Правила показу

Дата розміщення: 25 квітня 2017 р.

Дата набуття чинності: 25 квітня 2017 р.

Обов’язковою умовою надання Яндексом Послуг Яндекс.Директ є прийняття та дотримання Рекламодавцем вимог та положень, викладених у цьому документі «Правила показу» (далі ― «Правила показу», «Правила»).

1. Визначення

У цілях цього документа нижченаведені терміни, визначення яких не наведено в Оферті, використовуються в такому значенні:

Клікабельність (CTR — Click-Through Rate) — співвідношення кількості Кліків до кількості Показів Рекламного оголошення.

Ціна на Клік — сума за один Клік, що списується з Рекламодавця. Максимальний розмір Ціни за Клік встановлюється Рекламодавцем (самостійно, або автоматично в порядку, передбаченому Правилами) для Групи оголошень.

Спецрозміщення — рекламний блок із високою Клікабельністю, розташований над результатами пошуку (під пошуковим рядком або під тематичними врізками сервісів Яндекса («чаклунчик»: https://yandex.ua/support/search/search-wizards/wizards.xml)).

Група оголошень - сукупність об'єднаних Рекламодавцем оголошень, для яких Рекламодавцем обраний єдиний перелік ключових слів/фраз і єдині налаштування Показу (в т.ч. Ціна за Клік, геотаргетинг та ін). Кількість оголошень у групі: від 1 до 50. Для Показу на Рекламних місцях, зазначених у розділі 2 Правил, обирається тільки одне оголошення з Групи оголошень за правилами, встановленими у Клієнтському веб-інтерфейсі. Передбачені цими Правилами умови застосовуються в рівній мірі, як до Групи оголошень, так і до окремих оголошень у складі Групи оголошень. Для цілей розділу 3 Правил від «оголошенням» розуміється оголошення у складі Групи оголошень, відібране відповідно до правила, зазначеного у п. 3.19 Правил.

Мобільне оголошення – оголошення, позначене Рекламодавцем при створенні як «Мобільне оголошення» для застосування умов Показу, зазначених у п. 3.19.1 цих Правил. Змінити тип оголошення після створення неможливо.

Смарт-банер (Банер) — оголошення, яке складається з постійної частини (шаблон, що включає надану Рекламодавцем інформацію до початку розміщення Банера), а також змінюваної частини (інформація про Товарні пропозиції сайту Рекламодавця, яка надається Рекламодавцем (у вигляді Фіду) для додавання до постійної частини Банера при показі такого Банера).

Графічне оголошення – Рекламне оголошення, за винятком Смарт-банера, Мобільного оголошення і Динамічного текстового оголошення (передбаченого п. 3.18.4. Правил), з обраним Рекламодавцем при створенні типом «Графічне». Змінити тип, а також формат такого Рекламного оголошення після створення неможливо.

Фід – XML файл, відформатований у форматі YML, що містить інформацію про Товарні пропозиції Рекламодавця, що складає змінну частину Баннера.

Товарна пропозиція – пропозиція товару/послуги, інформація про які опублікована на відповідних сторінках сайту Рекламодавця, зазначених у Фіді.

У Правилах можуть бути використані терміни, не визначені в розділі 1 Правил. У цьому випадку тлумачення такого терміна здійснюється відповідно до тексту Оферти. У разі відсутності однозначного тлумачення терміна в тексті Правил та Оферти слід керуватися тлумаченням терміна, визначеним: у першу чергу ― законодавством України, у другу чергу ― на Сайті Яндекс.Директ, потім ― загальновживаним у мережі Інтернет.

2. Рекламні місця

Показ Рекламних оголошень (далі за текстом також — «оголошення») на Рекламних місцях може супроводжуватися позначкою: «Яндекс.Директ», або «Директ», або «Реклама».

Оголошення можуть бути показані на таких Рекламних місцях:

2.1. на сторінках результатів пошуку сервісу Яндекс.Пошук (http://www.yandex.xx/) — до 12 оголошень,

2.2. на майданчиках (на сторінках сайтів і в додатках) учасників Мережі (Мереж) (для цілей цих Правил під Мережами розуміються майданчики партнерів Рекламної мережі Яндекса, а також Яндекса та зовнішніх мереж (https://yandex.ua/support/direct/general/yan.xml) — кількість оголошень залежить від налаштувань сайта або додатка,

2.3. на сторінках результатів пошуку сайтів-учасників Рекламної мережі Яндекса ― до 12 оголошень,

2.4. на сторінках результатів пошуку на сервісі Яндекс.Карти (http://maps.yandex.xx/) і в мобільному додатку Яндекс.Карти — до 2 оголошень,

2.5. на сторінках результатів пошуку по оголошенням (https://yandex.xx/search/ads) Яндекс.Директа ― всі оголошення, для яких Рекламодавцем в якості критерію Показу встановлено відповідне ключове слово/фраза.

2.6. на сторінках результатів пошуку на ресурсах партнерів Яндекса* — до 12 оголошень.

Смарт-банер і Графічне оголошення можуть бути показані тільки на місцях, зазначених у п. 2.2 Правил.

При цьому Оголошення можуть не показуватися на місцях, зазначених у розділі 2 Правил, у випадках, коли стосовно Групи оголошень присвоєно автоматичний статус «Мало показів».

3. Умови показу оголошень

3.1. На сторінках сервісів Яндекса, оптимізованих для мобільних пристроїв, оголошення можуть не показуватися або максимальна їх кількість може бути меншою за передбачену вище для відповідного Рекламного місця. Місце Показу оголошень на сторінках сервісів Яндекса, оптимізованих для мобільних пристроїв, може відрізнятися від місць Показу оголошень, що передбачені в цих Правилах показу.

3.2. Під час відбору оголошень для Показу на Рекламних місцях, зазначених у п. 2.1, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6 Правил, враховується ключова фраза/слово (без стоп-слів (https://yandex.ua/support/direct/#glossary)), Коефіцієнт якості (як цей термін визначений у п. 3.11), прогноз Клікабельністі і Ціна Кліка, встановлена Рекламодавцем.

При цьому у разі відбору оголошень для Показу під час розрахунку прогнозу показника CTR враховуються лише Покази та Кліки на Рекламних місцях, зазначених у п. 2.1 Правил. Покази та Кліки на інших Рекламних місцях ніяк на розрахунок показника CTR не впливають.

Для цілей розрахунку прогнозу показника CTR Покази та Кліки визначаються і обліковуються окремо для: а) персональних комп'ютерів і планшетів, б) мобільних пристроїв. Для цілей цих Правил під мобільними пристроями розуміються пристрої, віднесені до таких автоматично системою Яндекс.Директ.

