Вимоги до рекламних матеріалів

Цей документ є чинним, якщо розміщений за адресою https://yandex.ua/legal/market_adv_rules/.

Дата публікації: 14 травня 2012 р.

Дата набуття чинності: 14 травня 2012 р.

У цьому документі визначені вимоги до рекламних матеріалів (Матеріалів), що надаються Замовниками для надання Яндексом Послуг «Яндекс.Маркет».

Загальні положення

1. Матеріали повинні відповідати вимогам, викладеним у документі «Загальні положення. Вимоги до рекламних матеріалів», опублікованому за адресою: https://yandex.ua/legal/general_adv_rules/.

2. Матеріали мають бути подані у вигляді XML-файлу або у форматі CSV відповідно до стандартів, викладених у документі «Вимоги до методу передачі даних», опублікованому за адресою: http://partner.market.yandex.ua/legal/tt/.

3. Яндекс приймає до розміщення рекламні матеріали, що містять відомості про товари (послуги), реалізація яких здійснюється вроздріб фізичним особам без будь-яких встановлених продавцем обмежень і додаткових умов, за винятком обмежень, передбачених законодавством.

4. Яндекс не приймає до розміщення Матеріали, що містять відомості про вживані товари, розповсюджувані в неповній комплектації, знижені в ціні, неадаптовані для роботи в Україні.

5. Яндекс може на власний розсуд відмовити в розміщенні Матеріалів, що містять інформацію про товари (послуги), пропоновані в декількох магазинах одного регіону, яка дозволяє припустити наявність афільованості, взаємозамінності чи іншого тісного взаємозв'язку між ними, або здійснити групування асортименту, що пересікається, з приховуванням дублюючих товарних пропозицій таких магазинів [1].

6. Яндекс може на власний розсуд відмовити в розміщенні Матеріалів на Місцях розміщення з низьким значенням умовної конверсії [2].

Вимоги до змісту Матеріалів

7. У складі Матеріалів не допускається використовувати:

7.1. слова, набрані великими літерами. Виняток становлять абревіатури, що складаються з початкових літер скорочених слів (СРСР, ДСТУ тощо);

7.2. номери телефонів, адреси електронної пошти, поштові адреси, номери icq або інших систем онлайн-пейджингу, у тому числі розміщення цієї інформації на зображеннях, що передаються у складі Матеріалів;

7.3. однакові пропозиції, у тому числі, які відрізняються написанням (тиражування);

7.4. будь-які html-теги;

8. У найменуванні і описі товарної пропозиції, які надаються у складі Матеріалів, забороняється вказувати:

8.1. слова, що не відносяться до найменування і опису товару (окрім визначення кольору, розміру, конфігурації або комплектації);

8.2. перерахування і різні варіанти написання товарної пропозиції: — слова «знижка», «розпродаж», «дешевий», «подарунок» (окрім категорій подарунків), «безкоштовно», «акція», «спеціальна ціна», «новинка», «new», «аналог», «замовлення».

9. У зображеннях, що надаються у складі Матеріалів, забороняється використовувати будь-які текстові написи і графічні об'єкти, за винятком інформації про авторські права, розміщеної сумарно не більше ніж на 10% від площі зображення (за винятком випадків, коли інше передбачене вимогами законодавства).

10. Матеріали повинні містити достовірну інформацію та відповідати реальній поточній пропозиції магазину, тобто:

10.1. має бути зазначена фактична ціна товару для користувача, що включає всі податки [3];

10.2. статус «в наявності», зазначений Замовником в описі товарної пропозиції, означає, що:

- магазин готовий доставити (відправити) товар покупцеві протягом двох робочих днів (для товарних пропозицій з можливістю доставки);

- магазин готовий видати товар покупцеві в пункті видачі замовлень протягом двох робочих днів або відправити товар в пункт видачі, який знаходиться в іншому регіоні, протягом двох робочих днів (для товарних пропозицій з можливістю самовивозу);

10.3. cтатус «на замовлення», зазначений Замовником в описі товарної пропозиції, означає, що магазин готовий прийняти замовлення та здійснити доставку товару протягом узгодженого з покупцем строку, що не перевищує двох місяців (за винятком товарів, що виготовляються на замовлення, орієнтовний строк поставки яких узгоджується з покупцем під час замовлення).

