Сповіщення із соціальних мереж і пошти

Які бувають сповіщення?

У Яндекс.Браузері можуть відображатися персональні спливні сповіщення:

  • від Яндекс.Пошти — якщо ви отримали новий лист;
  • від соціальної мережі ВКонтакті — якщо ви отримали нове повідомлення, коментар або запит на додавання у друзі;
  • з інших сайтів, яким ви дозволите надсилати вам сповіщення.

Дії зі сповіщеннями

  • Щоб перейти на сайт, з якого надійшло сповіщення, натисніть це сповіщення.
  • Щоб приховати у сповіщенні автора і текст повідомлення, залишивши видною лише його тему, натисніть значок .
  • Щоб налаштувати сповіщення, натисніть значок .

Увімкнення сповіщень

Яндекс.Браузер запропонує вам увімкнути сповіщення, коли ви вперше відкриєте в ньому поштову скриньку:

Якщо ви відмовилися від такої можливості, Яндекс.Браузер повторно запропонує вам увімкнути сповіщення за 31 день.

Вимкнення сповіщень

Щоб перейти у «тихий режим» (тимчасово вимкнути усі спливаючі сповіщення):

  1. Натисніть   → Налаштування.
  2. У блоці Сповіщення натисніть кнопку Вимкнути усі сповіщення на 3 години.

Щоб повністю вимкнути спливаючі сповіщення:

  1. Натисніть   → Налаштування.
  2. У блоці Сповіщення натисніть кнопку Налаштування сповіщень.
  3. Перейдіть до блоку Яндекс.Пошта.
  4. Вимкніть опцію Сповіщення увімкнено.

Як налаштувати сповіщення?

  1. Натисніть   → Налаштування.
  2. У блоці Сповіщення натисніть кнопку Налаштування сповіщень.
  3. Увімкніть потрібні опції у блоці Яндекс.Пошта.

Докладніше
Опція Опис
Сповіщення увімкнено Вмикає або вимикає показ сповіщень.
Показувати вміст Вмикає або вимикає у сповіщеннях показ автора і тексту листів. Якщо ви не хочете, щоб хтось на вашому екрані бачив вміст вхідних листів, вимкніть цю опцію. Після цього сповіщення показуватимуть лише тему листа.
Виберіть логіни, для яких потрібно показувати сповіщення Вмикає показ сповіщень для кожного окремого логіна на Яндексі.