3.3. На Рекламних місцях, зазначених у п. 2.1 Правил, показується до трьох оголошень у Спецрозміщенні.

3.3.1. Оголошення, не відібрані для Показу у блоці Спецрозміщення на сторінках результатів пошуку на сервісі Яндекс.Пошук (Рекламні місця, зазначені в п. 2.1 Правил), показуються на розсуд Яндекса:

  • або під результатами пошуку

  • або праворуч від результатів пошуку

3.3.2. При Показі оголошень на Рекламних місцях, зазначених у п. 2.1 Правил, застосовуються такі правила:

А) При Показі оголошень на Рекламних місцях, зазначених у п. 2.1 Правил, ПІД РЕЗУЛЬТАТАМИ ПОШУКУ:

  • на першій сторінці результатів пошуку одночасно може бути показано до 4 оголошень статично, тобто гарантовано при кожному пошуковому запиті, що точно збігається із зазначеною Рекламодавцем ключовою фразою (без стоп-слів (https://yandex.ua/support/direct/#glossary)), — це Гарантовані покази;

  • на другій і наступних сторінках результатів пошуку одночасно може бути показано до 4 оголошень, що не потрапили у блок Спецрозміщення, динамічно (тобто чергуючись) — це Динамічні покази. Загальна кількість оголошень, що ротуються на цих позиціях, не обмежена.

Б) При Показі оголошень на Рекламних місцях, зазначених у п. 2.1 Правил, ПРАВОРУЧ від результатів пошуку одночасно може бути показано:

  • до 4 оголошень статично, тобто гарантовано при кожному пошуковому запиті, що точно збігається із зазначеною Рекламодавцем ключовою фразою (без стоп-слів (https://yandex.ua/support/direct/#glossary)), — це Гарантовані покази;

  • до 5 оголошень, що не потрапили в Гарантовані покази праворуч, динамічно (тобто чергуючись) на позиціях під Гарантованими показами — це Динамічні покази. Загальна кількість оголошень, що ротуються на цих позиціях, не обмежена.

3.3.3. Оголошення можуть не показуватися на Рекламних місцях, зазначених у п. 2.1 Правил, оскільки на деякі запити вони можуть витіснятися товарними пропозиціями Яндекс.Маркету (http://market.yandex.xx/) та/або блоком з інформацією про сервіси та продукти Яндекса.

3.3.4. У разі Показу оголошень на Рекламних місцях, зазначених у п. 2.1 Правил, оголошення з найкращими показниками потрапляють у Спецрозміщення і в Гарантовані покази. Інші оголошення можуть потрапити у Динамічні покази.

3.3.5. У Динамічних показах частота Показу залежить від кількості оголошень, що ротуються на запит, від їх прогнозу Клікабельності та Ціни за Клік. При Показі ці оголошення розташовуються в порядку убування значення, розрахованого з урахуванням показників: прогноз Клікабільністі, Ціна за Клік і Коефіцієнт якості.

3.4. Спецрозміщення має поріг входу, який не залежить від наявності оголошень, що конкурують між собою. Тому цілком нормальною буде ситуація, коли показується багато оголошень Яндекс.Директа, але жодне з них не потрапляє в Спецрозміщення. З іншого боку, оголошення з високим прогнозом Клікабельністі часто можуть потрапляти у Спецрозміщення за ціною нижчою від Ціни за Клік, яка встановлена для Показу на першому місці в Гарантованих показах.

Оголошення в Спецрозміщенні та в Гарантованих показах розміщуються в порядку зменшення значення, розрахованого з урахуванням показників: прогноз Клікабільністі, Ціна за Клік і Коефіцієнт якості.

3.5. Оголошення на зазначених у п. 2.1 Правил Рекламних місцях, розташованих на адаптованих для мобільних пристроїв сервісах Яндекса, розташовуються в порядку зменшення значення, розрахованого з урахуванням показників: прогноз Клікабільністі, Ціна за Клік і Коефіцієнт якості.

3.6. Відбір оголошень для Показу та їх Показ на місцях, зазначених у п. 2.2 Правил, здійснюється Яндексом автоматично на підставі відповідності тематики оголошень інтересам Користувача.

У разі вибору в параметрах Рекламної кампанії критерію Показу оголошень «Незалежне керування на пошуку та в Мережах» Рекламодавець може встановити Ціну за Клік для Показу на майданчиках Мереж з урахуванням встановленого Рекламодавцем коефіцієнта відповідно до п. 3.20 Правил. Значення «Охоплення аудиторії», що відображається в Клієнтському веб-інтерфейсі при встановленні Рекламодавцем Ціни за Клік для Показу оголошення на майданчиках Мереж, має інформативний характер та означає орієнтовну кількість Показів оголошення у відсотковому відношенні від кількості Показів рекламних матеріалів за цим ключовим словом на майданчиках Мереж.

У разі, якщо Рекламодавцем у параметрах Рекламної кампанії встановлений критерій Показу оголошень «Ручне управління ставками» (при наявності можливості встановлення такого критерію) , Ціна за Клік розраховується в автоматичному режимі із застосуванням функціоналу «Утримання вартості кліка в Мережах не вище вартості кліка на пошуку», описаного в п. 3.18.3 та п. 4.4.1 Правил. Вказане правило не застовується до Графічних оголошень.

На Рекламних місцях, зазначених у п. 2.2 Правил, можуть бути показані оголошення з включеними в них Рекламодавцем зображеннями, які відповідають пред'явленим до них вимогам, що опубліковані на сторінці https://yandex.ua/legal/direct_adv_rules/ (далі — зображення), за виключенням Графічних оголошень, на які не розповсюджується вказана функціональність. Залежно від налаштувань, вибраних учасником Мережі, Показ оголошень може здійснюватися з відображенням включених у них зображень або без відображення зображень. Яндекс не гарантує, що Показ оголошення буде здійснено з відображенням включеного в нього зображення. Показ оголошення на Рекламному місці, зазначеному в п. 2.2 Правил, вважається здійсненим належним чином (згідно з наданими Рекламодавцем рекламними матеріалами і визначеними ним умовами розміщення) незалежно від відображення при Показі оголошення включеного в нього зображення.

Щодо оголошень без включених Рекламодавцем зображень можуть автоматично генеруватися абстрактні фонові зображення, що включають в себе, зокрема, кольори, використовувані в налаштуваннях майданчиків учасників Мережі (Мереж), на яких розміщуються оголошення фрактальні фони, згенеровані у відтінках зазначених кольорів, або домени, зазначені в оголошеннях, або заголовки оголошень, оформлені в графічному вигляді.

