Сегмент на основі завантажуваних даних

Підготуйте файл із власними даними. Файл може містити адреси електронної пошти, номери мобільних телефонів або ID мобільних пристроїв. Файл повинен містити не менше 1000 записів і відповідати вимогам. Якщо ви побоюєтеся за збереження своїх даних, записи у файлі можна захешувати (md5). При цьому кожен запис потрібно хешувати окремо.

Початок файлу TXT з адресами електронної пошти без хешування:
example1@yandex.ru
example2@mail.ru
example3@yandex.ru

За адресами електронної пошти та номерами мобільних телефонів Аудиторії зможуть знайти дані про користувачів з України, Росії та СНД, а за ID мобільних пристроїв — дані про користувачів з усього світу.

На вкладці Сегменти натисніть на кнопку Створити сегмент і виберіть відповідний варіант у блоці На основі даних, що завантажуються, наприклад, Телефонні номери. Зазначте назву і виберіть підготовлений файл. Якщо дані у файлі захешовано, увімкніть опцію Хешовані дані. Підтвердьте згоду із Правилами сервісу і натисніть на Створити сегмент.

Створений сегмент отримає статус «Обробляється». Оброблення може зайняти до 30 хвилин.

За цей час Аудиторії знайдуть збіги між даними у вашому файлі та усіма накопиченими Яндексом даними. Наприклад, за адресою електронної пошти Аудиторії можуть ідентифікувати вашого клієнта як користувача одного із сервісів Яндекса або відвідувача сайтів Рекламої мережі.

Якщо охоплення становитиме не менше 1000 анонімних ідентифікаторів, сегмент отримає статус «Готовий». Тепер його можна використовувати для налаштування вашої реклами.