Аудиторії

Використання у Директі

Сегменти Аудиторій стають доступні у Яндекс.Директі одразу ж після отримання статусу «Готовий».

Умова показу з використанням Аудиторій

Задати умову показів у мережах для конкретного оголошення можна на сторінці його створення або редагування. У блоці Умови підбирання аудиторії натисніть на Додати. Ви можете використовувати наявну умову або створити нову, наприклад:

Одну умову можна скласти із кількох груп, що містять сегменти Аудиторій та цілі/сегменти Яндекс.Метрики. Наприклад, якщо ви хочете відібрати із сегмента Аудиторій тих людей, які за останні 30 днів заходили на ваш сайт, але не здійснювали купівель, складіть умову із двох наборів:

Докладніше про налаштування умов підбирання аудиторії читайте у Допомозі Яндекс.Директа.

Корегування ставок

Корегування ставок дозволить вам підвищити або знизити вартість кліків на оголошення Яндекс.Директа для певної аудиторії, наприклад відповідної сегменту Аудиторій. Налаштування доступне у блоці Корегування ставок на сторінці параметрів кампанії або сторінці редагування оголошення.

Докладніше про корегування ставок читайте у Допомозі Яндекс.Директа.

Статистика

Статистика показів і кліків на оголошення з умовами підбирання аудиторії доступна у Майстрі звітів. На сторінці Мої кампанії перейдіть за посиланням Статистика за всіма кампаніям і виберіть вкладку Майстер звітів. Задайте період, у блоці Зрізи виберіть Умови показу. Додайте фільтр Тип умови показупідбір аудиторії.

Докладніше про роботу з Майстром звітів читайте у Допомозі Яндекс.Директа.