Показ зображення може з технічних причин здійснюватися в обрізаному вигляді, про що Яндекс повідомляє Рекламодавця за допомогою Веб-інтерфейсу. Щодо оголошень з такими зображеннями Рекламодавець бере на себе всі гарантії та зобов'язання, передбачені Офертою.

Ціна за Клік за Посиланням, що міститься в зображенні, яке включене в оголошення, визначається відповідно до умов, передбачених п. 4 цих Правил. Ці умови не поширюються на Смарт-банери.

3.6.1. На Рекламних місцях, зазначених у п. 2.2 Правил, Показ оголошень може здійснюватися з урахуванням особливостей, передбачених п. 3.6.1.1 - 3.6.1.2, 3.20 цих Правил. Вказане правило не застосовується до Графічних оголошень.

3.6.1.1. Користувачеві показується заголовок оголошення, Посилання і зображення (з урахуванням обмежень, встановлених цими Правилами), при цьому Показ повного тексту оголошення здійснюється при першому Кліку по показаному таким чином оголошенню (на мобільних пристроях і планшетах) або при наведенні курсору на показане таким чином оголошення (на моніторі персонального комп'ютера). Можливість перегляду повного зображення реалізується при тривалому натисканні на таке зображення (на мобільних пристроях і планшетах) або при наведенні курсору на таке зображення на моніторі персонального комп'ютера). Умови, зазначені у цьому пункті, не поширюються на Смарт-банери.

3.6.1.2. У разі якщо для перегляду повного тексту оголошення, згідно з п. 3.6.1.1 Правил, необхідно попередньо здійснити Клік, то такий перший Клік, що здійснюється для перегляду повного тексту оголошення, не враховується для цілей розрахунку вартості наданих Послуг і не відображається в даних статистики. Умови, зазначені у цьому пункті, не поширюються на Смарт-банери.

3.7. Відбір оголошень для Показу на Рекламних місцях, зазначених у п. 2.5 Правил, та їх розподіл на сторінках здійснюється в порядку зменшення значення, розрахованого з урахуванням показників: прогноз Клікабільністі, Ціна за Клік і Коефіцієнт якості. При цьому порядкове місце оголошення на сторінці визначається відповідно до встановленої Ціни за Клік з урахуванням застосованого Рекламодавцем коефіцієнта відповідно до п. 3.20 Правил, тобто відібрані оголошення розміщуються на кожній сторінці в порядку зменшення значення, розрахованого з урахуванням показників: прогноз Клікабільністі, Ціна за Клік і Коефіцієнт якості.

3.8. Показ оголошень на Рекламних місцях, зазначених у п. 2.4 Правил, може супроводжуватися відображенням на карті спеціальної мітки з прив’язкою до точки місцевості, що відповідає адресі, яка зазначена Рекламодавцем на контактній сторінці (віртуальній візитці) для цього оголошення. У разі звернення Користувачів до мітки показується блок «Розгорнута мітка»**, всередині якого міститься оголошення та/або надана Рекламодавцем контактна інформація.

3.8.1. У Клієнтському веб-інтерфейсі Рекламодавець може включити/відключити опцію показу рейтингу магазину на сервісі Яндекс.Маркет. При включеній опції показу рейтингу Показ оголошень в блоці Спецрозміщення і під результатами пошуку на Рекламних місцях, зазначених у п. 2.1, може здійснюватися з відображенням рейтингу магазину на сервісі Яндекс.Маркет за умови, що:

  • сайт, на який веде Посилання з оголошення, зазначений у якості посилання в рекламно-інформаційних матеріалах відповідного магазину на сервісі Яндекс.Маркет;

  • для даного магазину доступна публікація рейтингу на сервісі Яндекс.Маркет.

3.9. У разі перетинання ключових фраз в різних оголошеннях, що знаходяться в одній Рекламній кампанії, ставки за цими ключовими словами не будуть піднімати одне одному Ціну за Клік. Для Показу з них буде вибране лише одне оголошення, у якого значення, розраховане з урахуванням показників: прогноз Клікабільністі, Ціна за Клік і Коефіцієнт якості, є найкращим.

3.10. У разі перетинання ключових фраз в оголошеннях, що ведуть на сторінки одного й того ж сайту, під час Показу буде вибране лише одне оголошення, у якого значення, розраховане з урахуванням показників: прогноз Клікабільністі, Ціна за Клік і Коефіцієнт якості, є найкращим.

3.11. У процесі роботи Рекламних кампаній відстежуються такі показники, які впливають на мінімальну Ціну за Клік для Показу на Рекламних місцях, зазначених у п.п. 2.1, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6 Правил (далі за текстом – Ціна за Клік, що діє на пошуку):

А) Коефіцієнт якості.

Коефіцієнт якості залежить від великої кількості показників і розраховується в режимі реального часу. До основних показників входять: загальна релевантність оголошення запиту, статистичні дані за оголошенням, релевантність оголошення сторінці сайту, на яку веде Посилання з оголошення, та інші параметри.

Б) Параметр ефективності

Значення цього параметра залежить від великої кількості показників, які розраховуються в режимі реального часу. До основних показників входять статистичні дані (Покази, CTR, кількість днів активності Рекламних кампаній), агреговані за рекламованим доменом або номером телефону (якщо він зазначений у «віртуальній візитці»).

3.11.1. У випадках якщо Ціна за Клік, встановлена Рекламодавцем, нижча від мінімальної Ціни за Клік, що діє на пошуку, Показ оголошення йтиме лише на рекламних місцях, зазначених в п. 2.2 Правил, і на Рекламних місцях, зазначених в п. 2.5 Правил. Умови, зазначені у цьому пункті, не поширюються на Смарт-банери.

3.11.2. При визначенні мінімальної Ціни за Клік, що діє на пошуку, для Групи оголошень, коефіцієнт якості та параметр ефективності, враховуються одночасно. При цьому мінімальна Ціна за Клік розраховується таким чином, щоб забезпечити (але не гарантувати) Показ більшості оголошень із Групи оголошень на вибраному Рекламодавцем Рекламному місці у порядку, визначеному п. 3.19 Правил. Умови, зазначені у цьому пункті, не поширюються на Смарт-банери.

3.12. Для цілей розрахунку прогнозу Клікабельності за оголошенням враховуються дані за останні 28 календарних днів, протягом яких здійснювався Показ цього оголошення. Умови цього пункту не розповсюджуються на Смарт-Банери.

