Сегмент на основі даних DMP

Ви можете створювати в Аудиторіях сегменти на основі даних провайдерів (DMP — Data Management Platforms). Вони зберігають дані користувачів і сегментують їх за категоріями, віком, інтересами, використовуваними сервісами тощо. Ви можете використовувати ці сегменти під час налаштування реклами у Яндекс.Дисплеї. Сегменти провайдерів даних недоступні у Яндекс.Директі.

Для кожного сегмента визначено його вартість за тисячу показів (CPM). У разі використання сегмента у Яндекс.Дисплеї цю вартість буде додано до CPM розміщення. Вартість сегмента фіксується на момент замовлення рекламного розміщення.

На вкладці Сегменти натисніть на кнопку Створити сегмент і виберіть На основі зовнішніх даних → Провайдери даних (DMP) . У списку буде відображено загальнодоступні сегменти і ті, до яких вам надано доступ. Щоб знайти сегмент у списку, введіть його назву в рядок пошуку. Ви також можете відсортувати сегменти за вартістю (CPM) у вибраній валюті та охопленням. Зазначте сегменти, які хочете додати. Зверніть увагу, що у разі вибору групи сегментів буде додано всі вкладені до неї сегменти.

Сегменти можна використовувати для налаштування реклами одразу після додавання.
Примітка. Для сегмента цього типу не можна переглянути статистику, створити на його основі сегмент схожих користувачів або надати доступ до нього іншому користувачеві.

Якщо сегмент було вимкнено або видалено провайдером даних, він отримає відповідний статус і буде недоступним для використання в нових рекламних кампаніях. Після закінчення 30 днів із моменту вимкнення або видалення сегмента рекламні кампанії, які його використовують, буде призупинено. Якщо доступ до сегмента відкликано, він буде відображатися зі статусом «Помилка».