Бета браузера
Рекомендації у браузері

Запитання про доповнення Антишок

Антишок — доповнення для Яндекс.Браузера, яке блокує банерну рекламу з неприємними зображеннями, порнографією або рекламою сайтів, де можуть пропонуватися шахрайські послуги.

Чому Яндекс блокує «погану» рекламу?

Крім корисної реклами, в інтернеті є дратівливі, неприємні та навіть небезпечні рекламні банери. Вони можуть містити порнографічні зображення, вести на сайти, пов'язані з шахрайством або пропонувати користувачам завантажити заражене вірусами програмне забезпечення. Така реклама знижує цінність інтернет-сервісів в очах користувачів і породжує недовіру до інтернет-реклами в цілому.

Яндекс постійно розвиває інструменти, які поліпшують екологію інтернету й оберігають користувачів від шкідливого і беззмістовного контенту: спаму, вірусів, сайтів-дорвеїв, шахрайських сторінок, а також матеріалів «для дорослих» на нееротичних сайтах. Наприклад, у пошуку Яндекса працює механізм ранжування, який віддає перевагу сторінкам без шкідливої та неприємної реклами. Сайти з такими банерами розміщуються в результатах пошуку на нижчих позиціях.

Антишок — це ще один інструмент Яндекса, який захищає користувача від банерів із «поганою» рекламою.

Які банери Антишок вважає шкідливими або шокувальними?

Антишок відносить до шкідливих і шокувальних такі види банерів:

  • Еротична і порнореклама

    Банери з еротичними або порнографічними зображеннями та рекламою сайтів, що надають послуги «для дорослих». Подібні банери блокуються на всіх сайтах, крім тих, де така реклама відповідає основній тематиці сайту. При цьому користувач може заборонити Антишоку блокувати таку рекламу (докладніше див. у підрозділі Дозвіл еротичної реклами).

  • Агресивна і шокувальна реклама

    Банери з натуралістичними зображеннями різних катастроф і жертв насильства, монстрів із фільмів жахів, проявів різних хвороб, уражених органів, виразок, інтимних частин тіла крупним планом.

  • Реклама SMS-шахрайства

    Банери з рекламою сайтів, пов'язаних із SMS-шахрайством. Такі банери намагаються обдурити користувача, обіцяючи виграш у лотереї, схуднення, доступ до бази особистих даних або можливість видалити з неї інформацію про себе, пропонують пошук фамільної історії, гороскопи, передбачення тощо.

  • Шахрайські банери

    Спливаючі вікна можуть видавати себе за сповіщення із соціальних мереж, пропозиції оновлення програми, повідомлення від антивірусів про зараження. Натиснувши на них, користувач може передати зловмисникам свої паролі або втратити гроші. Також Антишок блокує банери з обіцянками високого заробітку без зазначення його способу.

Чим Антишок відрізняється від інших розширень, які блокують рекламу?

  • Розширення, що блокують рекламу, можуть вирізати разом із рекламою й інші елементи верстки. Через це може спотворитися зовнішній вигляд сторінки або її функціональність. Антишок не впливає на функціональність сайту.
  • Інші розширення можуть блокувати усі рекламні банери без винятку. Через це веб-ресурси, які існують за рахунок нешокувальної реклами, втрачають дохід. Тому вони просять відвідувачів відмовитися від використання розширень, які блокують рекламу. Антишок блокує показ лише шкідливих банерів і не забороняє показувати якісну рекламу.

Чи може Антишок заблокувати рекламну мережу повністю?

Так. Якщо на більшості хостів рекламної мережі є шокувальна або шкідлива реклама, Антишок може заблокувати у Яндекс.Браузері цю мережу повністю.

Антишок блокує рекламу на моєму сайті помилково. Що робити?

Напишіть службі підтримки браузера через форму зворотного зв'язку. У повідомленні зазначте посилання на свій сайт і заблоковані банери, а також зазначте, чому заблоковані оголошення, на ваш погляд, не є шкідливими або шокувальними.

Антишок пропустив шокувальний банер на сторінці. Як заблокувати його у моєму браузері?

Щоб заблокувати шокувальний банер:

  1. Натисніть правою кнопкою миші на рекламне оголошення.
  2. У контекстному меню виберіть Поскаржитися на рекламу.

Після цього банер зникне і не відображатиметься у вашому браузері. Повідомлення про шокувальний банер буде надіслано Яндексу, і, якщо таких повідомлень виявиться багато, банер може бути заблоковано для всіх користувачів.

Контент на моєму сайті невигідний для рекламодавців. «Білі» рекламні мережі зі мною не працюють, а «сірі» і «чорні» блокує Антишок. Які мережі мені підключати?

Антишок розроблено не для боротьби з рекламодавцями або конкретними мережами, а для захисту користувачів від шкідливої та шокувальної реклами. Якщо ви дбаєте про своїх користувачів і пропонуєте якісний контент, постарайтеся знайти «білу» мережу без шокувальних банерів, що вам підходить.

Ви можете співпрацювати з усіма мережами, за винятком тих, які ми заблокували (див. списки Заблоковані мережі з порнорекламою і Заблоковані мережі з шокувальною рекламою). Списки заблокованих мереж регулярно оновлюються.

Я прибрав шокувальні банери з мережі, але мережа, як і раніше, блокується. Що робити?

Якщо ви змінили зміст реклами у своїй мережі, але вона залишилася у списку заблокованих, напишіть нам через форму зворотного зв'язку.

У мене «біла» рекламна мережа, але модератори іноді пропускають шокувальні банери. Мою мережу заблокують?

Алгоритм Антишоку враховує безліч факторів. Через кілька шокувальних банерів вашу рекламну мережу не заблокують.

Якщо ви вважаєте, що вашу мережу заблокували помилково, напишіть службі підтримки через форму зворотного зв'язку.

У мене «сіра» рекламна мережа, в якій трапляються шокувальні та нешокувальні банери. Що робити, щоб мою мережу не заблокували?

Ми рекомендуємо виділити шокувальну рекламу в окрему незалежну частину. Тоді Антишок не заблокує нормальні оголошення.

Чи може Антишок заблокувати велику рекламну мережу, наприклад Яндекс.Директ?

У Директі та інших великих мережах алгоритм Антишоку вкрай рідко знаходить шокувальні оголошення та банери. Це пов'язано насамперед із тим, що матеріали в них проходять автоматичну модерацію, а потім вибірково перевіряються вручну. Якщо рекламна мережа уважно підходить до модерації реклами, Антишок її не заблокує.

антишок
"сіра" рекламна мережа
блокування шокувальної реклами
"погана" реклама