3.13. Розміщуючи оголошення, Яндекс має право на власний розсуд визнавати оголошення подібними. Подібними визнаються оголошення (одного і того ж або різних Рекламодавців), які одночасно:

  • мають ідентичний або аналогічний об'єкт рекламування: одні й ті ж або подібні значною мірою товари (роботи, послуги), пропоновані до продажу в одному регіоні;

  • розміщуються за однаковими ключовими словами (словосполученнями) або ключовими словами, що перетинаються;

  • містять посилання на один і той же або подібні сайти та/або збіг зазначених та/або фактичних контактних реквізитів Рекламодавців (постачальників товарів).

При цьому сайти визнаються подібними, коли збігається значна частина асортименту пропонованих на сайтах товарів (робіт, послуг), що реалізовуються в одному регіоні, та/або наявності інших ознак, що дозволяють припустити, що пропонуються одні й ті ж товари одним і тим же (афільованими, тісно пов’язаними) постачальником, незалежно від незначної відмінності асортименту, різного дизайну, структурної організації сайтів, відмінності цін, а також від приналежності (адміністрування) сайтів різним(-и) особам(-и).

Розміщуючи оголошення за відповідним ключовим словом (словосполученням) із Групи оголошень, визнаних подібними, Користувачеві показується лише одне оголошення, у якого значення, розраховане з урахуванням показників: прогноз Клікабільністі, Ціна за Клік і Коефіцієнт якості, є найкращим. Усі інші оголошення такої групи визнаються дублюючими і не показуються (не розміщуються). Призначена Рекламодавцями для дублюючих оголошень Ціна за Клік не враховується (у тому числі під час визначення місця Показу інших оголошень) протягом усього часу припинення Показу таких оголошень.

У зазначених випадках Яндекс вирішує визнати оголошення подібними з урахуванням оцінки наявної в нього інформації на власний розсуд.

3.14. У випадку, якщо Посилання оголошення Яндекс.Директа та товарної пропозиції Яндекс.Маркету ведуть на один і той же інформаційний ресурс (сайт/домен) у мережі Інтернет або на сайти, визнані подібними в зазначеному в п. 3.13 Правил порядку, на Рекламних місцях буде показано лише оголошення або лише товарну пропозицію, у якого значення, розраховане з урахуванням показників: прогноз Клікабільністі, Ціна за Клік і Коефіцієнт якості, буде найкращим. Умови, зазначені у цьому пункті, не поширюються на Смарт-банери.

3.15. Особливості роботи Рекламної кампанії у разі зміни її стану:

3.15.1. Обробка дій, виконаних Рекламодавцем через Клієнтський веб-інтерфейс (або через API) щодо керування Рекламною кампанією, здійснюється протягом такого строку:

  • зміна Ціни за Клік в активній Рекламній кампанії від 5 до 30 хвилин (середній строк обробки цієї дії становить 10 хвилин). Для цілей цього підпункту під активною Рекламною кампанією розуміється Рекламна кампанія, показ якої здійснюється на Рекламних місцях;

  • зупинка Рекламної кампанії від 10 до 60 хвилин (середній строк обробки цієї дії становить 30 хвилин);

  • інші дії від 5 до 180 хвилин (середній строк обробки цих дій становить 40 хвилин).

3.15.2. У разі зміни Рекламодавцем Ціни за Клік, Кліки оплачуються за старою ціною до моменту обробки цієї дії Яндексом.

3.15.3. У разі зупинення Показу Рекламної кампанії, послуги не надаватимуться з моменту обробки цієї дії Яндексом. При цьому в зазначений період Кліки оплачуються відповідно до встановленої Рекламодавцем Ціни за Клік.

3.15.4. Інформація про обробку дій, пов'язаних зі зміною статусу Рекламної кампанії, зазначається в Клієнтському веб-інтерфейсі.

3.16. При відображенні оголошень на Рекламних місцях на мобільних пристроях в оголошенні може бути Посилання на сайт та/або Посилання на контактну сторінку, за Кліком на яку відбувається перехід в режим діалогу, що дозволяє Користувачу на свій розсуд здійснити дзвінок за контактним номером телефону, зазначеним Рекламодавцем для даного оголошення у віртуальній візитці. Умови, зазначені у цьому пункті, не поширюються на Смарт-банери. Вказане правило не застосовується до Графічних оголошень.

3.17. Умови Показу оголошень, а також інші умови, передбачені розділами 3, 4 та 5 цих Правил, які застосовуються до Показу оголошень на Рекламних місцях, зазначених в п. 2.1 Правил, застосовуються також до Показу оголошень на Рекламних місцях, зазначених у п. 2.6 Правил.

3.18. У Клієнтському веб-інтерфейсі Рекламодавцю може бути надана можливість здійснювати додаткові налаштування/стратегії Показу оголошень, а також додаткові функціональності з управління Рекламними кампаніями. Застосовуючи відповідні налаштування/стратегії або починаючи використовувати відповідну функціональність, Рекламодавець погоджується з умовами їх застосування/використання, зазначеними в Клієнтському веб-інтерфейсі.

3.18.1. Застосовуючи додаткове налаштування «Налаштування цін на мобільних пристроях» у розділі «Корегування ставок» Рекламодавець розуміє і погоджується, що збільшена або зменшена на встановлений ним відсоток Ціна за Клік застосовується до всіх Показів на мобільних пристроях незалежно від того, чи було показано Мобільне оголошення або оголошення, що не є Мобільним оголошенням.

3.18.2. При створенні оголошення Рекламодавцю надається можливість використовувати додаткову функціональність «Реклама мобільних додатків», яка використовується для створення оголошень для Показу на мобільних пристроях на Рекламних місцях, зазначених у п. 2.1- 2.3, 2.6 Правил. Оголошення, створені Рекламодавцем з використанням функціональності «Реклама мобільних додатків», при Показі на зазначених місцях можуть включати піктограму мобільного додатка, інформацію про мобільний додаток, зображення і кнопку, яка являє собою включене в оголошення посилання, що переадресує користувачів, які звернулися до неї за допомогою Кліка, до інформаційного ресурсу (сайту/мобільного додатку) у мережі інтернет, адреса (URL) якого вказана Рекламодавцем для цього оголошення. Оновлення змісту оголошень, створених Рекламодавцем з використанням функціональності «Реклама мобільних додатків», проводиться раз на добу. Рекламодавець зобов'язаний відслідковувати актуальність змісту такого оголошення та припиняти його Показ у разі, якщо інформація про мобільний додаток стає неактуальною.

