Вимоги до тематичних пакетів. Медійно-контекстний банер

Якщо ви вирішили скласти тематичний пакет самостійно, враховуйте такі вимоги:

1. Сумарна кількість запитів усіх слів та словосполучень, що входять до пакету, за місяць повинна складати не менше 750 000 разів без урахування геотаргетингу.

2. Враховуючи, що реклама показується «за увімкненням», у пакеті не можна використовувати «вкладені» запити. Їх автоматично буде виключено під час розміщення замовлення.

Наприклад, якщо у пакеті використано слово «холодильник», не можна включати у цей же пакет словосполучення «холодильник Liebherr». Проте на таке словосполучення рекламу теж буде показано.

3. Усі слова у пакеті повинні стосуватися однієї теми. Тобто поєднувати в одному тематичному пакеті дві різні теми не можна.

Якщо у вас виникли складнощі з підбором слів та словосполучень для потрібного вам тематичного пакету, зверніться до відділу продажів Яндекса. Ми із задоволенням допоможемо.