Вимоги до рекламних матеріалів Яндекс.Директ

Рекламні матеріали, що розміщуються через Яндекс.Директ, повинні насамперед відповідати вимогам, викладеним у цьому документі, а також вимогам, викладеним у документі «Загальні положення. Вимоги до рекламних матеріалів», опублікованому на Яндексі за адресою: https://yandex.ua/legal/general_adv_rules/. Ці вимоги застосовуються до оголошень, за винятком Смарт-банера.

Оголошення, за винятком уточнень і швидких посилань, повинне складатися із*:

  • заголовка (до 33 символів, включаючи пробіли та розділові знаки);

  • власне тексту (до 75 символів, включаючи пробіли та розділові знаки);

  • посилання на сайт (URL сторінки сайту, що містить рекламну пропозицію) та/або контактних даних.

Заголовок, текст, швидкі посилання та уточнення, оголошення повинні бути написані грамотно, без описок. Вибрані ключові слова повинні відповідати темі оголошення.

URL, що використовується в оголошенні, повинен відповідати темі оголошення та стабільно працювати. Не допускається використання IP-адреси замість імені домену.

Контактні дані повинні бути зазначені коректно та без описок, а пропозиція, озвучена телефоном, повинна відповідати тексту оголошення.

У заголовку, тексті, швидких посиланнях та уточненнях оголошення не допускається:

  • використання розрядки (написання слів із пробілами між л і т е р а м и) та використання слів, набраних великими літерами. Виняток становлять абревіатури, що складаються з початкових літер скорочених слів (СРСР, ДСТУ тощо);

  • зазначення номерів телефонів, адрес e-mail, поштових адрес, номерів icq або інших систем онлайн-пейджингу;

  • використання html-коду.

Створення великої кількості однакових оголошень (з ідентичним текстом, сайтом, ключовими фразами), у тому числі й у різних кампаніях, розглядається як спроба спаму. Такі оголошення відхилятимуться як на етапі модерації, так і після початку роботи рекламних кампаній.

У разі коли Правилами показу (https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/) передбачена можливість показу оголошення з уточненнями та/або швидкими посиланнями, надані рекламодавцем уточнення та / або швидкі посилання, повинні відповідати технічним вимогам, зазначеним в Клієнтському веб-інтерфейсі.

*У разі якщо Правилами показу (https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/) передбачена можливість показу оголошення з включеним у нього графічним зображенням (далі – зображення), надане рекламодавцем у складі оголошення зображення повинне відповідати технічним вимогам до зображення (розміри, формат файлу тощо), зазначеним у клієнтському веб-інтерфейсі, а також таким вимогам:

1. Зображення повинне бути якісним, чітким, без артефактів стиснення (не приймаються зображення, отримані із зображень з більш низькою розподільною здатністю за допомогою підвищувальної дискретизації або інтерполяції).

2. Зображення в рекламному оголошенні повинне відповідати заголовку/тексту оголошення, змісту сторінки сайту, що містить рекламну пропозицію. Зображення у рекламному оголошенні повинно відповідати вимогам законодавства, у тому числі законодавства про рекламу, а також вимогам до рекламних матеріалів, пред’явлених Яндексом, у тому числі рекламній політиці Яндекса.

3. Зображення в рекламному оголошенні не повинне містити:

  • елементів користувацького графічного інтерфейсу або дизайну рекламних майданчиків, які можуть ввести користувача в оману, тобто елементів, які будуть спонукати користувача здійснити клік на них (наприклад: кнопка "Play", яка передбачає відкриття відео, або кнопка «X», яка передбачає закриття вікна тощо), але при цьому не приводити до бажаного результату (показу відео, закриття вікна тощо);

  • тексту/логотипів/водяних знаків, які займають більше 20% площі зображення, крім випадків, коли текст, що міститься на упаковці товару (наприклад: книжкові обкладинки, обкладинки альбомів, плакатів) або вбудований в скріншот ігор і додатків;

  • продукції або іншої атрибутики конкурентів рекламодавця.

4. Зображення не може містити однотонну заливку (ділянки зображення одного кольору), що становить більше 20% від усього зображення та/або порожніх ділянок без елементів зображення.

5. При використанні Рекламодавцем функціоналу «Відображуване посилання», Відображуване посилання має відповідати всім вимогам, що пред'являються цим документом до тексту оголошення.

При показі Відображуваного посилання не допускається використання ніяких спеціальних символів, крім «№», «#», «/» і «%», при цьому пробіл, тире і нижнє підкреслення можуть бути автоматично замінені на дефіси.

Відображуване посилання має бути релевантним решті тексту оголошення.

Зверніть увагу:

Компанія Яндекс залишає за собою право відхилити будь-який рекламний матеріал під час постмодерації без пояснення причин.

Дата розміщення: 18.04.2016 г.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_adv_rules/29032016/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_adv_rules/28032016/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_adv_rules/02122015/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_adv_rules/19102015/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_adv_rules/22062015/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_adv_rules/30042014/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_adv_rules/06032014/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_adv_rules/10022014/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_adv_rules/24102013/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_adv_rules/20032013/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_adv_rules/20092011/.