Правила участі в Рекламній мережі Яндекса

У Рекламну мережу Яндекса (РМЯ) може вступити будь-який сайт із російськомовною аудиторією, який розміщений на платному хостингу і задовольняє такі вимоги до обсягу аудиторії:

  • Понад 300 осіб в день упродовж місяця (для рекламних блоків форматів Яндекс.Директа та Яндекс.Маркету);

  • Понад 1000 осіб в день упродовж двох місяців поспіль (для рекламного блоку «Контентний API Яндекс.Маркету»;

Рекламні блоки формату RTB доступні для сайтів після узгодження з відділом із роботи з партнерами РМЯ.

Не допускається показ реклами на сайтах, які:

  • не відповідають вимогам чинного законодавства;

  • заявляють нерівність людей за статтю, расою, національністю, віросповіданням, соціальним статусом та майновим рівнем;

  • мають образливий та/або порнографічний зміст;

  • являють собою онлайн-казино, файлообмінники, сайти, що пропонують оплату за перегляд та/або перехід за оголошеннями (банерами) чи іншими видами реклами, оплату за перегляд сайтів, листів тощо, а також інші подібні види заробітку в інтернеті;

  • мають зміст, який вводить користувачів в оману;

  • завантажують на комп'ютери і мобільні пристрої користувачів віруси, трояни або інші шкідливі програми;

  • не відповідають Ліцензії на використання пошукової системи Яндекса (https://yandex.ua/legal/termsofuse/).

Безпека розміщуваної реклами

При розрахунках заробітку партнера не враховуються будь-які штучно (недобросовісно) відтворені кліки та покази, усі методи створення яких є категорично забороненими. При цьому партнер Рекламної мережі Яндекса зобов'язується:

  • не розміщувати над рекламою Яндекса фрази або зображення, що штучно привертають увагу до блоків реклами, такі як «зверніть увагу», «наші спонсори», «натисніть на оголошення», «підтримайте нас», «меню»;

  • безпосередньо або побічно не створювати запити, не здійснювати покази реклами чи кліки на неї на будь-яких результатах пошуку та/або на контекстних сторінках і рекламі (самостійно або за допомогою залучення третіх осіб) вручну та/або з використанням будь-яких можливих програмно-апаратних засобів, у тому числі шляхом використання будь-яких автоматичних способів відтворення показів та кліків (багатократні кліки, використання програм-агентів та ін.), але не обмежуючись зазначеним;

  • не змінювати адреси гіперпосилань, що містяться в рекламі, іншим чином не змінювати переадресацію користувача з реклами, не замінювати і будь-яким іншим чином не перешкоджати доступу користувача до сторінок (сайтів), на які ведуть гіперпосилання в рекламі при зверненні користувача до такої реклами;

  • не видаляти, не редагувати, не згортати рекламу, не застосовувати до неї фільтри, не змінювати порядок, вид та інші характеристики відображення реклами на встановлених рекламних місцях.

Умови розміщення рекламних блоків Яндекс.Директа, Яндекс.Маркету, RTB

При розміщенні рекламних блоків потрібно дотримуватися таких вимог:

  • рекламні блоки інших систем контекстної реклами повинні відрізнятися від рекламних блоків Яндекса;

  • заборонено змінювати режим перегляду сторінки для пріоритетного показу реклами;

  • заборонено приховувати додаткові посилання в рекламних блоках (за винятком випадків, коли їх відключення доступне в партнерському інтерфейсі РМЯ);

  • код розміщення рекламних блоків інших систем показу реклами не повинен втручатися в роботу коду РМЯ і не повинен жодним чином впливати на показувані оголошення;

  • заборонено розміщення коду виклику рекламних блоків для контекстних сторінок на сторінках з результатами пошуку (для цього потрібно використовувати код виклику рекламних блоків для пошукової реклами).

При розміщенні рекламних блоків на сторінках з результатами пошуку потрібно дотримуватися таких правил:

  • рекламні блоки Яндекс.Директа та Яндекс.Маркету повинні розміщуватися або збоку від списку знайдених позицій на сторінках результатів пошуку, або безпосередньо під результатами пошуку;

  • у випадку якщо рекламний блок Яндекс.Директ розміщується безпосередньо під результатами пошуку, він не повинен містити більше чотирьох оголошень;

  • над списком знайдених позицій може розміщуватися блок спецрозміщення, що супроводжується текстовим посиланням «Яндекс.Реклама», яке вказує, що реклама надана Яндексом;

  • розміщення лише одного блоку спецрозміщення (якщо немає рекламного блоку Яндекс.Директа) заборонено;

  • розміщення пошукової реклами можливе лише на сторінках з результатами пошуку (за наявності таких);

  • заборонено використання пошукової реклами на контекстних сторінках: код виклику рекламних блоків для результатів пошуку має бути встановлений тільки в результатах пошуку сайту;

  • заборонено розміщення пошукового коду з передачею наперед заданих пошукових запитів;

  • у разі якщо результати пошуку надані з використанням сервісу Яндекс.XML (http://xml.yandex.ru/) або сервісу Яндекс.Пошук для сайту, то партнер має дотримуватися обмежень, що описані в розділах Ліцензія сервісу Яндекс.XML (https://yandex.ua/legal/xml/) та Умови використання сервісу Яндекс.Пошук для сайту (https://yandex.ua/legal/site termsofuse/) відповідно.

Умови розміщення рекламного блоку «Контентний API Яндекс.Маркету»

Під час використання цього сервісу партнер зобов'язаний дотримуватися Умов використання сервісу «Контентний API Яндекс.Маркет» (https://yandex.ua/legal/market api content/).

Зверніть увагу

У разі порушення цих умов Яндекс залишає за собою право зупинити показ реклами на сайті партнера та/або вжити інші заходи з метою захисту інтересів рекламодавців, реклама яких демонструється на сайтах партнерів РМЯ.

Яндекс залишає за собою право відхилити будь-яку заявку на участь у рекламній мережі без пояснення причин.

Дата публікації: 23.01.2013