Сповіщення із соціальних мереж і пошти

Які бувають сповіщення?

У Яндекс.Браузері можуть відображатися персональні спливаючі сповіщення:

  • від Яндекс.Пошти — якщо ви отримали новий лист;
  • від соціальної мережі ВКонтакті — якщо ви отримали нове повідомлення, коментар або запит на додавання у друзі;
  • з інших сайтів, яким ви дозволите надсилати вам сповіщення.

Дії зі сповіщеннями

  • Щоб перейти на сайт, з якого надійшло сповіщення, натисніть на це сповіщення.
  • Щоб приховати у сповіщенні автора і текст повідомлення, залишивши видною лише його тему, натисніть на значок .
  • Щоб налаштувати сповіщення, натисніть на значок .

Увімкнення сповіщень

Яндекс.Браузер запропонує вам увімкнути сповіщення, коли ви вперше відкриєте в ньому поштову скриньку:

Якщо ви відмовилися від цієї можливості, Яндекс.Браузер повторно запропонує вам увімкнути сповіщення через 31 день.

Вимкнення сповіщень

Щоб перейти у «тихий режим» (тимчасово вимкнути усі спливаючі сповіщення):

  1. Натисніть на   → Налаштування.
  2. У блоці Сповіщення натисніть на кнопку Вимкнути усі сповіщення на 3 години.

Щоб повністю вимкнути спливаючі сповіщення:

  1. Натисніть на   → Налаштування.
  2. У блоці Сповіщення натисніть на кнопку Налаштування сповіщень.
  3. Перейдіть у блок Яндекс.Пошта.
  4. Вимкніть опцію Сповіщення увімкнено.

Як налаштувати сповіщення?

  1. Натисніть на   → Налаштування.
  2. У блоці Сповіщення натисніть на кнопку Налаштування сповіщень.
  3. Увімкніть потрібні опції у блоці Яндекс.Пошта.

Докладніше
Опція Опис
Сповіщення увімкнено Вмикає або вимикає показ сповіщень.
Показувати вміст Вмикає або вимикає у сповіщеннях показ автора і тексту листів. Якщо ви не хочете, щоб хтось на вашому екрані бачив вміст вхідних листів, вимкніть цю опцію. Після цього сповіщення показуватимуть лише тему листа.
<ваші логіни> Вмикає показ сповіщень для кожного окремого логіна на Яндексі.