Проблеми під час купівлі квитків

Якщо ви стикнулися із проблемою під час роботи із сервісом Яндекс.Авіаквитки, будь ласка, зверніться до служби підтримки через форму зворотного зв'язку. Вирішення деяких проблем під час купівлі авіаквитків наведено нижче і у Довіднику мандрівника.

Примітка. Продаж авіаквитків здійснюють партнери сервісу Яндекс.Авіаквитки. Ми ретельно відстежуємо якість послуг, які вони надають, і просимо вас повідомити службі підтримки, якщо ви стикнулися з будь-якою наведеною нижче проблемою.

Як уникнути проблем під час купівлі авіаквитків?

  • Переконайтеся, що сайту можна довіряти.
  • Ознайомтеся з можливими проблемами, які можуть виникнути при купівлі авіаквитків і після неї.
  • Уважно оформлюйте замовлення: перевіряйте особисті дані та параметри замовлення. Зберігайте номери замовлень.
  • Ознайомтеся зі строками та умовами повернення та обміну авіаквитків.

Чи можна довіряти сайту із продажу квитків?

Якщо у вас немає досвіду успішної купівлі квитка на вибраному сайті, переконайтеся, що сайту можна довіряти:

  • Почитайте відгуки про компанію. Якщо відгуків мало, це може насторожити. Обов'язково перевірте компанію за всіма параметрами, зазначеними нижче.
  • Перевірте дату реєстрації домену.
  • Знайдіть на сайті контактну інформацію та інформацію про юридичну особу.
  • Зателефонуйте службі підтримки сайту, щоб переконатися в її стабільній роботі.

Якщо домен зареєстровано нещодавно, відгуків немає, служба підтримки не відповідає або на сайті недостатньо контактної інформації, є ймовірність, що вас хочуть обдурити.

На Яндекс.Авіаквитках не розміщуються шахрайські сайти. Яндекс співпрацює тільки з надійними компаніями, які проходять ретельний відбір. Список компаній можна подивитися на сторінці Партнери сервісу.

Як перевірити бронювання?

Після оплати переконайтеся, що електронний квиток отримано електронною поштою.

Примітка. Після купівлі чартерного квитка ви повинні отримати підтвердження оплати, але сам квиток буде надіслано за 1–3 дні до вильоту.

Чи є бронь дійсною можна перевірити на сайтах checkmytrip і virtuallythere.

Якщо номер бронювання ви не знаходите в жодній із цих систем перевірки, зателефонуйте в авіакомпанію. Якщо бронь не буде знайдено і в авіакомпанії, зверніться до служби підтримки партнера.

У разі виникнення конфліктів ви можете звернутися у ваш банк із проханням опротестувати проведений платіж.

Увага. Багато агентств не приймають претензії щодо бронювання, якщо користувач не отримав упродовж 24 годин електронний квиток і не повідомив про це.

Куди я можу звернутися із запитаннями і побажаннями?

Якщо у вас з'явилися питання або побажання під час роботи із сервісом Яндекс.Авіаквитки, будь ласка, зверніться до служби підтримки через форму зворотного зв'язку.

Примітка. Продаж авіаквитків здійснюють партнери сервісу Яндекс.Авіаквитки. З питаннями про бронювання, купівлю авіаквитків, переліт, багаж, повернення та обмін авіаквитків, будь ласка, звертайтесь безпосередньо до партнера сервісу.

Можливі проблеми і рекомендації:

Агентство, у якому було куплено квиток, закрилося

Після купівлі авіаквитка пасажир автоматично укладає договір з авіакомпанією. Якщо агентство закрилося, для вирішення питань щодо запланованого перельоту ви можете звернутися в авіакомпанію, рейсом якої здійснюється переліт.

Увага. Після купівлі простежте, що квиток виписано правильно і бронювання дійсне.

На сайті партнера вартість зазначено не у гривнях

Зазвичай на сайті партнера зазначається вартість у гривнях, але в деяких випадках є можливість вибору іншої валюти.

