Піксель

Піксель — інструмент, який дозволяє працювати з аудиторією вашої медійної реклами. Створіть піксель і встановіть його у рекламних матеріалах. Він збере анонімні ідентифікатори користувачів, які бачили вашу рекламу. Використовуйте ці дані для налаштування умов показів у Яндекс.Директі за допомогою сегмента на основі пікселя. Наприклад, ви зможете показати оголошення про спеціальні пропозиції вашого магазину тим, хто переглянув банер на головній сторінці протягом останнього місяця.

Піксель можна вбудовувати у рекламні матеріали, що розміщуються не лише в РМЯ, але й у інших мережах.

    Створення та встановлення пікселя

    На вкладці Пікселі натисніть на кнопку Створити піксель і зазначте його назву. Буде згенеровано код пікселя.

    Щоб піксель почав збирати анонімні ідентифікатори користувачів, встановіть його у банер за допомогою Яндекс.Дисплея. Зверніть увагу, що встановлення пікселя доступне не для всіх типів банерів.

    Скопіюйте код пікселя в Аудиторіях. У Яндекс.Дисплеї виберіть потрібний банер і натисніть на кнопку . У полі Піксель Я.Аудиторій вставте скопійований код. Якщо у властивостях немає цього поля, то встановлення пікселя недоступне. Спробуйте вибрати банер іншого типу.

    Один і той же піксель можна встановити у будь-яку кількість банерів.

    Керування пікселем

    Для керування пікселем використовуйте кнопку . Ви можете створити сегмент на основі пікселя, перейменувати або видалити піксель. Піксель можна видалити, поки не буде видалено усі створені на його основі сегменти.

    У рядку пікселя буде зазначено його охоплення за тиждень, 30 і 90 днів. Піксель регулярно й автоматично оновлюється, тому охоплення завжди буде актуальним.

    Щоб переглянути або скопіювати код пікселя, натисніть на кнопку у його рядку.

    Надати доступ до пікселя іншому користувачеві неможливо. Для створення сегментів ви можете використовувати лише ваші пікселі.