Статистика сегмента

Ви можете подивитися статистику для будь-якого сегмента у статусі «Готовий». Щоб відкрити статистику, натисніть на кнопку у рядку сегмента.

Статистика містить охоплення сегмента і розподіл користувачів, чиї анонімні ідентифікатори увійшли в сегмент, за статтю, віком, географією і типами пристроїв. Ви можете подивитися такі характеристики сегмента:

Схожість користувачів

Схожість показує, наскільки користувачі сегмента схожі один на одного за поведінкою в інтернеті: сайтами, які вони відвідують, категоріями пошукових запитів, соціально-демографічним профілем (статтю, віком, містом проживання та за іншими ознаками). Чим вища схожість, тим користувачі сегмента однорідніші за поведінкою в інтернеті і тим краще такий сегмент підходить для створення сегмента схожих користувачів. Якщо схожість низька, це означає, що у сегмент потрапили різнорідні користувачі (молоді та літні, з малим та великим достатком, із різних міст тощо). У такого сегмента не можна виділити загальні ознаки, і сегмент схожих користувачів на його основі також буде різнорідним.

Статистика за сайтом і цілями Метрики

Статистика за сайтом дає можливість дізнатися відсоток користувачів сегмента, які були на сайті або досягли цілей Яндекс.Метрики. Налаштувати її можна в будь-який момент після створення сегмента на вкладці Основне.

Зазначте лічильник і не більше трьох цілей Яндекс.Метрики. Ви можете використовувати лічильники і цілі, що належать вам, або ті, до яких у вас налаштовано гостьовий доступ на редагування чи представницький доступ. Збір статистики займе кілька годин.



Коли збір статистики завершиться, буде відображено відсоток користувачів сегмента, які були на зазначеному сайті. Якщо під час налаштування статистики ви задавали цілі, буде зазначено відсоток користувачів сегмента, що досягли кожної із цих цілей. Наведіть курсор на кружок поряд із назвою цілі, щоб переглянути рівень схожості користувачів в інтернеті, які досягли цієї цілі, та користувачів у сегменті. Статистика доступна за останні 90 днів.

Наприклад, ви отримали такі дані за сайтом:

Статистика свідчить, що деякі користувачі сегмента вже були на вашому сайті та переглядали каталог товарів, але не здійснювали купівель. До того ж вони схожі з тими, хто вже купував товари на сайті. Із великою ймовірністю користувачі у сегменті будуть зацікавлені у купівлі товарів. Таким користувачам варто показувати рекламу спеціальних пропозицій і знижок.

Ви можете змінити вихідні цілі та сайт, натиснувши на кнопку .

Інтереси і категорії користувачів

На вкладці Інтереси та категорії ви можете подивитися, чим цікавляться в інтернеті користувачі у сегменті та до якої категорії їх можна віднести. Для кожної тематики і категорії розраховується афініті-індекс. Афініті-індекс показує, у скільки разів частка відвідувачів, які цікавляться певною тематикою або належать до певної категорії, у сегменті більша чи менша, ніж у середньому в інтернеті.

Например, вы получили следующие данные по сегменту:

Значення індексу 100 % свідчить про те, що інтерес користувачів до теми «Кулінарія» не відрізняється від середнього в інтернеті. Індекс 200 % для автомобілів означає, що користувачі сегмента вдвічі частіше цікавляться темою авто, ніж звичайні користувачі мережі. Значення індексу 140 % і 50 % для категорій показують, що у сегменті в 1,4 раза більше автомобілістів і вдвічі менше домогосподарок, ніж у середньому в інтернеті.