Вимоги до рекламних матеріалів Яндекс.Директ

Рекламні матеріали, що розміщуються через Яндекс.Директ, повинні насамперед відповідати вимогам, викладеним у цьому документі, а також вимогам, викладеним у документі «Загальні положення. Вимоги до рекламних матеріалів», опублікованому на Яндексі за адресою: https://yandex.ua/legal/general_adv_rules/.

Оголошення повинне складатися із*:

  • заголовка (до 33 символів, включаючи пробіли та розділові знаки);

  • власне тексту (до 75 символів, включаючи пробіли та розділові знаки);

  • посилання на сайт (URL сторінки сайту, що містить рекламну пропозицію) та/або контактних даних.

Заголовок і текст оголошення повинні бути написані грамотно, без описок. Вибрані ключові слова повинні відповідати темі оголошення.

URL, що використовується в оголошенні, повинен відповідати темі оголошення та стабільно працювати. Не допускається використання IP-адреси замість імені домену.

Контактні дані повинні бути зазначені коректно та без описок, а пропозиція, озвучена телефоном, повинна відповідати тексту оголошення.

У заголовку та тексті оголошення не допускається:

  • використання розрядки (написання слів із пробілами між л і т е р а м и) та використання слів, набраних великими літерами. Виняток становлять абревіатури, що складаються з початкових літер скорочених слів (СРСР, ДСТУ тощо);

  • зазначення номерів телефонів, адрес e-mail, поштових адрес, номерів icq або інших систем онлайн-пейджингу;

  • використання html-коду.

Створення великої кількості однакових оголошень (з ідентичним текстом, сайтом, ключовими фразами), у тому числі й у різних кампаніях, розглядається як спроба спаму. Такі оголошення відхилятимуться як на етапі модерації, так і після початку роботи рекламних кампаній.

*У разі якщо Правилами показу (https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/) передбачена можливість показу оголошення з включеним у нього графічним зображенням (далі – зображення), надане рекламодавцем у складі оголошення зображення повинне відповідати технічним вимогам до зображення (розміри, формат файлу тощо), зазначеним у клієнтському веб-інтерфейсі, а також таким вимогам:

1. Зображення повинне бути якісним, чітким, без артефактів стиснення (не приймаються зображення, отримані із зображень з більш низькою розподільною здатністю за допомогою підвищувальної дискретизації або інтерполяції).

2. Зображення в рекламному оголошенні повинне відповідати заголовку/тексту оголошення, змісту сторінки сайту, що містить рекламну пропозицію. Зображення у рекламному оголошенні повинно відповідати вимогам законодавства, у тому числі законодавства про рекламу, а також вимогам до рекламних матеріалів, пред’явлених Яндексом, у тому числі рекламній політиці Яндекса.

3. Зображення в рекламному оголошенні не повинне містити:

  • контактної інформації (номерів телефонів, адрес e-mail, поштових адрес, номерів icq або інших систем онлайн-пейджингу);

  • елементів графічного інтерфейсу користувача (наприклад, кнопок, курсорів, текстів посилань) або дизайну рекламних майданчиків;

  • ненормативної лексики;

  • безпосередньо тексту рекламної пропозиції, слоганів та інших подібних фраз;

  • слів «акція», «знижки», «розпродаж» тощо, коли використання у зображенні таких слів не є рекламою акцій та спеціальних пропозицій, інформація про які обов'язково є у самому тексті оголошення на сторінці сайту, що містить рекламну пропозицію;

  • тексту, написаного з помилками;

  • образів людей, тварин, за винятком випадків, коли такий образ використано на упаковці рекламованого товару або на самому товарі, представлених на зображенні, а також у випадку, коли у споживача реклами відсутня можливість отримати належне уявлення про товар та/або рекламованої послуги без зображення даного товару та/або рекламованої послуги в контексті людського тіла та/або його частин (наприклад, реклама взуття, одягу, послуг макіяжу, перукарських послуг);

  • продукції або іншої атрибутики конкурентів рекламодавця;

  • логотипів компаній та «водяних знаків», за винятком випадків, коли їх нанесено на рекламований товар (при цьому власне товар займає більшу частину зображення відносно логотипа/водяного знака).

4. Зображення не може містити однотонну заливку (ділянки зображення одного кольору), що становить більше 20% від усього зображення та/або порожніх ділянок без елементів зображення.

Зверніть увагу:

Компанія Яндекс залишає за собою право відхилити будь-який рекламний матеріал під час постмодерації без пояснення причин.

Дата розміщення: 30.04.2014 г.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_adv_rules/06032014/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_adv_rules/10022014/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_adv_rules/24102013/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_adv_rules/20032013/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_adv_rules/20092011/.