Аудиторії

Використання у Директі

Сегменти Аудиторій стають доступні у Директі одразу ж після отримання статусу «Готово».

Умови показу оголошень із використанням Аудиторій

Задати умови показу на тематичних майданчиках для конкретного оголошення можна на сторінці його створення або редагування. У блоці Умови підбирання аудиторії натисніть на Додати. Ви можете використовувати наявну умову або створити нову. Одну умову можна скласти із кількох груп, що містять сегменти Аудиторій та цілі сегменти Метрики.

Приклад простої умови: сегмент Аудиторій

Створіть умову з однієї групи:

  1. Виконано хоча б одну: сегмент Аудиторій «Цікаві клієнти».

Приклад складної умови: Аудиторії + Метрика

Якщо ви хочете відібрати із сегмента Аудиторій тих людей, які за останні 30 днів заходили на ваш сайт, але не здійснювали купівель, складіть умову із двох груп:

  1. Виконано усі: сегмент Аудиторій «Постійні клієнти»; ціль Метрики «Відвідування сайту» за 30 днів.
  2. Не виконано жодної: ціль Метрики «Купівля товару» за 30 днів.

Докладніше про налаштування умов підбирання аудиторії читайте у Допомозі Директа.

Корегування ставок

Корегування ставок дозволить вам підвищити або знизити вартість кліків на оголошення Директа для певної аудиторії, наприклад відповідної сегменту Аудиторій. Налаштування доступне у блоці Корегування ставок на сторінці параметрів кампанії або сторінці редагування оголошення.

Докладніше про корегування ставок читайте у Допомозі Директа.

Статистика

Статистика показів і кліків на оголошення з умовами підбирання аудиторії доступна у Майстрі звітів 2.0. На сторінці Мої кампанії перейдіть за посиланням Статистика за всіма кампаніями і виберіть вкладку Майстер звітів 2.0. Задайте період, у блоці Зрізи виберіть Умови показу. Додайте фільтр Тип умови показупідбір аудиторії.

Докладніше про роботу з Майстром звітів 2.0 читайте у Допомозі Директа.