11. Найменування та опис товарної пропозиції, які надаються у складі Матеріалів, призначені для читання користувачами, а не для індексації пошуковим роботом, тому вони повинні складатися з нормальних фраз, а не зводитися до переліку пошукових слів.

12. Матеріали повинні відповідати змісту тієї сторінки сайту, на яку веде Посилання.

Вимоги до сайту Замовника, що надає можливість покупцеві придбати товар/роботу/послугу, зазначені у товарній пропозиції, безпосередньо на сайті магазину Замовника

13. Кожній розміщуваній товарній пропозиції повинна відповідати окрема сторінка на сайті Замовника.

14. Сторінка сайту Замовника, на яку веде Посилання, повинна містити опис рекламованої пропозиції товару/роботи/послуги, її ціну та інформацію про способи придбання товару/роботи/послуги. За зазначеним на сайті номером телефону в робочий час магазину повинні прийматися замовлення на товар/роботу/послугу.

15. Якщо сторінка сайту, на яку веде Посилання, в період розміщення Яндексом Матеріалів не відповідає або відкривається некоректно, розміщення Матеріалів буде припинено до усунення помилки.

16. На сторінці сайту Замовника, на яку веде Посилання, не повинні відкриватися додаткові вікна (PopUp або PopUnder) або здійснюватись перехід на іншу сторінку (redirect) без дозволу користувача.

17. На сайті Замовника має бути зазначена інформація про продавця товарів/робіт/послуг, повною мірою має бути відображена інформація про доставку, якщо вона здійснюється. У разі «самовивезення» публікується інформація про точки продажів із зазначенням часу роботи та адреси. Відповідна інформація також має бути подана до розміщення на Яндекс.Маркеті.

Вимоги до сайту Замовника, що не надає можливості покупцеві придбати товар/роботу/послугу, зазначені в товарній пропозиції, безпосередньо на сайті магазину Замовника

18. На сайті Замовника має бути подана до розміщення на Яндекс.Маркеті інформація про точки продажів із зазначенням часу роботи та адреси магазину.

 

_____________________________

[1] — Яндекс приймає рішення про приховування, відхилення або припинення розміщення дублюючих товарних пропозицій на власний розсуд на основі наявної в нього інформації.

Магазини (сайти, на які веде Посилання, включене в товарні пропозиції, визнані такими, що дублюються) можуть бути визнані схожими незалежно від відмінності асортименту, дизайну, цін, структурної організації та приналежності сайтів різним особам.

Пересічним асортиментом визнаються товарні пропозиції схожих магазинів, що стосуються одного й того ж товару, включаючи як ідентичні за описом товарні пропозиції, так і ті, в яких є відмінності за окремими характеристиками (модифікаціями) одного й того ж товару.

При групуванні всі товарні пропозиції асортименту, що пересікається, об'єднуються в групу, користувачу показується одна товарна пропозиція з такої групи, всі інші товарні пропозиції групи є дублюючими і не розміщуються на Місцях розміщення. У Місцях розміщення, де показується по одній товарній пропозиції від магазину, для схожих магазинів показується лише одна товарна пропозиція.

Товарні пропозиції, визнані Яндексом дублюючими, мають нульову релевантність і не показуються. Користувачу надається можливість перегляду всіх дублюючих товарних пропозицій групи у разі переходу за відповідним посиланням.

Вибір пропозиції з групи, яка буде показана Користувачу, визначається налаштуваннями Користувача, правилами релевантності, пріоритетністю розміщення та Місцем розміщення.

[2] — У зазначених випадках Яндекс приймає рішення про припинення розміщення Матеріалів, з урахуванням оцінки наявної в нього інформації на власний розсуд. При цьому під умовною конверсією розуміється показник, який визначає корисність товарної пропозиції для користувачів Яндекс.Маркет.

[3] — Не допускається привертання уваги до магазину шляхом розміщення товарних пропозицій з недостовірною (заниженою) ціною, при замовленні або купівлі яких пропонується придбати аналогічний або такий самий товар за вищою ціною. У цьому випадку Яндекс може припинити розміщення таких Матеріалів або Матеріалів магазину в цілому з урахуванням оцінки наявної в нього інформації на власний розсуд.