Сегмент схожих користувачів

Створити сегмент схожих користувачів можна лише на основі одного з ваших власних сегментів. Не можна створювати сегменти схожих користувачів на основі сегментів, до яких вам надали доступ інші користувачі Аудиторій.

На вкладці Сегменти натисніть на кнопку Створити сегмент і виберіть Похідний сегмент → Схожий сегмент. Або натисніть у рядку вихідного сегмента і виберіть Сегмент схожих користувачів. Зазначте назву і вихідний сегмент.

Аудиторії підберуть користувачів зі схожими інтересами та поведінкою в інтернеті на основі даних про користувачів у вихідному сегменті. Користувачі з вихідного сегмента не потраплять у новий сегмент.

Вирішіть, наскільки користувачі в новому сегменті повинні бути схожими на користувачів із вихідного сегмента. Пам'ятайте: чим точнішою буде відповідність між користувачами в новому і вихідному сегменті, тим менше анонімних ідентифікаторів користувачів буде додано у сформований сегмент.

За замовчуванням розподіл користувачів за містами і типами пристроїв у новому сегменті буде наближеним до вихідного. Наприклад, якщо у вихідному сегменті половина користувачів була з Києва, а інша половина — з Одеси, у новому сегменті користувачів буде аналогічно розподілено за містами. Якщо не вдасться знайти користувачів, зберігши вихідний розподіл, Аудиторії підберуть найбільш схожих користувачів без урахування міст проживання або типів пристроїв. Для пошуку користувачів у будь-яких містах або з будь-якими пристроями вимкніть відповідні опції.

Створений сегмент отримає статус «Обробляється». Час оброблення залежить від вибраних вами налаштувань і не може бути меншим за дві години.

Якщо охоплення становитиме не менше 1000 анонімних ідентифікаторів, сегмент отримає статус «Готовий». Тепер його можна використовувати для налаштування вашої реклами.