Запитання про доповнення Антишок

  1. Чому Яндекс блокує «погану» рекламу?
  2. Які банери Антишок вважає шкідливими або шокуючими?
  3. Чим Антишок відрізняється від інших розширень, що блокують рекламу?
  4. Антишок помилково блокує рекламу на моєму сайті. Що робити?
  5. Антишок пропустив шокуючий банер на сторінці. Як заборонити його відображення в моєму браузері?
  6. Контент на моєму сайті невигідний для рекламодавців. «Білі» рекламні мережі зі мною не працюють, а «сірі» та «чорні» – блокує Антишок. Які мережі мені підключити?
  7. Я прибрав шокуючі банери з рекламної мережі, проте мережа, як і раніше, блокується. Що робити?
  8. У мене «біла» рекламна мережа, проте модератори іноді пропускають шокуючі банери. Мою мережу буде заблоковано?
  9. У мене «сіра» рекламна мережа, в якій трапляються шокуючі й нешокуючі банери. Що робити, щоб мою мережу не заблокували?
  10. Чи може Антишок заблокувати велику рекламну мережу, наприклад Яндекс.Директ?

Антишок — доповнення для Яндекс.Браузера, яке блокує банерну рекламу з неприємними зображеннями, порнографією або рекламою сайтів, де можуть пропонуватися шахрайські послуги.

Чому Яндекс блокує «погану» рекламу?

Окрім корисної реклами, в інтернеті є дратівливі, неприємні та навіть «небезпечні» рекламні банери. Вони можуть містити порнографічні зображення, вести на сайти, пов’язані із шахрайством, або пропонувати користувачам завантажити заражене вірусами програмне забезпечення. Така реклама знижує цінність інтернет-сервісів в очах користувачів і породжує недовіру до інтернет-реклами загалом.

Яндекс постійно розробляє інструменти, які поліпшують екологію інтернету та оберігають користувачів від шкідливого та беззмістовного контенту: спаму, вірусів, сайтів-дорвеїв, шахрайських сторінок, а також матеріалів «для дорослих» на нееротичних сайтах. Наприклад, у Пошуку Яндекса працює механізм ранжування, який надає перевагу сторінкам без шкідливої та неприємної реклами. Сайти з такими банерами розміщуються в результатах пошуку на нижчих позиціях.

Антишок – це ще один інструмент Яндекса, який захищає користувачів від банерів із «поганою» рекламою.

Які банери Антишок вважає шкідливими або шокуючими?

Антишок відносить до шкідливих і шокуючих такі види банерів:

  • Еротична та порнореклама

    Банери з еротичними або порнографічними зображеннями або рекламою сайтів, що надають «послуги для дорослих». Подібна реклама блокується на всіх сайтах, крім тих, де вона відповідає основній тематиці сайту. При цьому користувач може заборонити Антишоку блокувати таку рекламу (докладніше див. у підрозділі Дозвіл еротичної реклами).

  • Агресивна та шокуюча реклама

    Банери з натуралістичними зображеннями різноманітних катастроф і жертв насилля, страхітливих персонажів із фільмів жахів, хробаків і паразитів, проявів різноманітних хвороб і вад, уражених органів і виразок, людей із великою надлишковою вагою. Малюнки та фотографії інтимних частин тіла крупним планом і процесу пологів. Реклама, що містить повідомлення про смерть відомих людей або передбачення кінця світу.

  • Нав’язлива і дратівлива реклама

    Анімовані банери, що миготять із високою частотою. Вікна і вкладки з рекламою, що відображаються під час натискання на відео-ролик, на порожнє місце сторінки або під час спроби закрити рекламу.

  • Реклама SMS-шахрайства

    Банери з рекламою сайтів, пов’язаних із SMS-шахрайством. Банери, що імітують повідомлення від соціальних мереж. Банери, що обіцяють виграш у лотереї, приз ювілейному відвідувачу сайту, доступ до розсекреченої бази особистих даних або можливість видалити з неї інформацію про себе, передбачення тощо.

