Сегмент на основі даних про геолокацію

Створити сегмент можна на основі даних про відвідувачів певних місць розташування. На вкладці Сегменти натисніть на кнопку Створити сегмент, виберіть На основі даних Яндекса → Геолокація і зазначте назву сегмента. Виберіть потрібний варіант додавання місць розташування:

Знайдіть або позначте на карті потрібні місця, а потім додайте їх у сегмент.

Для пошуку місць розташування можна використовувати їх назви, адреси або географічні координати. Координати потрібно зазначати без символа ° (градус), без штриха і додаткових літер, наприклад: 55.755831,37.617673. Пошук здійснюватиметься лише на видимій частині карти.

Знайдені місця розташування поміщаються у блок Пошук і позначаються на карті синіми маркерами. Ви можете додати у сегмент усі знайдені місця розташування однією кнопкою. Щоб додати у сегмент конкретне місце розташування, натисніть на його рядок або маркер на карті.

Після додавання у сегмент маркер місця розташування стає червоним, а рядок із його адресою або координатами потрапляє у блок Місця розташування. У сегмент можна додати не більше 1000 місць розташування (не більше 100 для умови Аудиторія: була N днів за період).

Щоб видалити місце розташування, натисніть на його маркер на карті. Маркер стане синім, а рядок з адресою або координатами місця розташування зникне із блоку Місця розташування.

Збільште Радіус охоплення, якщо вас цікавлять не власне місця розташування, а їх околиці. Ви можете вибрати радіус від 0,5 км до 10 км.

Вирішіть, як часто потрібні вам користувачі повинні бувати на доданій у сегмент території:

  • Аудиторія: зараз перебуває — у сегмент потраплять анонімні ідентифікатори користувачів, які перебувають на вибраній території просто зараз. Оголошення буде показано користувачам, які перебувають у радіусі охоплення місць розташування.

  • Аудиторія: регулярно відвідує — у сегмент потраплять анонімні ідентифікатори користувачів, які регулярно бувають на вибраній території. Наприклад, живуть або працюють поруч. Під час добору враховуються дані за останні 45 днів. Оголошення буде показано користувачам, які потрапили у сегмент, незалежно від їх місця розташування.

  • Аудиторія: була N днів за період — у сегмент потраплять анонімні ідентифікатори користувачів, які виконали задану умову. Наприклад, бували у вибраних місцях розташування 10 днів за останній місяць. Як період можна використовувати тиждень, місяць або три місяці. Кілька відвідувань у рамках одного дня вважаються одним відвідуванням. Оголошення буде показано користувачам, які потрапили у сегмент, незалежно від їх місця розташування.

Змінити радіус охоплення і потрібну частоту відвідування вибраної території ви можете у будь-який момент — як до, так і після додавання місць розташування.

Створений сегмент отримає статус «Обробляється». Оброблення може зайняти до двох годин. Якщо охоплення становитиме не менше 1000 анонімних ідентифікаторів, сегмент отримає статус «Готовий». Тепер його можна використовувати для налаштування вашої реклами.