Правила надання послуг Яндекс.Маркет: «старт»

Цей документ є дійсним, якщо розміщений за адресою https://yandex.ua/legal/market_rules_start/

Дата розміщення: 14 травня 2012 р.

Дата набрання чинності: 14 травня 2012 р.

Обов'язковою умовою надання Яндексом Послуг "Яндекс.Маркет" у випадку вибору Замовником варіанта розміщення Матеріалів «активні продажі» є прийняття та дотримання Замовником вимог і положень, викладених у цьому документі «Правила надання послуг Яндекс.Маркет: «старт» (далі "Правила").

Визначення

Картка товару – сторінка Сервісу Яндекс.Маркет, що містить опис (характеристики) товару (послуги).

Матеріали — сукупність Товарних пропозицій (Товарних пропозицій ”Онлайн” і Товарних пропозицій ”Офлайн”), що надаються Замовником, інформаційно-довідкових матеріалів, що містять відомості про асортимент, ціни, характеристики, наявність у продажу товарів (робіт, послуг), що запропоновані в магазині Замовника потенційним покупцям в поточний період, інформацію про знаходження стаціонарних точок продажу Замовника, зображення, описи та інші відомості про товарні пропозиції і магазин.

Товарна пропозиція «Онлайн» – пропозиція товару/роботи/послуги, замовлення/придбання яких користувач може здійснити на сайті магазину Замовника;

Товарна пропозиція «Офлайн» – пропозиція товару/роботу/послуги, які користувач може придбати в стаціонарній роздрібній точці продажу Замовника.

1. Місця розміщення

Товарні пропозиції, надані Замовником, можуть бути показані на Місцях розміщення, зазначених у даному розділі Правил:

1.1. Місця розміщення

• Картка товару (блок «Магазини поруч») - до 5 товарних пропозицій «Офлайн» з прив’язкою до точки місцевості на карті, що відповідає адресі знаходження стаціонарної роздрібної точки продажу Замовника.

1.2. Місця розміщення:

• на сторінках "Магазини поруч" Сервісу Яндекс.Маркет – всі товарні пропозиції з прив’язкою до точки місцевості на карті, що відповідає адресі знаходження стаціонарної роздрібної точки продажу товару/послуги, що рекламується, та/або точки самовивозу товару, що рекламується.

1.3. Товарні пропозиції, які можуть бути показані на Місцях розміщення, зазначених у п. 1.1, 1.2, також можуть показуватися на сторінках сайтів, які використовують сервіс «Контентне API Яндекс.Маркет» (https://yandex.ua/legal/market_api_content/) з дотриманням умов показу (включаючи ціни) Матеріалів, передбачених цим документом для відповідних Місць розміщення, зазначених у п. 1.1, 1.2. При цьому кількість показуваних на сторінках сайтів, що використовують сервіс «Контентне API Яндекс.Маркет» (https://yandex.ua/legal/market_api_content/), Товарних пропозицій може відрізнятися від передбаченого п. 1.1, 1.2.

2. Умови показу Матеріалів на Місцях розміщення

2.1. Показ товарних пропозицій на Місцях розміщення, зазначених у п.п. 1.1., 1.2., здійснюється за умови наявності у відповідному пошуковому запиті користувача слова/словосполучення (далі – ключове слово), яке використовується в найменуванні товарної пропозиції або в найменуванні категорії товарів (послуг) Бази даних "Яндекс.Маркет", до якої відноситься ця товарна пропозиція.

2.2. Товарні пропозиції магазина Замовника на Місцях розміщення, вказаних в п.п. 1.1., що розміщуються у відповідності з Правилами, які показуються після товарних пропозицій, що розміщуються у відповідності з «Загальними умовами надання послуг Яндекс.Маркет», розміщені в мережі Інтернет за адресою https://yandex.ua/legal/market_general/ (далі "Загальні умови"). При цьому порядкове місце показу товарних пропозицій, що розміщуються у відповідності з дійсними Правилами на Місцях розміщення, вказаних в п. 1.1., визначається у відповідності зі встановленими Яндексом критеріями релевантності.

