Глосарій

Під час роботи з Аудиторіями ви можете стикнутися зі спеціальними термінами:

Анонімний ідентифікатор (deviceid або cookie)
Унікальний ідентифікатор мобільної програми або браузера користувача. Ідентифікатор стає активним, коли користувач працює у програмі або браузері. Під час оновлення сегментів неактивні анонімні ідентифікатори видаляються з них і додаються нові (наприклад, якщо користувач придбав новий пристрій або перевстановив програму) — так, щоб у сегментах залишалися лише анонімні ідентифікатори, які були активні останні 30 днів.
Охоплення сегмента
Кількість знайдених анонімних ідентифікаторів користувачів у сегменті. Оскільки одна людина може використовувати кілька різних пристроїв, програм і браузерів на них, кількість знайдених користувачів та охоплення сегмента можуть не збігатися.
Охоплення пікселя
Кількість знайдених анонімних ідентифікаторів користувачів, які переглянули рекламні матеріали, що містять піксель.
Особисті дані
Дані користувачів, завантажувані рекламодавцем: телефонні номери, адреси електронної пошти, ідентифікатори мобільних пристроїв. Файл із власними даними повинен відповідати вимогам.
Збіги
Кількість записів із файлу з власними даними, для яких було знайдено анонімні ідентифікатори.