Правила участі в Рекламній мережі Яндекса

У Рекламну мережу Яндекса (РМЯ) може вступити будь-який ресурс із російськомовною аудиторією, що задовольняє такі вимоги до обсягу аудиторії:

  • Понад 100 осіб в день упродовж місяця (для рекламних блоків форматів Яндекс.Директа);

  • Понад 1000 осіб в день упродовж двох місяців поспіль (для рекламного блоку «Контентний API Яндекс.Маркету».

Рекламні блоки формату RTB доступні для ресурсів після узгодження з відділом із роботи з партнерами РМЯ.

Не допускається показ реклами на ресурсах, які:

  • не відповідають вимогам чинного законодавства;

  • заявляють нерівність людей за статтю, расою, національністю, віросповіданням, соціальним статусом та майновим рівнем;

  • мають образливий та/або порнографічний зміст;

  • являють собою онлайн-казино, паркування доменів, файлообмінники, ресурси, що пропонують оплату за перегляд та/або перехід за оголошеннями (банерами) чи іншими видами реклами, оплату за перегляд ресурсів, листів тощо, а також інші подібні види заробітку в інтернеті;

  • мають зміст, який вводить користувачів в оману;

  • завантажують на комп'ютери і мобільні пристрої користувачів віруси, трояни або інші шкідливі програми;

  • не відповідають Ліцензії на використання пошукової системи Яндекса (https://yandex.ua/legal/termsofuse/).

Безпека розміщуваної реклами

При розрахунках заробітку партнера не враховуються будь-які штучно (недобросовісно) відтворені кліки та покази, усі методи створення яких є категорично забороненими. При цьому партнер Рекламної мережі Яндекса зобов'язується:

  • не розміщувати над рекламою Яндекса фрази або зображення, що штучно привертають увагу до блоків реклами, такі як «зверніть увагу», «наші спонсори», «натисніть на оголошення», «підтримайте нас», «меню»;

  • безпосередньо або побічно не створювати запити, не здійснювати покази реклами чи кліки на неї на будь-яких результатах пошуку та/або на контекстних сторінках і рекламі (самостійно або за допомогою залучення третіх осіб) вручну та/або з використанням будь-яких можливих програмно-апаратних засобів, у тому числі шляхом використання будь-яких автоматичних способів відтворення показів та кліків (багатократні кліки, використання програм-агентів та ін.), але не обмежуючись зазначеним;

  • не змінювати адреси гіперпосилань, що містяться в рекламі, іншим чином не змінювати переадресацію користувача з реклами, не замінювати і будь-яким іншим чином не перешкоджати доступу користувача до сторінок (ресурсів), на які ведуть гіперпосилання в рекламі Яндекса при зверненні користувача до такої реклами (кліці);

  • не видаляти, не редагувати, не згортати рекламу, не застосовувати до неї фільтри, не змінювати порядок, вид та інші характеристики відображення реклами на встановлених рекламних місцях.

Умови розміщення рекламних блоків Яндекс.Директа, RTB

При розміщенні рекламних блоків потрібно дотримуватися таких вимог:

  • рекламні блоки інших систем контекстної реклами повинні відрізнятися від рекламних блоків Яндекса;

  • заборонено змінювати режим перегляду сторінки для пріоритетного показу реклами;

  • заборонено приховувати додаткові посилання, зображення, фавіконку сайту рекламодавця, вказівку на регіон, різного роду попередження (вікові, медичні) і інші елементи в рекламних блоках в (за винятком випадків, коли їх відключення доступне в партнерському інтерфейсі РМЯ);

  • рекламний код розміщення рекламних блоків інших систем показу реклами не повинен втручатися в роботу рекламного коду (коду виклику рекламних блоків Яндекс.Директа, RTB) і не повинен жодним чином впливати на показувані оголошення;

  • можливе розміщення коду виклику рекламних блоків RTB усередині власних банерних систем. У разі розміщення коду frame або iframe майданчика, рекламний блок RTB має бути видно на екрані монітора без прокручування при роздільній здатності 1280х800.