3.18.3. Вибираючи функціонал «Утримувати середню ціну кліка нижче середньої ціни кліка на пошуку» Рекламодавець розуміє і погоджується, що автоматично розрахована Ціна за Клік буде застосовуватися щодо всіх Показів Оголошень в тих Рекламних кампаніях, для яких Рекламодавцем обраний зазначений функціонал, на Рекламних місцях, зазначених у п. 2.2 Правил. Рекламодавець має право відключити даний функціонал через Клієнтський веб-інтерфейс або з використанням API.

3.18.4. При створенні Рекламної кампанії Рекламодавцю може надаватися можливість використання додаткової функціональності «Динамічні текстові оголошення», яка використовується для створення Оголошень для Показу на Рекламних місцях, зазначених у п. 2.1 – 2.6 Правил. Додаткова функціональність «Динамічні текстові оголошення» дозволяє Рекламодавцю автоматично формувати заголовки Оголошень, посилання в них, визначати ключові слова для Показу Оголошення на основі автоматично здійснюваного аналізу контенту сайту, зазначеного Рекламодавцем для відповідної Групи оголошень.

3.18.5. При створенні Рекламної кампанії Рекламодавцю може надаватися можливість використання додаткової функціональності «Смарт-банер» для створення оголошень для Показів на місцях показу, зазначених у п. 2.2 цих Правил.

Принцип розміщення – динамічне розміщення.

У змінюваній частині банера можуть показуватися не більше тридцяти Товарних пропозицій з будь-яких категорій, виділених Рекламодавцем в Клієнтському веб-інтерфейсі. При цьому показ таких Товарних пропозицій автоматично ротується.

Для цілей використання даної функціональності Рекламодавець повинен виконати у Клієнтському веб-інтерфейсі наступні дії:

  • завантажити Фід або посилання на Фід, а також логін і пароль для доступу до нього (за наявності). При цьому Яндекс не несе відповідальності за неможливість доступу до Фіду через наявність пароля і логіна, які не були надані;

  • надати Постійну частину Банера у готовій для поширення формі;

  • вибрати категорії товарів, які виступають об'єктами рекламування;

  • вибрати і налаштувати зовнішній вигляд шаблона (колір тексту тощо).

Використовуючи додаткову функціональність «Смарт-банер» Рекламодавець погоджується, що несе відповідальність за відповідність змісту Рекламних оголошень, створених з використанням зазначеної функціональності, вимогам законодавства, у тому числі вимогам законодавства про рекламу. Яндекс не гарантує відсутність помилок при роботі зазначеної функціональності.

Показ «Смарт-банера» здійснюється користувачам, які раніше відвідували Яндекс.ру та/або майданчики учасників Мереж з урахуванням автоматично встановленої Яндексом потенційної відповідності інтересів користувача, якому показується Реклама, тематиці такої Реклами.

3.18.6. При створенні Рекламної кампанії Рекламодавцю може надаватися можливість автоматичного виправлення орфографічних і пунктуаційних помилок, яка використовується для створення Рекламних оголошень для показу на Рекламних місцях, зазначених у цих Правилах. Зазначений функціонал ввімкнений за замовчуванням.

Використовуючи дану функціональність, Рекламодавець погоджується, що несе відповідальність за відповідність змісту Рекламних оголошень, створених з використанням зазначеної функціональності, вимогам законодавства, у тому числі вимогам законодавства про рекламу.

Рекламодавець має право в будь-який час скасувати таке виправлення, якщо вважає текст оголошення виправленим помилково. У такому разі Рекламодавець редагує виправлені Рекламні оголошення або звертається в службу підтримки через форму зворотного зв'язку за адресою: https://yandex.ua/support/direct/troubleshooting/start.xml.

3.18.7. При створенні Рекламної кампанії Рекламодавця може надаватися можливість використання додаткового типу Рекламних оголошень «Графічне» для створення оголошень для показів на місцях показу, зазначених у п. 2.2. цих Правил.

Принцип розміщення – статичне розміщення.

Формат банера: GIF, JPEG, PNG;

Розмір банера: 240х400, 728х90, 300х250, 300х600, 336х280, 300х500, 970х250, 640х100, 640x200, 640x960, 960х640;

Максимальна вага банера: 120 Кб

Для цілей надання послуг з розміщення Графічних оголошень Рекламодавець зобов'язаний надати для розміщення рекламні матеріали, що містять всю необхідну за законодавством України інформацію, включаючи інформацію, передбачену пп. 5.1. і 5.2. Правил.

3.18.7.1. Для цілей створення Рекламодавцем додаткового типу Рекламних оголошень «Графічне» (п. 3.18.7 вище) Яндекс може надавати Рекламодавцеві можливість скористатися спеціальним інтерфейсом для створення таких оголошень (веб-конструктор) (далі – Конструктор креативів). При цьому при створенні таких Рекламних оголошень з допомогою Конструктора креативів принципи розміщення, а також технічні вимоги до Рекламних оголошень (включаючи, але не обмежуючись, формат, розмір і максимальна вага банера), узгоджуються між Яндексом і Рекламодавцем за допомогою Клієнтського веб-інтерфейсу.

Використовуючи Конструктор креативів Рекламодавець погоджується, що несе відповідальність за відповідність змісту Рекламних оголошень, створених з використанням Конструктора креативів, вимогам законодавства, у тому числі вимогам законодавства про рекламу та інтелектуальної власності. Яндекс не гарантує відсутність помилок при роботі Конструктора креативів.

3.19. При виборі для Показу оголошень із Групи оголошень, на Рекламних місцях, зазначених у розділі 2 Правил, за виключенням показу Смарт-банеру, додатково до зазначених вище правил одночасно застосовуються наступні умови:

3.19.1. При наявності у Групі оголошень як оголошень, що не є Мобільними оголошеннями, так і Мобільних оголошень, оголошення першого типу показуються переважно на персональних комп'ютерах і планшетах; оголошення другого типу – на мобільних пристроях. При наявності у Групі оголошень тільки одного типу оголошень, зазначені оголошення можуть бути показані на будь-якому пристрої незалежно від його типу;

3.19.2. Переважно показується одне оголошення із всієї Групи оголошень, що має найкращий показник прогнозу Клікабельності серед оголошень, включених у Групу оголошень. При відсутності достатніх даних статистики для застосування такої умови, відбір оголошень з Групи оголошень для Показу здійснюється згідно з принципами автоматичної ротації таких оголошень.

3.20. Рекламодавець може встановити в Клієнтському веб-інтерфейсі підвищувальний та/або понижуючий коефіцієнт до Ціни за Клік, який буде впливати на відбір Оголошення для Показу на Рекламних місцях, а також на позицію, на якій таке Оголошення може бути показано.

