Аудиторії

Створення сегмента

Яндекс.Аудиторії формують сегменти на основі ваших файлів із даними або інших сегментів. Якщо ви створюєте сегмент із файлу, Аудиторії знайдуть саме тих користувачів, дані яких зазначено у цьому файлі. Якщо ви хочете знайти нових потенційних клієнтів, сформуйте сегмент схожих користувачів на основі одного зі своїх сегментів. У новий сегмент буде додано анонімні ідентифікатори цих користувачів (cookies) у мобільних програмах і браузерах на різних пристроях.

Сегмент на основі ваших даних

Підготуйте файл із даними. Файл може містити електронні адреси, номери мобільних телефонів або ідентифікатори мобільних пристроїв. Файл повинен містити не менше 1000 записів та відповідати вимогам. Якщо ви побоюєтеся за збереження своїх даних, записи у файлі можна захешувати (md5). При цьому кожен запис потрібно хешувати окремо.

Відкрийте Аудиторії та натисніть на кнопку Створити сегмент. Зазначте назву, тип даних і виберіть підготовлений файл. Якщо дані у файлі захешовано, увімкніть опцію Хешовані дані. Підтвердьте згоду із Правилами сервісу і натисніть на Створити сегмент.

Створений сегмент отримає статус «Обробляється». Оброблення може зайняти до 30 хвилин.

За цей час Аудиторії знайдуть відповідності між даними у вашому файлі та усіма накопиченими Яндексом даними. Наприклад, за адресою електронної пошти Аудиторії можуть ідентифікувати вашого клієнта як користувача одного із сервісів Яндекса або відвідувача сайтів Рекламої мережі.

Якщо було знайдено понад 1000 контактів, сегмент отримає статус «Готово». Тепер його можна використовувати для налаштування вашої реклами.

Оскільки одна людина може використовувати кілька різних пристроїв і браузерів (наприклад, удома і на роботі), кількість знайдених контактів та охоплення нового сегмента можуть не збігатися.

Сегмент схожих користувачів

Створити сегмент схожих користувачів можна лише на основі одного з ваших власних сегментів. Не можна створювати сегменти схожих користувачів на основі сегментів, до яких вам надали доступ інші користувачі аудиторій.

Аудиторії підберуть користувачів зі схожими інтересами і поведінкою в інтернеті на основі даних про користувачів у початковому сегменті. Користувачі з початкового сегмента не потраплять до нового сегмента.

Щоб створити сегмент схожих користувачів, натисніть на кнопку Створити сегмент або кнопку у рядку вихідного сегмента і виберіть «Сегмент схожих користувачів». Введіть назву та виберіть початковий сегмент.

Вирішіть, наскільки користувачі в новому сегменті повинні бути схожі на користувачів із початкового сегмента. Пам'ятайте: чим точнішою буде відповідність між користувачами в новому і початковому сегментах, тим менше контактів буде додано до сформованого сегмента.

Створений сегмент отримає статус «Обробляється». Час оброблення залежить від вибраних вами налаштувань і не може бути меншим за дві години.

Якщо було знайдено понад 1000 контактів, сегмент отримає статус «Готово». Тепер його можна використовувати для налаштування вашої реклами.