Питання та проблеми

У цьому розділі наведено відповіді на питання, які часто ставлять користувачі технічній підтримці Яндекс.Браузера, а також вирішення найпоширеніших проблем.

Вирішення проблем

Не відкривається сайт

Помилка проксі-сервера

Не відображається панель завантажень, підказки або діалогові вікна

Помилка «Connection failure»

Не відображаються зображення

Вміст сторінки відображається некоректно

Браузер працює повільно

Браузер запускає багато процесів

Браузер споживає багато оперативної пам'яті

Браузер зависає або не відкриває сторінки

Питання про безпеку

Чим захищено Яндекс.Браузер?

Який механізм захисту від вірусів у Яндекс.Браузері?

Як увімкнути родинний фільтр?

Як вимкнути підтримку JavaScript?

Як видалити дані про роботу в браузері?

Питання про налаштування

Де знайти налаштування?

Стартова сторінка браузера

Що відбувається у разі скидання налаштувань браузера?

Захист налаштувань браузера

Питання про розширення Антишок

Чому Яндекс блокує «погану» рекламу?

Які банери Антишок вважає шкідливими або шокуючими?

Чим Антишок відрізняється від інших розширень, що блокують рекламу?

Антишок помилково блокує рекламу на моєму сайті. Що робити?

Антишок пропустив шокуючий банер на сторінці. Як заборонити його відображення в моєму браузері?

Контент на моєму сайті невигідний для рекламодавців. «Білі» рекламні мережі зі мною не працюють, а «сірі» та «чорні» – блокує Антишок. Які мережі мені підключити?

Я прибрав шокуючі банери з рекламної мережі, проте мережа, як і раніше, блокується. Що робити?

У мене «біла» рекламна мережа, але модератори іноді пропускають шокуючі банери. Мою мережу буде заблоковано?

У мене «сіра» рекламна мережа, в якій трапляються шокуючі й нешокуючі банери. Що робити, щоб мою мережу не заблокували?

Чи може Антишок заблокувати велику рекламну мережу, наприклад Яндекс.Директ?

Запитання про Яндекс.Браузер на Windows 10

Як призначити браузер програмою за замовчуванням?

Як закріпити браузер у панелі завдань?

Як закріпити браузер на початковому екрані в меню Пуск?