Коефіцієнт встановлюється Рекламодавцем в залежності від характеристик Користувача: демографічних (стать, вік), ретаргетингових та геотаргетингових. Також коефіцієнт може бути встановлений Рекламодавцем залежно від часу (погодинне коригування ставок).

Для цілей визначення статі та віку Користувачів, а також геотаргетингових характеристик (найбільш частих координат місцезнаходження користувача, які по даним Яндекса відповідають заданому географічному регіону) використовуються дані, отримані на підставі аналізу поведінки таких Користувачів в інтернеті за допомогою технології «Крипта» (http://company.yandex.ru/technologies/crypta/). Для визначення ретаргетингових характеристик Користувачів використовуються дані, отримані за допомогою коду лічильника Яндекс.Метрики, встановленого на сайті Рекламодавця. При цьому Яндекс не гарантує відсутність помилок при використанні технології «Крипта», а також при визначенні зазначених вище характеристик Користувачів. При встановленні коефіцієнта залежно від часу (погодинне коригування ставок) час визначається залежно від обраного Рекламодавцем часового поясу.

3.21. Рекламні оголошення можуть бути показані як за ключовими словами / фразами, обраними Рекламодавцем, так і за автоматично визначеними синонімами ключових слів / фраз, обраних Рекламодавцем. Рекламодавець може виключити покази за конкретними ключовими словами / фразами з числа автоматично визначених синонімів шляхом додавання таких ключових слів / фраз в мінус-слова (https://yandex.ru/support/direct/features/campaign-negative-keywords.xml)

3.22. У разі незгоди Рекламодавця з додатковими функціональностями, зазначеними у цьому розділі, Рекламодавець звертається в службу підтримки з допомогою форми зворотного зв'язку за адресою: http://feedback2.yandex.ru/direct/.

4. Ціна за Клік

Ціна за Клік може бути встановлена як Рекламодавцем, так і автоматично з урахуванням правил, викладених нижче, у межах, зазначених у таблиці, опублікованій на сторінці: https://yandex.ua/legal/direct_table/:

4.1. У всіх випадках, коли Ціна за Клік, встановлена Рекламодавцем з урахуванням встановленого Рекламодавцем коефіцієнта відповідно до п. 3.20 Правил, перевищує суму залишку коштів на Рекламній кампанії / Загальному рахунку (залишок коштів на всі Рекламні компанії, що розміщуються під логіном Рекламодавця) або суму встановленого Рекламодавцем обмеження вартості послуг, вважається, що Ціна за Клік дорівнює сумі залишку коштів на Рекламній кампанії /Загальному рахунку або суми встановленого Рекламодавцем обмеження вартості послуг (її невикористаному залишку) відповідно.

4.2. Показ оголошень з включеними в них Рекламодавцем зображеннями, згідно з абз.2 п.3.6. Правил, може здійснюватися за умови, що Ціна за Клік для таких оголошень встановлена Рекламодавцем (з урахуванням встановленого Рекламодавцем коефіцієнта відповідно до п. 3.20 і 3.18.1 Правил) у розмірі не менше зазначеного у таблиці, що опублікована на сторінціhttp:https://yandex.ua/legal/direct_table/. При цьому мінімальна Ціна за Клік для Смарт-банера визначається в тому ж розмірі, що і мінімальна Ціна за Клік для оголошень з включеними в них Рекламодавцем зображеннями.

4.3. У Клієнтському веб-інтерфейсі мінімальна та максимальна Ціна за Клік, мінімальна сума замовлення Послуг Яндекс.Директ та інші показники зазначаються в у.о. або гривнях, відповідно до правил, що встановлені Яндексом у Клієнтському веб-інтерфейсі.

Зазначені у гривнях ціни в Клієнтському веб-інтерфейсі не включають ПДВ.

4.4. При показі Рекламних оголошень за автоматично визначеними синонімами ключових слів / фраз, обраних Рекламодавцем, а також при використанні Рекламодавцем опцій «Покази за додатковими релевантними фразами» та «Авторозширення ключових фраз» Ціна за Клік встановлюється автоматично з урахуванням Ціни за Клік, встановленої Рекламодавцем самостійно. При цьому встановлена таким чином Ціна за Клік не може перевищувати максимальну Ціну за Клік, встановлену Рекламодавцем самостійно для ключових фраз для відповідної Групи оголошень.

4.4.1. При використанні Рекламодавцем функціоналу «Утримувати середню ціну кліка нижче середньої ціни кліка на пошуку» Ціна за Клік встановлюється для ключової фрази в рамках Групи оголошень автоматично з урахуванням максимальної Ціни за Клік, встановленої Рекламодавцем самостійно. При цьому автоматично встановлена таким чином Ціна за Клік для Показу на Рекламних місцях, зазначених у п. 2.2 Правил, може бути меншою ніж Ціна за Клік, списана з Рекламодавця при Показі на Рекламних місцях, зазначених у п. 2.1, 2.3, 2.4, 2.6 Правил.

5. Інші умови

5.1. Оголошення медичної, алкогольної тематики, а також з рекламою біологічно активних добавок, супроводжуються попередженнями стандартного виду, а саме:

  • оголошення з рекламою алкогольної продукції та напоїв, що виготовляються на основі алкоголю можуть супроводжуватися попередженням «Чрезмерное потребление вредно»;

  • оголошення з рекламою лікарських засобів, медичних послуг та медичних виробів можуть супроводжуватися попередженням «Есть противопоказания. Посоветуйтесь с врачом»;

  • оголошення з рекламою медичних послуг по штучному перериванню вагітності можуть супроводжуватися попередженням «Есть противопоказания. Посоветуйтесь с врачом. Возможен вред здоровью или бесплодие»;

  • оголошення з рекламою біологічно активних добавок можуть супроводжуватися попередженням «Не является лекарством».

Супровід оголошень попередженнями зазначеного виду здійснюється шляхом автоматичного визначення тематики оголошень та/або через службу підтримки за допомогою форми зворотного зв'язку за адресою: http://feedback2.yandex.ua/direct/. При цьому, у випадках розміщення Графічних оголошень, рекламодавець зобов'язаний надавати зазначені оголошення з вже включеними попередженнями згідно з цим п. 5.1. Правил показу (в тому числі при створенні оголошень за допомогою Конструктора креативів). Контроль за належним визначенням тематики оголошення та обов’язковою наявністю в оголошеннях відповідної тематики необхідного попередження зобов’язується забезпечувати Рекламодавець.