  • заборонено розміщення рекламного коду виклику рекламних блоків для контекстних сторінок на сторінках з результатами пошуку (для цього потрібно використовувати рекламний код виклику рекламних блоків для пошукової реклами);

  • заборонено розміщення коду виклику рекламних блоків RTB всередині коду інших банерних систем (DFP, AdRiver та ін.);

  • заборонені рекурсивні виклики коду рекламних блоків RTB.

При розміщенні рекламних блоків на сторінках з результатами пошуку потрібно дотримуватися таких правил:

  • рекламні блоки Яндекс.Директа повинні розміщуватися або збоку від результатів пошуку на сторінках результатів пошуку, або безпосередньо під результатами пошуку;

  • у випадку якщо рекламний блок Яндекс.Директа розміщується безпосередньо під результатами пошуку, він не повинен містити більше чотирьох оголошень;

  • над результатами пошуку на сторінках результатів пошуку може розміщуватися рекламний блок спецрозміщення, що супроводжується текстовим посиланням «Яндекс.Реклама», яке вказує, що реклама надана Яндексом;

  • розміщення лише одного рекламного блоку спецрозміщення (якщо немає рекламного блоку Яндекс.Директа) заборонено;

  • розміщення рекламного коду виклику рекламних блоків для пошукової реклами можливе лише на сторінках з результатами пошуку (за наявності таких);

  • заборонено використання рекламного коду виклику для пошукової реклами на контекстних сторінках: код виклику рекламних блоків для результатів пошуку має бути встановлений тільки в результатах пошуку;

  • заборонено розміщення рекламного коду виклику рекламних блоків для пошукової реклами з передачею наперед заданих пошукових запитів;

  • у разі якщо результати пошуку надані з використанням сервісу Яндекс.XML (http://xml.yandex.ru/) або сервісу Яндекс.Пошук для сайту, то партнер має дотримуватися обмежень, що описані в розділах Ліцензія сервісу Яндекс.XML (https://yandex.ua/legal/xml/) та Умови використання сервісу Яндекс.Пошук для сайту (https://yandex.ua/legal/site_termsofuse/) відповідно;

  • заборонено розміщення на сторінці пошуку більше 1 блоку спецрозміщення та 1 рекламного блоку Яндекс.Директ.

Умови розміщення рекламного блоку «Контентний API Яндекс.Маркету»

Під час використання цього сервісу партнер зобов'язаний дотримуватися Умов використання сервісу «Контентний API Яндекс.Маркет» (https://yandex.ua/legal/market_api_content/).

Зверніть увагу

У разі порушення цих умов Яндекс залишає за собою право зупинити показ реклами на ресурсі партнера та/або вжити інші заходи з метою захисту інтересів рекламодавців, реклама яких демонструється на ресурсах партнерів РМЯ.

Партнер погоджується і визнає, що в рекламний код Яндекса можуть бути інтегровані різні технічні засоби для забезпечення належного виконання Яндексом зобов'язань перед замовниками Яндекса (включаючи, але не обмежуючись, різні інструменти для таргетування рекламних матеріалів, для фіксації кількості показів, кліків, а також інших параметрів відображення рекламних матеріалів на рекламних місцях). При цьому Партнер погоджується з тим, що склад рекламного коду Яндекса, а також інтегрованих в нього технічних засобів, визначається Яндексом на його розсуд.

Яндекс залишає за собою право відхилити будь-яку заявку на участь у Рекламній мережі та/або припинити показ реклами на ресурсі партнера без пояснення причин.

Партнер РМЯ зобов'язується дотримуватися цих Правил участі в Рекламній мережі Яндекса. Партнер РМЯ погоджується з тим, що Яндекс має право в односторонньому порядку вносити зміни в ці Правила.

Дата публікації: 15.03.2017

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/partner/20052016/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/partner/25092015/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/partner/30062015/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/partner/20032015/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/partner/21102014/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/partner/27062014/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/partner/30052014/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/partner/22102013/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/partner/02082013/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/partner/11072013/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/partner/23042013/.

Попередня версія документа: https://yandex.ua/legal/partner/23012013/.