Проблеми з використанням або поверненням квитка

Після купівлі ви не отримали електронний квиток або маршрут-квитанцію

Передусім перевірте папку «Спам» своєї електронної пошти й особистий кабінет на сайті авіакомпанії або агентства.Якщо квиток там не знайшовся, зверніться в авіакомпанію або агентство, у якому купували квиток.

Якщо продавець квитків вам не допоміг, повідомте про це службі підтримки Яндекс.Авіаквитків.У повідомленні зазначте назву партнера, у якого ви придбали квиток, а також номер замовлення і на кого він був оформлений.Точну назву партнера ви можете подивитися на його сайті.

Я хочу повернути або обміняти квиток

Для обміну або повернення авіаквитка, а також для внесення в нього будь-яких змін зверніться до авіакомпанії або агентства, у якому купувався квиток.Назва і контакти продавця зазвичай зазначаються на маршрутній квитанції або електронному квитку. Докладніше про повернення та обмін квитка можна прочитати у Довіднику мандрівника.

Якщо у вас виникли проблеми під час повернення або обміну квитка, напишіть службі підтримки Яндекс.Авіаквитків.

Агентство, у якому було куплено квиток, закрилося

Після купівлі авіаквитка пасажир автоматично укладає договір з авіакомпанією.Якщо агентство закрилося, для вирішення питань щодо запланованого перельоту ви можете звернутися в авіакомпанію, рейсом якої здійснюється переліт.

Увага. Після купівлі простежте, що квиток виписано правильно і бронювання дійсне.