Оголошення, об'єктами рекламування у яких є продукти, призначені для використання як замінники жіночого молока, і продукти, введені до раціону дитини упродовж її першого року життя, супроводжуються попередженням типу «Проконсультируйтесь со специалистом. Для питания детей с ________ (указание возрастного ограничения в пределах от 0 до 12 месяцев)».

Супровід оголошень попередженням типу «Проконсультируйтесь со специалистом. Для питания детей с 11 месяцев» здійснюється за замовчуванням шляхом автоматичного визначення тематики оголошення, або, у разі розміщення Графічних оголошень (в тому числі при створенні оголошень за допомогою Конструктора креативів), самостійно рекламодавцем при наданні таких оголошень до розміщення. У випадку якщо Рекламодавець не вибрав вікову категорію для оголошення з рекламою відповідного продукту, оголошення супроводжується зазначеним вище попередженням за замовчуванням або, якщо це Графічне оголошення, таке оголошення не розміщується. Рекламодавець має право у будь-який час змінити вікове обмеження через клієнтський веб-інтерфейс або звернутися до служби підтримки через форму зворотного зв'язку за адресою: http://feedback2.yandex.ua/direct/, якщо вважає оголошення таким, що не підлягає супроводу належним попередженням відповідно до правил цього пункту. Рекламодавець зобов'язаний повідомити до служби підтримки через форму зворотного зв'язку за адресою: http://feedback2.yandex.ua/direct/ про необхідність проставлення показу попередження для оголошення, у випадку якщо оголошенню не було автоматично присвоєно відповідне попередження. Рекламодавець несе відповідальність за належне визначення категорії оголошення і обов'язкову наявність в оголошеннях попередження із зазначенням належного вікового обмеження для реклами відповідних продуктів.

5.2. Рекламодавець погоджується з тим, що оголошення з рекламою продукції засобів масової інформації, друкованої продукції, аудіовізуальної продукції на будь-яких видах носіїв, програм для електронних обчислювальних машин (програм для ЕОМ) і баз даних, а також інформації, поширюваної за допомогою видовищних заходів, можуть супроводжуватися із зазначенням вікової категорії «18+», «16+», «12+», «6+», «0+».

Визначення категорії інформаційної продукції з певної кількості запропонованих варіантів проводиться Рекламодавцем під час виготовлення Рекламного оголошення самостійно шляхом вибору відповідної вікової категорії через Клієнтський веб-інтерфейс або, якщо це Графічне оголошення, шляхом зазначення в складі такого рекламного матеріалу або за допомогою Конструктора креативів. У разі якщо Рекламодавець не обрав категорію для оголошення з рекламою відповідної інформаційної продукції, оголошенню автоматично присвоюється категорія «18+», за виключенням Графічного оголошення. До Графічного оголошення рекламодаець зобов’язаний самостійно додати категорію информацийної продукції (в тому числі при створенні оголошень за допомогою Конструктора креативів). Супровід оголошень категорією зазначеного виду здійснюється шляхом автоматичного визначення тематики оголошення. Рекламодавець має право у будь-який час змінити вікову категорію через Клієнтський веб-інтерфейс.

5.3. Піктограма сайта (favicon).

Рекламодавець погоджується з тим, що у випадку якщо сайт, на який веде Посилання з оголошення, за виключенням Смарт-банеру, в кореневому каталозі містить піктограму сайта (файл: favicon.ico), доступну для індексації пошуковою системою Яндекс (https://yandex.ru/support/webmaster/search-results/favicon.xml), то оголошення під час Показу на Рекламних місцях може включати піктограму сайта. Рекламодавець зобовʼязаний забезпечити відповідність піктограми сайта вимогам законодавства, в тому числі вимогам законодавства про рекламу та захист конкуренції.

5.4. Якщо для оголошення Рекламодавцем були заповнені швидкі посилання (додаткові посилання, які можуть відображатися під час Показу оголошення), вони відображаються під час Показу оголошення у Спецрозміщенні, а також можуть відображатися під час Показу оголошення в Гарантованих показах на місцях розміщення, зазначених у п. 2.1 Правил, коли Показ оголошень здійснюється під результатами пошуку, та на інших Рекламних місцях, зазначених у розділі 2 Правил.

На Рекламних місцях, зазначених у розділі 2 Правил, можуть бути показані оголошення з відображеними у них часом роботи компанії, номером телефону компанії, іншої інформації, що зазначена Рекламодавцем на контактній сторінці при створенні/редагуванні оголошення.

Зазначений пункт не застосовується до Графічних оголошень.

5.4.1. При цьому у разі, якщо для оголошення рекламодавець заповнює опис до всіх заповнених швидких посилань, таке оголошення зі швидкими посиланнями і описом до них може відображатися при показі оголошення в Спецрозміщенні, за умови відповідності домену, зазначеного Рекламодавцем в Посиланні, пошуковому запиту Користувача.

5.5. При показі Рекламних оголошень по автоматично певним синонімів ключових слів / фраз, обраних Рекламодавцем, а також при використання Рекламодавцем опцій «Покази за додатковими релевантними фразами» і «Авторозширення ключових фраз» Рекламодавець зобов'язується забезпечити контроль за відповідністю автоматично визначених синонімів ключових слів / фраз, обраних Рекламодавцем, та / або доданих ключових слів/словосполучень вимогам законодавства, зокрема вимогам Закону України «Про рекламу». При цьому опція «Авторозширення ключових фраз» включена за замовчуванням. Рекламодавець може встановити обмеження вартості послуг при використанні опції «Покази за додатковими релевантними фразами» у відсотках по відношенню до загальної вартості послуг. Зазначене обмеження застосовується до вартості послуг, надаваних не менше ніж протягом одного тижня від дати встановлення такого обмеження.

5.6. Рекламодавець може встановити обмеження вартості послуг при Показах на Рекламних місцях, зазначених у п. 2.2 Правил, у відсотках відносно загальної вартості послуг. Зазначене обмеження застосовується до вартості послуг, що надаються не менше, ніж протягом одного тижня з дати встановлення такого обмеження. Умови цього пункту не поширюються на Смарт-банери.