При оплаті авіаквитків карткою з рахунком не у гривнях, пам'ятайте, що швидше за все банк спише більше, ніж зазначено на сайті. Більшість банків беруть свою комісію при конвертації валют.

Тому краще платити у валюті, яка відповідає валюті вашого банківського рахунку.

Примітка. Наявність комісії та її розмір ви можете уточнити у своєму банку.

Додавання додаткових послуг

На сайті агентства із продажу квитків часто пропонуються додаткові послуги: страхування, квитки на експрес до аеропорту. Якщо вам потрібні додаткові послуги, ви можете вибрати їх на сайті партнера під час купівлі авіаквитка.

Примітка. За правилами Яндекс.Авіаквитків при переході до партнера додаткові послуги не мають бути включені за замовчуванням і додані до вартості. Якщо це сталося, зніміть непотрібні опції та повідомте, будь ласка, службу підтримки Яндекс.Авіаквитків через форму зворотного зв'язку.

Юридична особа агентства або авіакомпанії зареєстрована не в Україні

Зверніть увагу на доступність інформації про те, де зареєстрована юридична особа. Якщо агент або авіакомпанія не є резидентами України, то звернутися до суду в разі виникнення претензій буде складніше.

Після купівлі ви не отримали електронний квиток або маршрут-квитанцію

Передусім перевірте папку «Спам» своєї електронної пошти й особистий кабінет на сайті авіакомпанії або агентства. Якщо квиток там не знайшовся, зверніться в авіакомпанію або агентство, у якому купували квиток.

Якщо ви знайшли квиток на сервісі Яндекс.Авіаквитки, і після купівлі вам не надіслали електронний квиток або маршрут-квитанцію, повідомте про це службі підтримки через форму зворотного зв'язку.

Ціна на сайті партнера стала більшою, ніж була на Яндекс.Авіаквитках

Примітка. Переконайтеся, що при купівлі авіаквитка не було підключено додаткові послуги.

Причина може бути в тому, що разом із вами цей квиток бронюють ще кілька осіб. У цьому разі може виявитися, що вибраний тариф уже недоступний. При цьому агентство повинне показати сповіщення, що такого тарифу немає, і запропонувати інші варіанти. Якщо сповіщення немає, повідомте, будь ласка, службу підтримки Яндекс.Авіаквитків через форму зворотного зв'язку.

Яндекс ретельно стежить, щоб подібні проблеми у користувачів сервісу не виникали. Тому якщо ціна на сайті партнера збільшилася, повідомте, будь ласка, службу підтримки Яндекс.Авіаквитків через форму зворотного зв'язку.

Із картки списали більше, ніж було зазначено під час купівлі

Примітка. Переконайтеся, що при купівлі авіаквитка не було підключено додаткові послуги.

Може бути кілька причин зміни ціни:

  • різниця курсів валют (при оплаті квитків не у гривнях);
  • технічна помилка (подвійна транзакція);
  • технологія роботи із платежами — гроші списали до оформлення квитка, а у процесі оформлення квитка ціна на нього змінилася;
  • під час оформлення квитка авіакомпанія змінила курс валют.

Базова вартість квитків зазначається в гривнях (якщо не зазначено інше) і дійсна у разі оплати банківською карткою. Якщо, наприклад, рахунок вашої банківської картки ведеться не в гривнях, то гроші буде списано за внутрішнім курсом вашого банку. У цьому випадку ціна дещо відрізнятиметься від тієї, яку зазначено на сервісі.

Також звертайте увагу на валюту, у якій знімають суму за квиток партнери Яндекса. Зазвичай на сайті партнера зазначається вартість у гривнях, але в деяких випадках є можливість вибору іншої валюти. У цьому випадку на сайті партнера може бути зазначено дві ціни: ціна у вашій валюті (як довідкова) і  ціна у валюті зняття з картки (наприклад, у євро).

Яндекс ретельно стежить, щоб подібні проблеми у користувачів сервісу не виникали. Тому якщо з картки списали більше, ніж було зазначено при купівлі, повідомте, будь ласка, службу підтримки Яндекс.Авіаквитків через форму зворотного зв'язку.