Текстова реклама. Вимоги до рекламних матеріалів

1. У текстах рекламних повідомлень заборонене використання розрядки (написання слів із пробілами між л і т е р а м и) і великих літер, окрім випадків, передбачених нормами української та російської мов. В українській та російській мовах великі літери прийнято використовувати на початку речень, у назвах і власних назвах, а також в абревіатурах, що складаються із великих літер [1].

2. При деяких розміщеннях, в яких текстове посилання складається з одного слова, це слово повинне складатися не більше ніж з 10 літер (символів).

3. Максимальна довжина текстової реклами залежить від проекту, на якому вона буде розміщена. Довжина тексту зазначена з урахуванням пробілів і розділових знаків.

Яндекс.Директ і спецрозміщення

Текстовий блок складається із заголовка (до 33 символів) і власне рекламного тексту (до 75 символів). Кількість символів зазначена з урахуванням пробілів і розділових знаків. Зверніть також увагу на додаткові вимоги (https://yandex.ua/legal/direct_adv_rules/) до текстів оголошень і ключових слів у Яндекс.Директі.

 

_____________________________

[1] Надмірне використання форматування для виділення тексту — капіталізація, підкреслення, виділення жирним — підвищує «надокучливість» реклами в очах користувача та знижує загальну увагу користувачів до цього рекламного місця, внаслідок чого ефективність реклами в цілому зменшується.

Більше того, згідно «нетикету», написання цілого тексту великими літерами означає крик. Ми не думаємо, що Ви хочете кричати на наших користувачів.