2.3. Товарні пропозиції на Місцях розміщення, вказаних в п.п. 1.2., що розміщуються у відповідності з Правилами, можуть бути показані після товарних пропозицій, що розміщуються у відповідності з Загальними умовами (в разі відсутності відображуваних товарних пропозицій, що розміщуються у відповідності з Загальними умовами, або якщо кількість таких пропозицій менша 5). При цьому порядкове місце показу розміщуваних у відповідності з дійсними Правилами товарних пропозицій на Місцях розміщення, вказаних в п. 1.2., визначається у відповідності зі встановленими Яндексом критеріями релевантності. Для даних Місць розміщення при відборі товарних пропозицій додатково діє правило по обмеженню кількості товарних пропозицій «Офлайн» одного магазина на одній сторінці — не більше 2 товарних пропозицій.

2.4. Показ Товарних пропозицій на Місцях розміщення, передбачених цими Правилами, супроводжується показом користувачеві інших складових частин Матеріалів, що надані Замовником, що відносяться до відповідної Товарної пропозиції (описів, зображень тощо).

3. Ціни

3.1. Вартість Послуг Яндекс.Маркет при варіанті розміщення Матеріалів «старт», у відповідності з дійсними Правилами, встановлена у фіксованному розмірі та складає 0,33 у.о. (з врахуванням ПДВ) за 1 день розміщення всіх товарних пропозицій одного магазина Замовника.

3.2. Вказана в п. 3.1 плата стягується у встановленому розмірі за кожний день з дати початку надання Послуг на умовах, передбачених дійсними Правилами (дата надається Замовником першої товарної пропозиції магазина Замовника для розміщення у відповідності з дійсними Правилами) до дати розірвання договору або до дати вибору Замовником у Веб-інтерфейсі клієнта варіанта розміщення Матеріалів «активні продажі» (у залежності від того, яка із вказаних подій настане раніше) та не залежить від кількості розміщуваних протягом вказаного періоду товарних пропозицій одного магазина Замовника. При цьому застосовується обмеження, відповідно до якого одночасно може розміщуватися не більше 10 000 товарних пропозицій одного магазина Замовника.

3.3. Мінімальний розмір замовлення – 10 у.о. з урахуванням ПДВ.

4. Інші умови

4.1. У разі відображення товарної пропозиції на мобільних пристроях в матеріалах може бути присутнє Посилання на сторінку розділу "Магазини поруч" Сервісу Яндекс.Маркет або Посилання на контактну сторінку "Зателефонувати" Сервісу Яндекс.Маркет. При зверненні користувача до Посилання на контактну сторінку "Зателефонувати", користувачеві може бути показаний лише номер контактного телефону магазина Замовника.

4.2. Вибір варіанту розміщення Матеріалів «активні продажі» здійснюється Замовником через веб-інтерфейс клієнта.

4.2.1. У випадку, якщо до моменту акцепта Замовником Оферти на надання послуг Яндекс.Маркет (розміщена в мережі Інтернет за адресою: https://yandex.ua/legal/oferta_market/), Замовник отримував Послуги Яндекс.Маркет на умовах, відповідно до яких вартість послуг Яндекс.Маркет визначалася у фіксованому розмірі відповідно до цих Правил, надання послуг Яндекс.Маркет здійснюється на умовах, передбачених цим документом, за винятком випадку, коли Замовник через веб-інтерфейс клієнта обрав варіант розміщення «активні продажі».

4.3. У разі якщо Замовникові надається знижка в рамках знижкових програм, що передбачають придбання Замовником Послуг «Яндекс.Маркет» з вибраним варіантом розміщення «старт» на певний період розміщення, то передбачений п. 5.6.1 оферти Акт про надані послуги формується Яндексом після закінчення зазначеного періоду розміщення або після закінчення надання Послуг відповідно до обсягу фактично наданих Послуг.

1 у. о. = 5 грн. (без урахування ПДВ).