  • Сумнівні банери

    Банери, що імітують повідомлення про зараження комп’ютера або оновлення встановлених програм; банери, що імітують діалогові вікна та інші елементи інтерфейсу браузера. Банери з обіцянками високого заробітку без зазначення його способу. Сумнівна реклама лікування хвороб, омолодження та схуднення без зазначення ліків, методу лікування або клініки. Банери, що рекламують дієти відомих людей, зокрема якщо вони містять ганебні зображення.

Якщо рекламний банер не виглядає шокуючим, проте веде на сторінку із шокуючим вмістом, Антишок вважає його шкідливим і блокує джерело реклами.

Чим Антишок відрізняється від інших розширень, що блокують рекламу?

  • Розширення, що блокують рекламу, можуть вирізати разом із рекламою інші елементи верстки. Через це може спотворюватися зовнішній вигляд сторінки або її функціональність. Антишок не впливає на функціональність сайту.
  • Інші розширення можуть блокувати всі рекламні банери без винятку. Через це веб-ресурси, які існують за рахунок нешокуючої реклами, втрачають прибуток. Тому вони просять відвідувачів відмовитися від використання розширень, що блокують рекламу. Антишок блокує відображення лише тих банерів, які, згідно з його алгоритмом, визначаються як шкідливі або шокуючі, і не забороняє відображати іншу рекламу.

Антишок помилково блокує рекламу на моєму сайті. Що робити?

Напишіть службі підтримки браузера через форму зворотного зв’язку. У повідомленні зазначте посилання на свій сайт і на заблоковані банери, а також укажіть, чому заблоковані оголошення, на вашу думку, не є шкідливими або шокуючими.

Антишок пропустив шокуючий банер на сторінці. Як заборонити його відображення в моєму браузері?

Щоб заборонити відображення шокуючого банера:

  1. Натисніть правою кнопкою миші на на рекламному оголошенні.
  2. У контекстному меню виберіть Поскаржитися на рекламу.

Після цього банер зникне і не буде відображатися у вашому браузері. Повідомлення про шокуючий банер буде надіслано в Яндекс, і, якщо таких повідомлень буде багато, джерело реклами може бути заблоковано для всіх користувачів.

Контент на моєму сайті невигідний для рекламодавців. «Білі» рекламні мережі зі мною не працюють, а «сірі» та «чорні» – блокує Антишок. Які мережі мені підключити?

Антишок розроблено не для боротьби з рекламодавцями або конкретними мережами, а для захисту користувачів від шкідливої та шокуючої реклами. Якщо ви дбаєте про своїх користувачів і пропонуєте якісний контент, спробуйте знайти «білу» мережу, що підходить вам і не містить шокуючих банерів.

Ви можете звіритися зі списком мереж, які ми заблокували (див. списки Заблоковані мережі з порнорекламою і Заблоковані мережі із шокуючою рекламою). Списки заблокованих мереж регулярно оновлюються.

Я прибрав шокуючі банери з рекламної мережі, проте мережа, як і раніше, блокується. Що робити?

Якщо ви змінили вміст реклами в своїй мережі, але вона залишилася в списку заблокованих, напишіть нам через форму зворотного зв’язку.

У мене «біла» рекламна мережа, проте модератори іноді пропускають шокуючі банери. Мою мережу буде заблоковано?

Алгоритм Антишоку враховує багато факторів. Через декілька шокуючих банерів вашу рекламну мережу не заблокують.

Якщо ви вважаєте, що вашу мережу було помилково заблоковано, напишіть службі підтримки через форму зворотного зв’язку.

У мене «сіра» рекламна мережа, в якій трапляються шокуючі й нешокуючі банери. Що робити, щоб мою мережу не заблокували?

Ми рекомендуємо виділити шокуючу рекламу в окрему незалежну частину. Тоді Антишок не заблокує нормальні джерела реклами.

Чи може Антишок заблокувати велику рекламну мережу, наприклад Яндекс.Директ?

У Директі та інших великих рекламних мережах алгоритм Антишоку дуже рідко знаходить шокуючі оголошення та банери. Перш за все, це пов’язано з тим, що матеріали в них проходять автоматичну модерацію, а потім вибірково перевіряються вручну. Якщо рекламна мережа уважно виконує модерацію реклами, Антишок її не заблокує.