Служба підтримки

Повідомити про проблему

Якщо під час роботи з браузером виникли проблеми й ви не знайшли їх вирішення в Допомозі, вам допоможе служба підтримки Яндекса. Щоб надіслати повідомлення до служби підтримки:

  1. Натисніть  → Додатково → Повідомити про проблему. Відкриється вкладка Зворотний зв’язок.
    Не можу написати з браузера

    Якщо ви не можете запустити бета-версію Яндекс.Браузера, відкрийте форму зворотного зв’язку в будь-якому іншому браузері.

    В описі проблеми додатково вкажіть:

    • після яких подій браузер перестав запускатися (наприклад, оновлення браузера або системи, інсталяція програм або розширень);
    • як давно не запускається браузер;
    • який антивірус ви використовуєте.
  2. Почніть заповнювати поле Опис проблеми. У міру введення тексту під полем з’являтимуться підказки з вирішенням типових проблем.
  3. Якщо жодна з підказок не підходить до вашого випадку, докладно опишіть проблему.
    Необхідна інформація
    • покроковий опис ваших дій перед тим, як браузер видав помилку;
    • текст повідомлення про помилку, яке з’явилося;
    • тип комп’ютера (PC, ноутбук, планшет), потужність процесора, обсяг оперативної пам’яті;
    • адреса електронної пошти для зворотного зв’язку;
    • знімок екрана з повідомленням про помилку.
      Примітка. За замовчуванням до повідомлення прикріплюється посилання та скриншот сторінки, з якої ви перейшли до Зворотного зв’язку. За необхідності ви можете прикріпити інший скриншот.
  4. Натисніть Надіслати.
Примітка. Для вирішення проблем у роботі сервісів Яндекса звертайтеся до служби підтримки цих сервісів:
  1. Про проблеми мобільного Яндекс.Браузера пишіть безпосередньо з браузера: Головне меню → Налаштування → Написати відгук. Або через форму зворотного зв'язку в Довідці Яндекс.Браузера для мобільних пристроїв.
  2. Якщо запитання стосується головної сторінки Яндекса (змінити тему оформлення, налаштувати блоки головної сторінки або іконки сервісів, знайти Яндекс.Гроші тощо), пишіть через окрему форму, вибравши опцію Запитання щодо головної сторінки Яндекса.
  3. Із питань роботи Пошти (реклама в Пошті, налаштувати збір листів з інших скриньок, відновити видалені листи, потрібні листи потрапляють у спам тощо) скористайтеся формою зворотного зв'язку Пошти.
  4. Із питань роботи Пошуку і пошукової видачі (ранжування сайту в результатах пошуку, некоректні результати пошуку тощо) пишіть нам через форму зворотного зв'язку Пошуку.

Надсилати статистику використання

Ми постійно покращуємо браузер й інші сервіси Яндекса. Якщо ви бажаєте допомогти нам, дозвольте браузеру надсилати в Яндекс статистику використання та звіти про збої:

Примітка. Не турбуйтеся про конфіденційність даних: статистика анонімна.
  1. Натисніть  → Налаштування.
  2. Відкрийте Системні.
  3. Натисніть Налаштування персональних даних.
  4. Увімкніть опції:
    • Надсилати Яндексу статистику використання.
    • Надсилати у Яндекс звіти про збої.

Як дізнатися версію браузера

Щоб дізнатися версію браузера, натисніть на  → Додатково → Про браузер або наберіть у Розумному рядку адресу browser://version.