, що складаються з початкових літер скорочених слів (СРСР, ДСТУ тощо);

  • зазначення номерів телефонів, адрес e-mail, поштових адрес, номерів icq або інших систем онлайн-пейджингу;

  • використання html-коду.

Створення великої кількості однакових оголошень (з ідентичним текстом, сайтом, ключовими фразами), у тому числі й у різних кампаніях, розглядається як спроба спаму. Такі оголошення відхилятимуться як на етапі модерації, так і після початку роботи рекламних кампаній.

*У разі якщо Правилами показу (https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/) передбачена можливість показу оголошення з включеним у нього графічним зображенням (далі – зображення), надане рекламодавцем у складі оголошення зображення повинне відповідати технічним вимогам до зображення (розміри, формат файлу тощо), зазначеним у клієнтському веб-інтерфейсі, а також таким вимогам:

1. Зображення повинне бути якісним, чітким, без артефактів стиснення (не приймаються зображення, отримані із зображень з більш низькою розподільною здатністю за допомогою підвищувальної дискретизації або інтерполяції).

2. Зображення в рекламному оголошенні повинне відповідати заголовку/тексту оголошення, змісту сторінки сайту, що містить рекламну пропозицію.

3. Зображення в рекламному оголошенні не повинне містити:

  • контактної інформації (номерів телефонів, адрес e-mail, поштових адрес, номерів icq або інших систем онлайн-пейджингу);

  • безпосередньо тексту рекламної пропозиції, за винятком слоганів та інших подібних фраз;

  • тексту, написаного з помилками.

4. Зображення не може містити однотонну заливку (ділянки зображення одного кольору), що становить більше 20% від усього зображення та/або порожніх ділянок без елементів зображення.

Зверніть увагу:

Компанія Яндекс залишає за собою право відхилити будь-який рекламний матеріал під час постмодерації без пояснення причин.

Дата розміщення: 24.10.2013 г.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_adv_rules/20032013/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_adv_rules/20092011/.