Аудиторії

Робота із сегментами

Сегменти Яндекс.Аудиторій можна використовувати для налаштування рекламних кампаній у Яндекс.Директі та Яндекс.Дисплеї. Сегменти складаються з анонімних ідентифікаторів конкретних користувачів у мобільних програмах і браузерах (cookies). Загальна кількість ідентифікаторів у сегменті називається його охопленням.

Сегменти щодня оновлюються. У них автоматично додаються нові ідентифікатори і видаляються старі — так, щоб у сегментах залишалися лише ідентифікатори, які були активними останні 30 днів. Ідентифікатор стає активним, коли користувач працює у програмі або браузері. Користувачі можуть змінювати браузери, встановлювати програми і купувати нові пристрої, тому охоплення сегментів може змінюватися з плином часу.

сегмент
охоплення сегмента
статистика сегмента
статистика Аудиторій