Аудиторії

Сегмент на основі даних про геолокацію

Створити сегмент можна на основі даних про відвідувачів певних місць розташування.

Натисніть на кнопку Створити сегмент, виберіть пункт На основі даних ЯндексаГеолокація і зазначте назву сегмента. Виберіть потрібний варіант додавання місць розташування:

Знайдіть або позначте на карті потрібні місця розташування, а потім додайте їх у сегмент.

Для пошуку місць розташування можна використовувати їх назви, адреси або географічні координати. Координати потрібно зазначати без символа градус °, без штриха і додаткових літер, наприклад: 55.755831,37.617673. Пошук здійснюватиметься лише на видимій частині карти.

Знайдені місця розташування поміщаються у блок Пошук і позначаються на карті синіми маркерами. Ви можете додати у сегмент усі знайдені місця розташування однією кнопкою. Щоб додати у сегмент конкретне місце розташування, натисніть на його рядок або маркер на карті.

Після додавання у сегмент маркер місця розташування стає червоним, а рядок із його адресою або координатами потрапляє у блок Місце розташування. У сегмент можна додати не більше 1 000 місць розташування.

Щоб видалити місце розташування, натисніть на його маркер на карті. Маркер стане синім, а рядок з адресою або координатами місця розташування зникне із блоку Місце розташування.

Введіть або скопіюйте список цікавих вам адрес або географічних координат, по одному місцю розташування у рядку. Натисніть на кнопку Додати у місця розташування. Якщо у рядку не знайдено жодного місця розташування або знайдено кілька, рядок буде проігноровано під час додавання.

У сегмент можна додати не більше 1 000 місць розташування. Якщо раніше ви вже додавали місця розташування у цей сегмент, усі їх буде втрачено під час додавання списку.

Щоб видалити місце розташування, натисніть на кнопку в його рядку.

Збільшіть радіус охоплення, якщо вас цікавлять не власне місця розташування, а їх околиці. Ви можете вибрати радіус від 0,5 км до 10 км.

Вирішіть, як часто потрібні вам користувачі повинні бувати на доданій у сегмент території:

  • Аудиторія: зараз перебуває — у сегмент потраплять контакти користувачів, які перебувають на вибраній території просто зараз або перебували там не більше години тому.

  • Аудиторія: регулярно відвідує — у сегмент потраплять контакти користувачів, які регулярно бувають на вибраній території. Наприклад, живуть або працюють поряд. Під час підбирання враховуються дані за останні 45 днів.

  • Аудиторія: була N днів за період — у сегмент потраплять контакти користувачів, які виконали задану умову. Наприклад, бували на доданій у сегмент території 10 днів за останній місяць. Як період можна використовувати тиждень, місяць або три місяці. Кілька відвідувань у рамках одного дня вважаються одним відвідуванням.

Змінити радіус охоплення і потрібну частоту відвідування вибраної території ви можете у будь-який момент — як до, так і після додавання місць розташування.

Створений сегмент отримає статус «Обробляється». Оброблення може зайняти до 30 хвилин. Якщо було знайдено понад 1000 контактів, сегмент отримає статус «Готово». Тепер його можна використовувати для налаштування вашої реклами.