Аудиторії

Із чого почати

Почніть роботу зі своїми даними у Яндекс.Аудиторіях і Яндекс.Директі з трьох простих кроків:

  1. Підготуйте файл із даними користувачів

  2. Завантажте файл в Аудиторії та сформуйте сегмент

  3. Використовуйте новий сегмент під час налаштування кампаній у Директі.

Сегмент можна сформувати не лише із файлу з даними, але й на основі іншого сегмента. Докладніше читайте у розділі Сегмент схожих користувачів.

Також ви можете використовувати сегменти Аудиторій для налаштування кампаній у Яндекс.Дисплеї.

Крок 1. Підготуйте файл із даними користувачів

Файл може містити електронні адреси, номери мобільних телефонів або ідентифікатори мобільних пристроїв. Файл повинен містити не менше 1000 записів та відповідати вимогам.

Якщо ви побоюєтеся за збереження своїх даних, записи у файлі можна захешувати (md5). При цьому кожен запис потрібно хешувати окремо.

Початок файлу TXT з електронними адресами без хешування:
example1@yandex.ru
example2@mail.ru
example3@yandex.ru
Крок 2. Завантажте файл в Аудиторії та сформуйте сегмент

Відкрийте Аудиторії та натисніть на кнопку Створити сегмент. Зазначте назву, тип даних і виберіть підготовлений файл. Якщо дані у файлі захешовано, увімкніть опцію Хешовані дані. Підтвердьте згоду із Правилами сервісу і натисніть на Створити сегмент.

Створений сегмент отримає статус «Обробляється». Оброблення може зайняти до 30 хвилин.

За цей час Аудиторії знайдуть відповідності між даними у вашому файлі та усіма накопиченими Яндексом даними. Наприклад, за адресою електронної пошти Аудиторії можуть ідентифікувати вашого клієнта як користувача одного із сервісів Яндекса або відвідувача сайтів Рекламої мережі.

У сегмент буде додано анонімні ідентифікатори знайдених користувачів у мобільних програмах і браузерах (cookies). Оскільки одна людина може використовувати кілька різних пристроїв і браузерів (наприклад, удома і на роботі), кількість знайдених контактів та охоплення нового сегмента можуть не збігатися.

Якщо було знайдено понад 1000 контактів, сегмент отримає статус «Готово». Тепер його можна використовувати для налаштування вашої реклами.

Крок 3. Використовуйте новий сегмент під час налаштування кампаній у Директі.

Відкрийте Директ. Ви можете використовувати сегменти Аудиторій:

  • в умовах підбирання аудиторії оголошення (для показу на тематичних майданчиках);

  • у корегуваннях ставок;

  • під час формування звітів статистики.

Щоб задати умови показів оголошення на тематичних майданчиках, відкрийте сторінку створення або редагування оголошення. У блоці Умови підбирання аудиторії натисніть на Додати. Виберіть потрібний сегмент Аудиторій і збережіть умову.

Ви можете створювати складні умови підбирання аудиторії на основі комбінації сегментів Аудиторій та цілей/сегментів Метрики.

Дізнайтеся більше: Використання сегментів Аудиторії у Директі.