Сегмент на основі пікселя

Створити сегмент можна на основі пікселя. На вкладці Сегменти натисніть на кнопку Створити сегмент і виберіть На основі даних Яндекса → Піксель Я.Аудиторій. Введіть назву сегмента і виберіть потрібний піксель.

Зазначте період від 1 до 90 днів. У сегмент потраплять анонімні ідентифікатори користувачів, які переглянули рекламні матеріали, що містять піксель, за цей час. Додатково ви можете зазначити, яку кількість разів користувач повинен переглянути рекламні матеріали за вибраний період.

Наприклад, якщо ви хочете відібрати користувачів, які переглянули ваш медіа-банер не менше 3 разів за останні 30 днів, сформуйте такий сегмент:

Створений сегмент отримає статус «Обробляється». Оброблення може зайняти близько 2 годин. Якщо охоплення становитиме не менше 1000 анонімних ідентифікаторів, сегмент отримає статус «Готовий». Тепер його можна використовувати для налаштування вашої реклами.