Смарт-банер. Вимоги до матеріалів

Смарт-банери (банери), що розміщуються у системі Яндекс.Директ, повинні відповідати вимогам, викладеним у цьому документі, а також вимогам, викладеним у документах «Загальні положення. Вимоги до рекламних матеріалів», опублікованому за адресою: https://yandex.ua/legal/general_adv_rules/, «Правила розміщення реклами на Яндексі. Вимоги до рекламних матеріалів», опублікованому за адресою: https://yandex.ua/legal/adv_rules/.

Рекламодавцеві забороняється розміщувати банери з рекламою алкогольної продукції, а також пива і напоїв, що виготовляються на його основі; тютюну, тютюнових виробів і курильного приладдя; базованих на ризику ігор, парі; зброї; лікарських засобів, медичної техніки, виробів медичного призначення, медичних послуг, методів лікування; біологічно активних добавок; фінансових послуг; цінних паперів, піротехніки; абортів і дитячого харчування, а також рекламу будь-якого іншого змісту, що порушує законодавство України, законодавство країни місця перебування Рекламодавця або інше застосовне законодавство і права третіх осіб, включаючи інтелектуальні права.

Формат рекламних матеріалів: банер (пікселів) – 240х400, 240х600, 300х250, 728х90, 300х500, 300х600, 970х250.

Технічні вимоги

Усі посилання з елементів банера повинні відповідати таким правилам:

1. Максимальна кількість знаків у посиланнях, що містяться у банері (URL), не повинна перевищувати 1024 знаки.

2. Посилання (URL) на сайт (інформаційний ресурс у мережі інтернет, адресу (URL) якого зазначено Рекламодавцем для конкретного банера) приймаються лише у кодуванні UTF-8.

Усі текстові елементи, що містяться у банері, повинні відповідати такими вимогам:

Текст у банері повинен бути написаний без друкарських помилок грамотною російською або українською мовою. Текст має бути зручним для читання (помітним) на колірному тлі банера. Також зручними для читання (помітними) повинні бути ціни та кнопка заклику до дії за її наявності (наприклад, «Купити», «Забронювати» тощо).

У тексті банера є недопустимим:

  • використання розрядки (написання слів із пробілами між л і т е р а м и) та слів, набраних великими літерами. Виняток становлять абревіатури, що складаються із початкових літер скорочених слів (СРСР, ДСТУ тощо);

  • зазначення номерів телефонів, електронних і поштових адрес, номерів icq або інших систем онлайн-пейджингу;

  • використання html-коду.

Банер складається з постійної та змінюваної частин.

Постійна частина банера містить (на розсуд Рекламодавця):

  • логотип Рекламодавця;

  • спеціальну пропозицію (за наявності);

  • посилання (URL), що веде зі спеціальної пропозиції на сайт Рекламодавця;

  • інформацію про акції та знижки (якщо застосовно);

  • правову інформацію:

    • обов'язкова для зазначення інформація відповідно до вимог Закону України «Про рекламу»;

    • правова інформація про продавця товару, послуги (якщо застосовно).

  • кнопка призову до дії (наприклад, «Купити», «Забронювати» і т. д.)

Логотип Рекламодавця

Файл із логотипом Рекламодавця не повинен перевищувати 800 пікселів у ширину та 800 пікселів у висоту. Розмір файлу – не більше 50 КБ.

В рекламних матеріалах неприпустиме використання логотипів низької якості, в тому числі:

  • логотипів зі спотвореннями і перешкодами (артефактами) внаслідок стискання файлу;
  • логотипів з низькою роздільною здатністю, з низькою чіткістю графіки і з пікселями;
  • текст на логотипі має бути контрастним і легким для читання.

Правова інформація

Рекламні матеріали повинні відповідати вимогам законодавства України, зокрема вимогам Закону України «Про рекламу».

Повинна бути зазначена передбачена Законом України «Про рекламу» інформація (не більше 130 символів – для інформації про продавця товару, не більше 55 символів – для інформації про строки проведення і про умови акції/заходу (якщо застосовно)).

Змінювана частина банера містить (на розсуд Рекламодавця):

  • зображення товару, роботи або послуги;

  • Товарну пропозицію (назву Товарної пропозиції);

  • стару ціну товару, роботи або послуги;

  • нову ціну товару, роботи або послуги;

  • розмір знижки на товар, роботу або послугу;

  • посилання (URL), що веде із товару, роботи або послуги на сайт Рекламодавця;

  • додаткові налаштовувані параметри.

Вимоги до зображення товару, роботи або послуги

Підтримувані формати: JPG, PNG, GIF.

Розмір зображення: не менше 100 пікселів за будь-якою зі сторін.

Зображення має бути якісним (тобто, включаючи, але не обмежуючись, зображення не мають бути розмиті, з видимими пікселями, розтягнуті або витягнуті тощо), чітким, без артефактів стиснення. Не приймаються зображення, отримані із зображень з нижчою роздільною здатністю та за допомогою підвищувальної дискретизації або інтерполяції.

Зображення Товарної пропозиції у Змінюваній частині банера повинно відповідати об'єкту рекламування, змісту тієї сторінки сайту, на яку веде посилання, а також відповідати вимогам законодавства, у тому числі законодавства про рекламу, про захист конкуренції, про інтелектуальну власність, а також вимогам до рекламних матеріалів, які пред’являє Яндекс, у тому числі рекламній політиці Яндекса, але не обмежуючись зазначеним.

Зображення Товарної пропозиції не повинно містити:

  • елементів користувацького графічного інтерфейсу (наприклад, кнопок, курсорів, текстів посилань) або дизайну рекламних майданчиків;

  • тексту у будь-якій формі, за винятком: а) слів «акція», «знижки», «розпродаж» та інших подібних слів, у тому разі, коли інформація про них обов'язково наявна у самому тексті рекламного оголошення і на сторінці сайту, що містить рекламну пропозицію; б) найменування товару та/або товарного знаку, що є невід'ємною частиною упаковки самого товару;

  • зображень людей, тварин, за винятком випадків, коли такий образ використовується на упаковці рекламованого товару або на самому товарі, поданих у зображенні, а також у випадку, коли у споживача реклами немає можливості отримати належне уявлення про товар та/або рекламовану послугу без зображення цього товару та/або рекламованої послуги у контексті людського тіла та/або його частин (наприклад, реклама взуття, одягу, послуг візажиста і перукаря);

  • продукції або іншої атрибутики конкурентів Рекламодавця.

Опис Товарної пропозиції повинен відповідати вимогам законодавства, у тому числі законодавства про рекламу, про захист конкуренції, про інтелектуальну власність, а також вимогам до рекламних матеріалів, що пред’являються Яндексом, у тому числі рекламній політиці Яндекса, але не обмежуючись перерахованим.

Вимоги до окремих категорій товарів

  • Не приймаються смарт-банери з рекламою ювелірних виробів при дистанційному способі їх продажу, в тому числі такі, що містять вказівку на доставку виробів, кнопку «Купити» і т. п.

 

Дата публікації: 28.10.2016 р.

Дата набуття чинності: 28.10.2016 р.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_adv_rules_smart_banner/11082016/

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_adv_rules_smart_banner/05072016/

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_adv_rules_smart_banner/09122015/

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_adv_rules_smart_banner/02122015/