Бета браузера
Рекомендації у браузері

Технічна підтримка

Повідомити про проблему

Якщо під час роботи з браузером виникли проблеми і ви не знайшли їх вирішення в Допомозі, вам допоможе служба підтримки Яндекса.

Щоб надіслати повідомлення про помилку, виконайте такі дії:

  1. Натисніть на  ДодатковоПовідомити про проблему. Відкриється нова вкладка Зворотний зв'язок.
  2. Почніть заповнювати поле Опис проблеми. У міру введення тексту під полем з'являтимуться підказки з вирішенням типових проблем.
  3. Якщо жодна із підказок не підходить до вашого випадку, докладно опишіть проблему.
    Необхідна інформація
    • покроковий опис ваших дій перед тим, як браузер видав помилку;
    • текст повідомлення про помилку, що з'явився;
    • тип комп'ютера (PC, ноутбук, планшет), потужність процесора, обсяг оперативної пам'яті;
    • посилання на сторінку, де виникла проблема;
    • адреса електронної пошти для зворотного зв'язку;
    • знімок екрана з повідомленням про помилку.

      Примітка. За замовчуванням до повідомлення додається скриншот сторінки, з якої ви перейшли у Зворотний зв'язок. За потреби ви можете прикріпити інший файл або не додавати скриншот взагалі.

  4. Натисніть на кнопку Надіслати.

До вашого звіту про помилку буде додано інформацію про операційну систему і Яндекс.Браузер на вашому комп'ютері.

Дозволити надсилати статистику використання та звіти про збої

Ви можете допомогти нам визначити, що передусім вимагає поліпшення у браузері та наших сервісах. Дозвольте браузеру надсилати в Яндекс статистику використання та звіти про збої:

Примітка. Статистика, що надсилається, — анонімна, ви можете не турбуватися про конфіденційність своїх даних.

  1. Натисніть на  Налаштування.
  2. У нижній частині сторінки Налаштування натисніть на кнопку Показати додаткові налаштування.
  3. У блоці Особисті дані увімкніть опції:

    • Надсилати у Яндекс статистику використання
    • Надсилати у Яндекс звіти про збої.
техпідтримка Яндекса
повідомити у техпідтримку
видалити браузер
звіти про збої