5.7. Яндекс має право періодично з метою підвищення якості системи Яндекс.Директ і послуг, що надаються, а також розробки нових пропозицій для Рекламодавців проводити експерименти, у рамках яких Показ Оголошень на персональних комп'ютерах і мобільних пристроях окремих обраних системою у випадковому порядку Користувачів та/ або пошукових запитів, може здійснюватися на Рекламних місцях зі зміною умов визначення геотаргетингу (наприклад, з урахуванням регіону, зазначеного у пошуковому запиті Користувача) та умов Показу Оголошень, включаючи, але не обмежуючись, зміною умов відбору і порядку розміщення Оголошень на Рекламних місцях, передбачених цими Правилами. Під час проведення експериментів Яндекс не гарантує, що усі без виключення Оголошення будуть показані з дотриманням порядку розміщення Оголошень на Рекламних місцях, умов відбору, визначених у розділах 3 – 5 цих Правил, а також дотриманням умов визначення геотаргетингу та інших умов, передбачених цими Правилами, також Показ Оголошень може супроводжуватися додатковими інформаційно-довідковими матеріалами сервісів Яндексу (наприклад, інформацією про оцінки магазину/організації/товару, але не обмежуючись зазначеним), а також даними/інформацією, зазначеними рекламодавцями при створенні Рекламного оголошення у клієнтському веб-інтерфейсі. При цьому проведення експериментів не впливає на встановлену Рекламодавцем відповідно до розділу 4 цих Правил Ціну за Клік і не тягне за собою її зміну. Оплата Послуг здійснюється відповідно до Ціни за Клік, визначеної в порядку, передбаченому розділом 4 цих Правил. Інформація про факт проведення таких експериментів доступна Рекламодавцеві при зверненні до служби підтримки шляхом направлення запиту через форму зворотного зв'язку за адресою http://feedback2.yandex.ua/direct/ із зазначенням причини звернення і номера рекламної кампанії.

5.8. Рекламодавець може відмовитися від Показу оголошень:

  • на Рекламних місцях, зазначених у п. 2.2, 2.3 Правил шляхом додавання адреси сайту та/або ідентифікатор додатка, та/або зовнішню мережу в список заборонених майданчиків у параметрах Рекламної кампанії або встановлення заборони Показу для відповідного сайту та/або додатку на сторінці статистики за майданчиками (https://yandex.ua/support/direct/efficiency/statistics.xml).

  • у Спецрозміщенні, шляхом встановлення в параметрах Рекламної кампанії критерію Показу оголошень «Показ під результатами пошуку».

  • на Рекламних місцях, зазначених у п. 2.1, 2.3, 2.4, 2.5 – 2.6 (крім випадків переходу Користувача на сторінку перегляду всіх оголошень за посиланням зі сторінок, на яких показується Контекстна реклама) Правил, встановивши в параметрах Рекламної кампанії критерії Показу оголошень «Незалежне розміщення на різних типах майданчиків» з опцією «Покази на пошуку вимкнено».

5.9. Заголовок оголошення і адреса сайту (доменне ім'я, зазначене Рекламодавцем для даного оголошення), у разі його показу праворуч від заголовка оголошення, розділяються знаком «/».

5.10. Для цілей цього документа позначення «xx», яке використовується в доменних іменах, зазначених у цьому документі, означає будь-яку доменну зону верхнього або другого рівня, в якій Яндекс здійснює адміністрування домену із зазначеним іменем.

5.11. Під час показу оголошень на Рекламних місцях, зазначених у п. 2.1 цих Правил, частина тексту оголошення може бути показана праворуч від заголовка у разі наявності технічної можливості. У цьому випадку заголовок і частина тексту оголошення, що показана праворуч від заголовка, розділяються знаком «-». У разі відсутності технічної можливості показу частини тексту оголошення праворуч від заголовка, на цьому місці може бути показана адреса сайту (п. 5.9 цих Правил).

5.12. Показ оголошень на Рекламних місцях, зазначених у п. 2.4. цих Правил, може з технічних причин здійснюватися в скороченому вигляді, про що Яндекс повідомляє Рекламодавця за допомогою Веб-інтерфейсу. Щодо таких оголошень Рекламодавець бере на себе всі гарантії та зобов'язання, передбачені Офертою.

5.13. Якщо для оголошення рекламодавцем були заповнені уточнення (додаткова інформація, яка може відображатися при показі оголошення), вони можуть відображаються при показі оголошення в Спецрозміщенні на першому місці. У цьому випадку на першому місці в Спецрозміщенні можуть бути показані оголошення з відображенням інформації, зазначеної Рекламодавцем при створенні/редагуванні оголошення. Яндекс не гарантує, що показ оголошення буде здійснено з відображенням включеного в нього уточнення. Умови цього пункту не поширюються на Смарт-банери.

5.14. Під час показу оголошень на Рекламних місцях, зазначених у п. 2.1 цих Правил, Рекламодавцю може бути запропоновано скористатися функціоналом «Відображуване посилання». При використанні даного функціоналу Рекламодавець може змінити візуальне представлення Посилання.

Щодо Відображуваного посилання Рекламодавець бере на себе всі зобов'язання та гарантії, передбачені Офертою.

Показ Відображуваного посилання не гарантується Яндексом.

 

_____________________________

1 у. о. = 10,00 грн. (без урахування ПДВ).

*Для цілей цих Правил до ресурсів партнерів Яндекса належить сервіс http://go.mail.ru/.

**Розгорнута мітка – блок, який містить у собі оголошення та надану Рекламодавцем контактну інформацію, що відображається на карті сервісу Яндекс.Карти (http://maps.yandex.xx/) з прив’язкою до точки місцевості, яка відповідає зазначеній Рекламодавцем адресі на контактній сторінці, за умови наявності в оголошенні Посилання на контактну сторінку. Мітка, яка містить у собі блок Розгорнута мітка, виділяється на карті кольором та відображається лише в разі Показу оголошення на Рекламних місцях, зазначених у п. 2.4 Правил.

 

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/13042017/

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/23032017/

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/08022017/

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/01022017/

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/24012017/

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/20122016/

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/24112016/

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/31082016/

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/22082016/

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/19072016/

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/13072016/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/18042016/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/30032016/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/28032016/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/16032016/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/10032016/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/05022016/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/01022016/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/15122015/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/02122015/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/26112015/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/09112015/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/02112015/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/26102015/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/30092015/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/11092015/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/01092015/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/25082015/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/06082015/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/15072015/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/27052015/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/20042015/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/15042015/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/30032015/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/20032015/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/17122014/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/27112014/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/31082014/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/25072014/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/07072014/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/22052014/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/19052014/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/30042014/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/15042014/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/12022014/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/21112013/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/15112013/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/31102013/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/21102013/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/14102013/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/03102013/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/23092013/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/26082013/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/05082013/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/24072013/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/02072013/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/24062013/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/25042013/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/15042013/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/20032013/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/12032013/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/28022013/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/24012013/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/27122012/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/01122012/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/06112012/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/16102012/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/19092012/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/30082012/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/24052012/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/direct_display_rules/15052012/.